Det er den dårligste service og rådden salat på maden
Det er den dårligste service, og kvaliteten er ekstrem dårlig, vi hentede 4 pizzaer i dag, og tog med hjem, da vi kommer hjem og åbner pizzaerne, er købmandsgården salat brun og slatten, vi ringer for at klage over det, men får salaten er frisk, selvom vi har billeder af det og har pizzaen, efter en del uenighed får vi af vide vi kan få en ny selv om de siger vi ikke har fået rådden salat på, men vi siger så er resten af maden blevet kold, men det er ikke deres problem, det må vi selv om, så ekstrem dårlig service af begge medarbejdere, så det er et sted vi aldrig vil handle med, og vil fraråde alle at købe mad derfra, da de ikke er kritiske på kvalitet af maden , fødevare kontrollen bliver også orienteret.

