Linsoul Anmeldelser 

207
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best customer support I have ever seen in my life. I had a faulty right ear tip on a pair of Tanchjim Noras I ordered recently, and they sent me a new ear piece immediately after I sent proof of the d... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I bought 2 pears of iem's and the cheaper one gave up working 2 weaks after I got it and communicating with the support was a pain. I live in Hungary and te replys was 1-3 day's. The more expensive ie... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Packaging and shipping are excellent. The headphones are good, but given the price, I wouldn't recommend them—though those who choose them will do so even without my recommendation.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sent my item quickly even though the store page said "pre-order". Kiwi Ears quintet is amazing, way better than the 7hz Timeless they are replacing. Linsoul customer support is great, didn't need it f... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med stereoanlæg

Skrevet af virksomheden

Linsoul Audio Provide You With the Best Experience of Portable Hi-Fi Music - Headphones & Earphone In-Ear Monitor Custom IEM


Kontaktoplysninger

3,7

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

207 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(207)

46 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best customer support I have ever seen…

Best customer support I have ever seen in my life. I had a faulty right ear tip on a pair of Tanchjim Noras I ordered recently, and they sent me a new ear piece immediately after I sent proof of the damage. Really appreciate how responsive they are as well.

16. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I bought 2 pears of iem's

I bought 2 pears of iem's and the cheaper one gave up working 2 weaks after I got it and communicating with the support was a pain. I live in Hungary and te replys was 1-3 day's. The more expensive iem that I had failed about half a year after purhase but the communication was really hard and for me frustrating.

14. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback with us, and we’re truly sorry to hear about your experience.

The time difference between Hungary and our support team can sometimes result in longer response times, which we understand can be frustrating, especially when you are experiencing an issue with your products. We sincerely apologize for any inconvenience and frustration this may have caused.

Please rest assured that we value your feedback and will continue working to improve our communication and support process, so we can provide a better experience for our customers in the future.

Thank you again for your understanding and for giving us the opportunity to improve.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bad IEMs

Bad IEMs, Pain to refund.

11. juli 2026
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Dear Customer,

We are very sorry to hear about your experience, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

Could you please let us know what issue you experienced with the order? Is the problem related to the IEM sound becoming quieter, an abnormal sound quality issue, or a cable-related issue? Or did you encounter any difficulties during the return and refund process?

We have also sent you an email to better understand your situation. Please kindly check your inbox when you have a chance.

Please rest assured that once we have a better understanding of the issue, we will do our best to assist you and continue working with you until the problem is properly resolved.

Thank you for giving us the opportunity to help.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Beware of Linsoul ,scammers

Beware of Linsoul products and their website
Product not working
They blocked me on instagram and socials when i publicly exposed that they dont issue refund
Please stay away from them ,they act like they will help but they wont

30. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Dear Customer,

We understand that you have encountered an issue, and please rest assured that we will do our best to assist you.

We learned that you are experiencing a noise issue. Since this type of problem can be caused by multiple factors, we previously provided some troubleshooting steps and requested your assistance with testing. These details will help us better identify the cause and provide a more suitable solution.

However, we have not received your reply yet.

If you have time, please kindly provide us with the test results or any additional information. Once we have a better understanding of the situation, we will do our best to assist you and work toward a proper solution.

Thank you very much for your patience and understanding.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Piss poor at returns

Received new product, KZ ZS-10 PRO IEMs. I didn't open them because I decided to return them. My first request was ignored. Second request, they responded they would respond. Then they sent a 2 page email with detailed instructions on how to return them. I had to fill out the RMA form, find a shipper, wrap and ship the package, and send all the shipping info to the company. Then drive to UPS and buy packaging to send it. Cost with packaging and shipping was $17. They made a big deal about making an exception to their policy and offered to pay me $15 toward shipping. Hopefully they will. Next time I buy from Amazon. 8/5.the company was very nice as they were waiting for the IEMs to come in. They promptly refunded the purchase price after they had received the IEMs and, a few days later, sent me $15 toward the $17 I paid to return the IEMs. They were actually very nice to work with.

21. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We are truly sorry that the return process felt inconvenient and required extra time and effort from your side. We completely understand your frustration and sincerely appreciate your patience and cooperation throughout the process.

We would like to kindly explain that the return steps and required information are necessary parts of our return procedure. Since each return needs to be properly identified and matched with the correct order, customer information, and package details, these steps help us ensure that your returned item can be accurately tracked and processed without any delays or confusion.

We are glad to let you know that we have now successfully processed the refund for both the order amount and the return shipping cost.

We sincerely apologize again for the inconvenience caused. Your feedback is very valuable to us, and we will share it with our team as we continue to improve our customer experience and return process.

Thank you again for your understanding and support.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

IEM died after only a few months of…

IEM died after only a few months of very light usage. It was under warranty, yet they wanted me to perform and record an absurdly complicated and time-consuming autopsy on the IEM that required tools I didn't have. Just such an unreasonable request, considering they were inexpensive in the first place. Won't be ordering from them again if they are so miserly about replacing defective products.

12. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Hi there,

We are truly sorry to hear about the issue you experienced, and we sincerely appreciate you taking the time to share your feedback with us.

We completely understand how disappointing and frustrating it can be when an IEM develops a problem after only a few months of use, especially when the product is still within the warranty period. We also understand that you were hoping for a simple and effective solution to resolve the issue as quickly as possible.

However, since we are unable to view your order information or the details of your previous communication with our support team through this review alone, we are currently unable to confirm the specific details of your case or the exact process that was followed.

To better assist you and look into this matter further, we sincerely hope you can provide us with your order number or the email address used for your purchase, so we can check your order records and review the situation.

Please rest assured that after fully understanding the details, we will do our best to provide you with full assistance and a suitable solution.

If you have any further questions, you are also welcome to contact us directly at support@linsoul.com. Our customer service team will be happy to assist you.

We sincerely apologize again for the inconvenience caused and appreciate your understanding. We highly value every customer's experience and hope to assist you further to resolve this issue.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product, but remember...

Shipping was quick, even considering pre-order.
Sound quality feels good, but it was really different from my previous cheaper headset, which is just a question of time to get used to.
I immediately set the switches to 123 - on and it felt way nicer than base option.
Before ordering make sure that cable will be long enough for your needs. For me length is good enough, but I can't lean back on my chair.
(I'm pretty sure you can grab a longer cable separately due to "hot swap")
It has quite a big choice of swappable ear tips, but for me only the smallest one actually fit, even that I would be considered avg. size person (man, 180 cm), but maybe my earholes are smaller then avg idk.
I don't consider any of this as critical problems, but rather considerations you should remember about, while ordering.
Great product!

10. juni 2026
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Don't expect your shipping choice to matter

I really liked the item and I got what I paid for and fast tracking information. But I chose to have to come with DHL but I guess UPS was cheaper for them. So it got shipped with ups anyway. I even e-mailed them about it and didn't get a reply

10. juni 2026
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Hi there,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

We notice your order is actually shipped from our EU overseas warehouse, so this parcel will be delivered by UPS. We would like to clarify that your chosen shipping method was not overlooked; this is determined by our warehouse delivery rules.

In general, if an order is shipped from our China warehouse and DHL is selected, we will strictly follow DHL for shipment. However, please also kindly note that shipments from China may involve additional customs duties and import taxes, and the overall delivery time is usually longer compared to EU warehouse shipments.

Therefore, for products that are in stock in our overseas warehouses, we prioritize shipping from the nearest warehouse whenever possible. This allows us to ensure faster delivery, as well as reduce potential customs clearance issues and import tax risks.

Regarding your previous email, we did respond on June 11th, but we have recently discovered that our message may have been blocked by the system and did not reach your inbox. We sincerely apologize for this and want to assure you that it was not due to a lack of response on our side.

If possible, we kindly suggest contacting us again via a @gmail.com email address, which may help ensure smoother delivery of future communications.

Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused, and we truly appreciate your understanding and support.

Please feel free to contact us anytime if you need further assistance.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bait and switch

Bait and switch. I submitted an order for an item and several days later they stated it was on preorder. Avoid at all costs

26. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Hi there,

Thank you for your feedback, and we are very sorry for any confusion or inconvenience caused.

As we are unable to view your order details from this review, we cannot check the specific case directly. However, please kindly note that if an item is on preorder, this information is normally clearly indicated on the product page.

We sincerely apologize if this was not clear enough at the time of your order. If you could provide your order number, we would be more than happy to review the situation in detail and assist you further.

Thank you for your understanding!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Products

Not only was Linsol great to deal with, but the in ear monitors are AMAZING. I tried a $35 set, a $200 set, and a $450 set. All three were great in their own way.

11. marts 2026
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Hi there,

Thank you very much for your kind feedback!

We are glad to hear that you have had a great listening experience, and we truly appreciate your recognition of both our products and service. We will continue to work hard to provide more high-quality and great value products with excellent sound performance.

Thank you again for your support and for sharing your experience.

We hope you continue to enjoy your listening journey!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jag fick mitt paket utan problem och…

Jag fick mitt paket utan problem och inget tydligt fel med produkten (7hz crinical zero 2) och inget var trasigt

24. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Hi there,

Thank you very much for your feedback!

We are glad to hear that you have received your package successfully, and we are also very happy that you are satisfied with the product and enjoying its performance.

We truly appreciate your support and trust. We wish you a wonderful listening experience!

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

la plateforme de rêve pour les audiophiles , et à très bon prix

Délai de livraison de 2 semaines respecté à la lettre, dans les faits 10 jours seulement. Suivi permanent, certes pas toujours à jour.
Le point très agréable: j'ai économisé plus de 100€ par rapport au prix de vente conseillé en France pour un baladeur + un IEM. En gros, le casque m'est revenu gratuit ...
La cerise sur le gâteau: aucun frais supplémentaire, de douane, de conversion de devise par ma banque, RIEN ! (paiement par Paypal, pour précision)
Je recommanderai sans hésiter, les prix restent hallucinants par rapport au prix français.
J'enlève une étoile juste parce que j'imagine que ce ne serait pas simple en cas de panne de faire accepter la demande de SAV, de renvoyer aux US, les délais d'attente etc etc. Mais j'imagine l'affaire bien moins prise de tète qu'avec ALIBABA !
Et puis je croise les doigts, le matériel ne souffre d'aucun défaut, même les rares recensés / reconnus par la presse spécialisée.

14. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Merci pour votre retour détaillé !

Nous expédions votre commande aussi tôt que possible lorsque nous le pouvons !

Parfois, le suivi peut ne pas être mis à jour en raison du court délai de livraison, merci pour votre compréhension !

Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous apprécions grandement votre recommandation.

Concernant le service après-vente, soyez assuré que nous traitons chaque demande sérieusement et efficacement.

Si vous rencontrez le moindre problème avec votre appareil, n’hésitez pas à nous contacter — nous vous assisterons pas à pas et vous guiderons tout au long du processus.

Nous espérons également que ce produit vous servira parfaitement pendant longtemps !

Merci encore pour votre confiance et votre soutien.

————————————

Thank you for your detailed feedback!

We always arrange shipment as early as we can whenever possible!

Sometimes tracking updates may be delayed due to the short transit time, thanks for your understanding!

Your satisfaction is our top priority, and we really appreciate your recommendation.

Regarding after-sales support, rest assured we handle every request seriously and efficiently.

If you ever experience any issues with your device, please don’t hesitate to contact us — we will assist you step by step and guide you through the entire process.

We also hope this product serves you perfectly for a long time!

Thanks again for your trust and support.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bad customer service

Bad customer service. Items will be out of stock and won’t be online. After a week of waiting for IEM to ship they emailed saying they were out of stock they were refunding my money. Not a good response. Not something I wanted to hear. Unprofessional on their part. They don’t care about their customers. Also have to wait 3-5 business days for a refund. Ordered April 4th. Got refund email today April 12th

3. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Hi there,

We sincerely apologize for the disappointing experience you’ve had.

We are very sorry that the item you purchased was out of stock and we failed to update the information in a timely manner. We never intended to mislead our customers. We would have arranged shipment as soon as possible once stock was available, but we understand you no longer wish to wait, so we have canceled your order for you.

We fully understand your frustration regarding the out-of-stock issue and the delayed notification, and we take full responsibility for this situation.

We truly value you as our customer and deeply regret letting you down. We will continue to improve our services and processes to prevent such unpleasant incidents from happening again.

If you have any further concerns or need assistance, please feel free to let us know.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Warning for German Buyers: Linsoul.de ignores German Consumer Law, Warnung für Käufer aus Deutschland: Linsoul.de ignoriert deutsches Recht

ENGLISH

I purchased a pair of FiiO FT1 headphones from Linsoul’s German storefront (linsoul.de). Within less than a year of normal use, a plastic hinge snapped, which is a clear material defect under German law (§ 477 BGB). Despite being subject to German law, Linsoul refuses to provide a pre-paid return label as required under § 439 Abs. 2 BGB. When I explicitly cited these statutes, they responded that they must "adhere to official policies" which are "applied uniformly worldwide," essentially claiming their company policy overrides German law. They demand that the customer pays for international shipping to China (min. €40) for a "professional inspection" by their own team. They essentially use high shipping costs as a barrier to prevent customers from exercising their legal warranty rights. If you are buying from their German site thinking you have German consumer protection, be warned, you do not. I will report this behavior to the Verbraucherzentrale.

To be clear, I was really happy with the headphones until this point and I am throwing no shade at FiiO as the manufacturer.

GERMAN:

Ich habe FiiO FT1 Kopfhörer über den deutschen Store von Linsoul (linsoul.de) gekauft. Nach weniger als einem Jahr normaler Nutzung brach ein Kunststoffgelenk, was nach deutschem Recht (§ 477 BGB) ein klarer Sachmangel ist. Obwohl der Kauf deutschem Recht unterliegt, weigert sich Linsoul, ein vorfrankiertes Rücksendeetikett bereitzustellen, wozu sie gemäß § 439 Abs. 2 BGB verpflichtet sind. Auf meinen Hinweis auf die Gesetzeslage antwortete der Support lediglich, dass man sich an "offizielle Richtlinien" halte, die weltweit einheitlich gelten. Sie behandeln ihre Firmenrichtlinien also so, als stünden sie über deutschem Recht. Stattdessen verlangen sie, dass der Kunde die Kosten für den internationalen Versand nach China (mind. 40 €) für eine "professionelle Prüfung" trägt. Sie nutzen die hohen Versandkosten faktisch als Barriere, um Kunden an der Ausübung ihrer gesetzlichen Gewährleistungsrechte zu hindern. Wer glaubt, beim Kauf auf der .de-Seite deutschen Verbraucherschutz zu genießen, seid gewarnt. Ich werde den Vorfall der Verbraucherzentrale melden.

Nur um das klarzustellen: Ich war mit den Kopfhörern bis zu diesem Punkt wirklich sehr zufrieden und möchte FiiO als Hersteller hier keinen Vorwurf machen.

10. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Linsoul-logo

Besvarelse fra Linsoul

Hi there,

We are truly sorry for the unpleasant experience you have had, and we will keep working to improve our services.

We have looked into your case carefully and fully understand the situation. We sincerely apologize that your product encountered issues; this is never something we wish to happen.

Regarding the after-sales process, please accept our apologies. We want to assure you that we never use high shipping costs to prevent customers from exercising their warranty rights.

We have already consulted the manufacturer about your situation, trying to arrange a more convenient solution for you, such as sending replacement parts, or supporting local or self-repair, to save you time and effort.

However, after taking various factors into consideration, the manufacturer still suggested that the official repair be carried out by their team.

Please believe that we will always apply for the best possible solution for our customers whenever we can.

We understand your concern about the shipping cost, and we apologize for any inconvenience our previous suggestions may have caused. Our team will continue to follow up with you via email closely.

You can rest assured that we will provide you with our full assistance.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere