ikke seriøst
søgte et lån fra en af disse udlandske lånesider og fik godkendt en kredit på 3000 euro men stod af da de ville have at man skulle betale dem penge for at få lånet hvilket for mig overhovedet ikke giver nogen mening. Og det står heller ikke beskrevet på deres hjemmeside. Man får det først oplyst når man har fået svar på sin låneansøgning og tilsendt en låneaftale som man skal underskrive og sende til dem. det modstrider jo hele konseptet om at låne penge til folk, for folk ansøger jo somregel kun om et lån fordi de ikke har penge.








