Ikke super godt
Vi har haft besøg af kloakmester Odense da vores toilet var lidt stoppet, de kom hurtigt og de var her i ca. 30 minutter, og problemet skulle så være løst.
Nu her 3 uger efter har vi præcis samme problem, og må jo så desværre konstatere at det ikke rigtigt løste problemet, og vi skal have fat i nogen som er lidt mere seriøse.


