KnopkaTransfer Ltd Anmeldelser 71

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutes Disaster: nach Online Buchung eine sehr ordentliche Mail mit allen Angaben erhalten und zur Sicherheit nochmal per Mail von meiner Seite bestätigt. Vor Ort in Florenz war dann das bestellte... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Driver never show to pick us up. After mamy conversations and primises I've never get refund.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ад імя кампаніі “Гомсельмаш” хачу падзякаваць KNOPKATRANSFER за правядзенне трансфераў у перыяд выставы Duerkheimer Wurstmarkt 2018. Усе кіроўцы былі пунктуальныя і ахайна апранутыя. Машыны ў выдатным... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sono davvero felice di aver scoperto questa compagnia di trasferimenti prima del nostro viaggio in Italia. Servizio impeccabile da Malpensa fino all'hotel di Hyatt Hotels, e al ritorno non abbiamo dov... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Taxibureau
  2. Lufthavnsbus
  3. Kurér- og leveringsservice
  4. Limousineservice
  5. Minibus-taxifirma

Skrevet af virksomheden

Using the KnopkaTransfer Company services means making your trip comfortable and safe. Our driver will be waiting for you at the airport holding a sign with your name and will help you with your luggage. In case of your flight delay we guarantee one hour free of charge waiting.


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

71 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 50 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service and prices

Usuing this service for a second time for transfers in between of cities in EU. Always very polite and helpful staff. Much better prices comparing to other transport companies.

11. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Thanks for your feedback.
This helps us develop and make our service even better.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very good service and drivers

Very good service and drivers. Picked us up on time. Car is clean and drive was smooth.

3. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Thanks for your feedback.
This helps us develop and make our service even better.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Engañan a la gente…

Me contestan a un mail con un presupuesto de Viena a Budapest de 631€ para 12 personas, me hacen enviar un WhatsApp a un manager para la confirmación del presupuesto, pasan 2 días y no me lo envía, le reclamo y envía un presupuesto de 924€, empresa nefasta

23. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Thank you for your feedback. Your opinion is very important for us to improve the quality of our services.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very good service

Very good service. Friendly and Reliable drivers. Team was always in contact with us to know if it was everything going well. Nothing to complain about, only to thank them all!

22. april 2024
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Thank you for your feedback. Your opinion is very important for us to improve the quality of our services.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very good experience

Very good experience. Easy according by WhatsApp. Driver professional and kind. Car comfortble.

28. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Thank you for your feedback. Your opinion is very important for us to improve the quality of our services.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aggressive

Aggressive. Despite giving a days notice that a trip that had a 40 euro deposit paid for would not be needed, the agent then said that the remainder of the trip would need to be enforced. We spoke entirely over whatsapp and at no point did they state that there is a 100% cancellation fee. The agent then suggested 'there would be trouble'. Unneccessary and aggressive.

8. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

We apologize for the inconvenience. But we would like to clarify that when ordering which you made through the site, you agreed to the terms of service where clause 7 states - if you cancel the order in less than 48 hours, the customer must pay the full cost of the transfer.
You were also notified at the time of ordering about the method of payment for the order with which you agreed!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The transfer service was excellent

The transfer service was excellent! Darya (the manager) answered all our questions before the trip and gave us all the necessary information. The ride itself was super smooth with a polite and careful driver and a clean and new car. We definitely recommend this service.

30. december 2023
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Thank you for your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam

Scam - posted prices get you to sign up and then suddenly those are not correct prices on website after you book. Total waste of time.

5. december 2023
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Due to sudden changes in fuel prices in Europe, unfortunately, we do not have time to change prices on the website in a timely manner, but at the same time, on each page with prices there is a warning that the price may not correspond to reality.
We apologize for the inconvenience and will try to fix this error!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Knopka was simply amazing!!

I was in big problem at Munich Airport with all possible transportations completely paralized by ice and snow. I found Knopka searching for a solution and after talking with them they arranged in 10 minutes a car that came to pick me up and took me to Innsbruck. Driver was extremely nice and professional. If and when I will need them I will certainly use their services again. 5 stars x 2!!

5. december 2023
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Thank you for your feedback, it will help us improve the quality of our service.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service!

Great service!
I can't thank Darya, the manager, and the drivers enough. Communication was fast, clear and efficient. Darya made herself available 24/7 and responded all our questions and concerns. I had team members being picked up at different locations and all went smooth and on time. I can't recommend Knopka enough. Will be using their services in the future without hesitation!

4. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service

Eventouhgh I was a little sceptic at the beginning I can say after service that everything was on a high level. Starting from messages, driver who was on tume during a night, the price for the transport and electronic invoice at the end. If youbhave any doubts it is not needed. Take them and you will be on time at your desire place with a reasonable price. Congratulations and Best Regards to the driver Mr. Aleksandr

19. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Muy buena experiencia

Muy buena experiencia, el chófer muy puntual y profesional.
The manager, Darya, es encantadora, muy amable y está pendiente de todo.
Sin duda volvería a elegirlos para mis traslados.

19. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My experience is good

I like this company! There is a kind managers and drivers. We work during 2 years in each country of Europe. I don’t have any delay. Thank you!

7. september 2023
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Thanks for your feedback. Your opinion about our service is very important to us.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Ho ordinato il transfer dall'aeroporto…

Ho ordinato il transfer dall'aeroporto di milano a como, ho aspettato un po per ricevere il prezzo, ma del resto tutto ok. Il conducente parlava poco inglese.

4. september 2023
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

Thank you for your feedback, it is very important to us.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

If I could give -5 star

If I could, I would give them -5 stars. They charge deposit promptly, and cancel my booking when I’m already at the airport. The excuse been the car broke down. But wait, there is another car which is available, but they wanted $40 more. Clearly they have no ethic and just money sucking machines. We ended up with Uber Black which is much more reliable.

1. september 2023
Uopfordret anmeldelse
KnopkaTransfer Ltd-logo

Besvarelse fra KnopkaTransfer Ltd

1) We are one of the last on the market who began to charge an advance payment when booking. And they made it as low as possible. This is due to the fact that unscrupulous customers place orders in many companies and do not show up without notification. in this case, the company loses time and the opportunity to place another order. And the client refuses to compensate for not showing up for the order.

2) In this case, the car had already been delivered to order, but a breakdown occurred on the way. According to our rules, this is a force majeure circumstance. And we returned your prepayment immediately.

3) In order not to leave you without a car, we contacted our partners and provided you with their contacts. The fact that they gave you a higher price is their decision, which we cannot influence.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Be aware!Do NOT reccomend!!

Be aware!Do NOT reccomend!!

After initial email confirmation for a transfer in Italy and 3 telephone conversation that confirmed us the transfer, they cancelled the transfer a few hours before the scheduled time.

21. juni 2023
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere