Nærmest magi
Efter utallige lægebesøg, indlæggelse pga pludselig tab af motorik. Ødemer i hele kroppen, træthed, søvn mangel, skjoldbruskkirtel problemer og smerter i kroppen, valgte jeg at gå en anden vej. Hvilket er det bedste jeg har gjort.
Jeg har nu været til 3 zoneterapi behandlinger hos Lene. Hun startede med at sige, at hun ikke kunne love mirakler, men jeg har oplevet mirakler. Lene har magiske fingre og formår at skabe ro og balance i kroppen. Smerterne er forsvundet. Ødemerne er faldet. Jeg sover om natten og jeg har fået energien tilbage. Hvis ikke jeg havde oplevet det på egen krop, ville jeg ikke tro, at det var muligt.
En stor anbefaling herfra.




