DÅRLIG KVALITET OG SERVICE kan IKKE anbefales
Kan på ingen måder anbefale Keis..
Havde købt en halskæde som gave til min mormor, efter 14 dage knækker kæden og vi går så når i butikken hvor den bliver lavet samme dag, ikke engang 14 dage efter knækker den igen, samme sted.
Vi går så der ned igen og denne gang skal kæden sendes ind til reklamation, vi bliver lovet at den er klar inden for en uge.
Vi går så der ned efter ca 3 uger hvor vi intet har hørt og får afvide den stadigvæk ikke er færdig, vi beder så om en ny kæde eller pengene retur, og ingen af delene er en mulighed…
Vi ender med at vente 2 dage mere hvor vi så får kæden tilbage…
Er virkelig skuffet over jeres kundeservices.
Det er desværre langt fra første gang der er problemer hos jer, flere af jeres smykker smitter af og mister farven meget hurtigt!!!
Dårlig kvalitet til dyre priser!







