Kirobrands Anmeldelser 257

TrustScore 1 ud af 5

1,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I very carefully declined all the additional offers they tossed out opting for only one...received an invoice the following day for the entire package which added an additional charge exceeding $153.... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Paid over $100 for a $10 plastic hose nozzle. It was represented as a solid brass, high pressure unit that replace power washers. A TOTAL SCAM. PayPal needs to go after them for the scam and hurting... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Deceptive website added over 50 dollars to my invoice for some "Mystery Box" subscription (39.99 initially 29.99 monthly after that) and some "add-on" to the product I was ordering. Emailed immediatel... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

The advertisement shows quality eyeglasses, what I received was a cheap pair if plastic frame with lens that didn't adjust for reading. I contacted support, they gave me a return address in China whi... Se mere


Kontaktoplysninger

1,2

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

257 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BEWARE!!

BEWARE!!!
Do not give them access to your PayPal account or credit card. They will charge you for stuff you didn’t order and repeat monthly,I had to contact Pay Pal to stop them accessing my account. It’s a racket by the time you catch up with them they have sucked $100 out of you for a $9 dog or some other cheap garbage that isn’t what they say it is or does!

17. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Predatory Deceiptful Outfit

Bought a set of iTagPRO remote responding chips, advertised as GPS capable 38 days ago. On checkout via a desk top Computer, company offered another order of triple (3X) the quantity I only desired but with a further per item "discounted" price and charged both to my Visa Card but had to respond within sixty (60) second on my mobile phone, which unfortunately was in another room of the house and could not be acted on. The company offers a variety of so called support phone numbers only one (1) was connecting but obviously AI staffed. Every contact offered service help as soon as an agent would be free. During every try the phone call was terminated after precisely 10 Min. 20 seconds and the request to send an e-mail. Company cites a number of Head offices from Vilnius, Latvia to Danbury, CT the last one of which actually is an employment agency.!!! Also it appears that Google somehow shields the company from negative reviews, since I was repeatedly denied log-ins to Trust Pilot citing too many log-in attempts.
Trying to solve my dispute via my Visa Card issuer.

11. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

If I could give Kiro Brands a negative…

If I could give Kiro Brands a negative 5 stars, I would do so. I ordered a product from Kiro brands and it was not as advertised. Them they, without my knowledge, signed me up for some monthly subscription service. I had to file a dispute with Pay Pal to stop the auto pay. Please DO NOT involve yourself with this company.

12. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid Kiro Brands

One of the most disreputable companies I've ever dealt with. Product did not work. Requested RMA. Was told to send pics of product as packaged / received. Sent. They acknowledged pic receipt & told me had to return to China. Shipping cost $30+ and they would charge $21 return fee to process. Told them I would do negative reviews because this policy not mentioned in ad. They said keep product & they would do full refund in 5-7 days. That was 12/22/25.Still no refund. They have become unresponsive. Referred to Cc company to charge back. Awaiting chargeback credit.

28. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very Disappointing Experience!

Do not deal with this company unless you thrive on disappointment. I purchased a cane from them based on an Instagram ad. It arrived in good time and well packaged,but without any instructions for use or adjustments. As it was set for a user much taller than me, I attempted to shorten it in a way consistent with most canes, but it became stuck at an even taller setting. I contacted customer service asking for manufacturer's instruction. Instead they replied in an email with instructions that were clearly not applicable to this cane. When I told them that and sent pictures of the cane, they just offered me a return at my own expense. Unwilling to throw more money at this relatively expensive product, I declined. Will donate to Goodwill and hope a much taller person or someone more mechanically inclined will benefit from it's use. Will not be buying from Kirobrands again!

10. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kiro Brand glasses

I ordered Kiro Brand glasses online back on 14 July 2025. 3 pairs with 1 case. Costing £78.46. And another 2 pairs costing £58.99. They took weeks to arrive. Once I received them I gave 3 pairs as gifts to family and friends. However after a short use of using them. I discovered that they weren't as good as the promotional described. The were supposed adjust to better eyesight. They are very flimsy ( 3 pairs broke). I complaint shortly afterwards. I just couldn't understand how to go along with the complaint
I tried again a couple of days ago
And they wanted a picture of the glasses and original packaging. Ive only got 2pairs of broken in my possession. I've asked for the ones that I gave as gift's
What they thought about them. And they weren't impressed at all. They assumed I had bought them cheaply. And discarded them. A couple broke like mine and didn't work with they're eyesight as described. Ive been urged to ask for a refund. I found it very difficult to make a complaint and ask for a refund. I have until today to make this complaint official. I am a pensioner. Thank you



14. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kirobrands returns you must ship to CHINA

The MagVolts that I ordered from Kirobrands were shipped from Franklin Park, Illinois. And in order to get my money back I have to return their product to CHINA!!! First they falsely advertised their “MagVolts” as 5-port quick charge cubes with foldable prongs. The MagVolts I received were 4-USB ports with stationary prongs. And when I asked to return because I did not receive what they advertised, they first wanted a photo of all their products and the packaging it came in. And now I have to return their product to CHINA, with cautions that if product is damaged in shipping, they will not give me any refund. I was billed $94.92 for the MagVolts. But I’m instructed, “Please be sure to DECLARE THE PACKAGE VALUE AS $10 on the custom form when sending the return.” And NO RMA# was given, so how will my pkg be credited to me??? How many months will a small 7”x7”x3-1/2” pkg take and will it get lost in shipping? So very unfair and spiteful!!!

2. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

tv ad says it removes mold

tv ad says it removes mold. $50 . i shouldve known but ad was so convincing. duh. no immediate cancellation or refund. when it arrived i looked up on amazon [$8] plugin gadget. does nothing i think. would cost $15+ to return to china and i probably wouldnt get $ back. expensive lesson. reported to the gov fraud website. pls do same

22. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Product was ordered from FaceBook ad…

Product was ordered from FaceBook ad Oct19 ,2025, Item sent was not what was ordered. Contacted customer service for return and refund instructions. Followed their instructions cost me $45 to mail them back, there post office received the items Dec 1,2025. I then contacted them as to why they had not refunded, they said they would investigate. By Dec 24,2025 they had not refunded.
Dec 27,2025 I filed a dispute with PayPal they ruled in favor of Kiro Brands saying I took too long to file dispute, PayPal instructions said to try and work it out with seller first. Kiro Brands has learned if they can stall long enough it will go in their favor.

18. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not Trustworthy in the least

This company behaves fraudulently. I bought a solar powered phone charger. The company signed me up for a $24.99 monthly service charge. In December demanded a refund and to cancel the subscription. and got one and an email confirming cancellation. I got charged again in January. I was told that the. Order was posted and could not be refunded. I advised that I would report to the FTC, to my state attorney general, and to Trust Pilot. I got a refund this morning.

6. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do Not Trust Kiro Brands

Was charged 38.99 for a lighter that was advertised as military grade, Plasma, that it did NOT take any fuel, only needed recharging. It was none of the above. Not rechargeable and had to be filled with butane, plastic and aluminum cheap, not plasma but arc. 14.99 for some lighter add on to the lighter that never came. Was charged 24.99 for a Mystery box that never came and was added to an Elite Club that has no benefits. The ad also said it was being pulled from the shelves of Walmart and other places was being banned. Not true. The product took so long to ship but came three weeks later after going back and forth with several e-mails. They said they couldn't find the package. The lighter was not the one advertised you could see the difference. and the ad had three different lighters that were similar but not the one I received. Was also charged 9.99 for shipping. A total of 88 dollars for a lighter that was on Temu and sold at Walmart for under ten dollars. I never received the Add on or Mystery box and was added to an elite club that they tried to take a second 25 dollars for but Pay Pal stopped. When I contacted them again explaining I didn't receive the correct item or the add on and mystery box. They told me I received the correct one, gave me instructions to it that did not fit the description of the lighter I received. Had nothing to say about the missing items. Now they don't answer my e-mails any longer.

12. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Could not cancel order before shipment

Placed order on Sunday and cancelled at 8;47 am on Monday. This is there reply: Thank you for reaching out.

Unfortunately, we are unable to cancel or modify your order at this stage because it has already been processed and entered our fulfillment system. Our automated system ensures orders are prepared for shipment very quickly after they are placed to ensure prompt delivery.

Once you receive your order, please contact us, and we will gladly assist you with the return process for a refund.

Thank you for your understanding.

No I don't understand and this is a known tact by fraudulent companies. Also charged $10 for shipping, a $29.95 product that hasn't shipped/

5. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Watch how they add on to your order without you consent!

I saw this company ad for the mode plug-in, so I said to myself one and I give it a shot. I’ll buy one see how it works and if I’m interested in purchasing more down the line than I’ll have the choice to do that… That did not happen that way. Thought to have purchased one for 3999 now I know there may have been some tax included or maybe shipping but what the end result of the order turned out to be $125. What they did was they added all of this bullshit to my order like a VIP, extra ones that I wasn’t aware of warranties all of these things that they added on without my permission I looked up and there was $125 charge to my credit card. !!!. now my gut feeling told me not to deal with this company, but I went ahead over my gut feeling but what I can tell you is this KIRO Brands are frauds, because when you start adding onto a person’s order when they did not want that that means that you are pushing them, forcing them to buy shit that they don’t want that is fraudulent. You do terrible business. I will be on other sites to let people know what my experience was with your lousy company I will eventually get my money back cause I have a good strong credit card system, but I sure won’t let my experience go away anytime soon before letting millions of people know how you guys do business and I guarantee you there will be a number of people who would just say “NAW” I don’t think I would want to deal with a headache!!!!

2. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

actually it was less than 1 star

actually it was less than 1 star. This is a scam!! I tried to cancel the produce as soon as I purchased it and was told that I was too late to cancel. Product arrive weeks later, and it was a piece of crap! The re-shelving fee and postage was going to cost as much as the orgina price. DON'T BUT ANYTHING FROM THIS COMPANY!!!

3. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BEWARE!

BEWARE! This company is a "Bait and Switch" scam. You can buy the same product for 1/3 what they charge. They advertise one thing then send you a cheap price of junk.
They also tack on extra charges that you did not ask for! BEWARE!!!

18. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

WARNING-SCAM

WARNING - SCAM. The product is totally not what advertised. AI dog is nothing like advertisement. It is a simple battery operated toy that makes squeaking noises and moves back and forth a little.

31. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible company in every aspect

Horrible company in every aspect. Relieved junk mold ionizers that are useless. Plus they tagged on a subscription bill that I didn’t sign up for at all! No place to get refunds no customer service and products are worthless.

28. november 2025
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere