Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Usan un tracker genérico que no confirma la existencia del pedido siquiera, lleva casi dos meses en tránsito y me he comunicado múltiples veces con el comercio, entregandome cada vez únicamente el núm... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

sui prodotti è visibile il logo paypal per pagare ma poi non è possibile e bisogna mettere i dati della carta di credito, esiste un sito clone vogany.com , le informazioni legali non sono conformi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This are the worse 85$ spent in my life, dirt, they took around 2 month to deliver, secondly, I ordered a dress that looked gorgeous on the pic, but it arrived like a Halloween custom, others than tha... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HORRIBLE - I ordered 2 dresses and they were nothing like the photos, poor quality, way too big and not even the same shape. Also, did not arrive on time (probably 7 days late). You should definitely... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjbutik

Skrevet af virksomheden

Katimy.com is an online boutique specializing in elegant, high-quality clothing for women. We pride ourselves on offering a diverse collection of fashionable, stylish, and unique designs to suit every occasion—from casual outings to special events. Our mission is to empower women with beautiful, well-crafted garments that highlight their individuality and confidence. At Katimy.com, customer satisfaction is our top priority, with fast shipping, secure payment options, and exceptional customer service to ensure a seamless shopping experience. Shop with us today!


Kontaktoplysninger

1,5

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

78 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No compren en Katimy

Me hubiese ahorrado mucha incomodidad haber googleado reviews de Katimy antes de comprar en esta website. El vestido llegó muchisímo después de los 12 días hábiles que menciona su website, así que tuve que improvisar con otro vestido para el bautizo de mi hija, además la calidad del vestido es para llorar. Por favor, háganse un favor, no compren en este sitio web, decepción total.

24. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Lamentamos mucho escuchar sobre tu experiencia negativa, y te pedimos disculpas por cualquier inconveniente que hayas tenido. Sabemos lo importante que es recibir los pedidos a tiempo, especialmente para ocasiones especiales, y entendemos lo frustrante que debe haber sido no poder contar con el vestido en el evento de tu hija. También valoramos mucho tus comentarios sobre la calidad del producto y tomamos en cuenta todas las sugerencias para mejorar. Apreciamos que hayas tomado el tiempo de compartir tus impresiones y nos gustaría asegurarte que trabajaremos para evitar situaciones como esta en el futuro.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My daughter saw a pair of jeans online.

My daughter saw a pair of jeans online.
I ordered them.

They came looking like a cheap pair of jeans ,
Not like the pair on the site.

Also no button hole to do the trousers up.

So faulty.

After weeks of emails and them trying to negotiate with me to keep them.

They finally send me a returns address
But I have to pay for them to be posted to France,
That’s costs the earth to send.

It’s a disgrace.

There is nothing about this online.

I worked hard to buy for my children.

This is shoddy business.

Please send me postage assp

26. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Thank you for sharing your experience. We're deeply sorry to hear about the disappointment with your order and the challenges you've faced with our returns process.

Receiving a faulty product and encountering difficulties in resolving the issue is unacceptable, and we sincerely apologize for the frustration caused.

We’d like to make things right. Additionally, we will investigate the possibility of covering or partially reimbursing the return postage.

Your feedback is invaluable, and we’re committed to improving our products and services. Thank you for bringing this to our attention.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sketchy

BEWARE: any positive review is 100% fake.
Calling themselves an “elegant, high quality” company is actually crazy.
I ordered a dress (originally $100, on sale for $50) and it arrived smelling like a Halloween costume. I tried it on and the one sleeve was manufactured incorrectly. The fabric for a human shoulder was just completely missing. I even took out my tape measure to be sure, and yup, only the one side was measured/cut/sewn correctly.
I tried to contact customer service to return and get a refund. No response until almost a week later and I got a generic, AI generated response that didn’t address anything I said. Just that I was eligible to return, but didn’t give me instructions to return.

I’ve disputed with my credit card company.
Don't order from here - worse quality than Shein.

UPDATE: it’s only gotten worse. The customer service kept trying to convince me to keep the UNWEARABLE item if they gave me a “15% courtesy refund”, then it increased to 30%. I don’t know what is confusing about the item being damaged and unwearable. When the company finally provided return information, all they said was that I can return the item at my OWN expense to their company in France. The refund would not be added back to my card until one week after they’ve received the item. This would cost more to ship than the item is worth. They are doing this on purpose and it is unethical. Absolutely horrible customer service.

DO NOT ORDER FROM HERE! I’ve been arguing with their customer service for weeks now. My credit card company will take it from here.
It’s also clear they’re padding reviews with fake ones whenever someone leaves a bad review.

9. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Thank you for sharing your experience. We're deeply sorry to hear about the issues with your order and the frustration you've encountered. This is not the level of quality or service we strive to deliver, and we take your feedback seriously.

To address your concerns:
1. **Product quality**: The defect in the dress you received is completely unacceptable, and we sincerely apologize for this oversight.
2. **Customer service**: We also regret the delay in our response and the generic reply that didn’t meet your expectations. Clear communication is a priority, and we’ll be reviewing this incident to improve.

We understand you’ve disputed the charge with your credit card company, but we’d still like to resolve this directly and make things right. Please email us at [support email] with your order details, and we’ll prioritize processing your return and refund.

We appreciate your honest feedback and will use it to improve moving forward.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

bad service

they have replied to no emails i've sent. i ordered two things 8 days ago and have received 0 updates from royal mail or anythinh about where it is. they said delivery time would be 5-7 days and i found their communication useless as i haven't been replied to..
i need the dresses i ordered soon and i need any updates i can get.

my order number is KATIMYW2511793

18. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

We sincerely apologize for the delay and for not responding to your emails promptly. This is not the level of service we aim to provide, and we truly regret the inconvenience caused.

We understand how important it is for you to receive your order on time, especially with no updates. Could you please share your order number or the email address associated with your purchase? We’ll prioritize checking the status of your order and will provide you with an update as quickly as possible.

Thank you for your patience, and we are committed to resolving this for you right away. Please don’t hesitate to reach out again if you need further assistance.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Quiero hacer una devolución y el mail…

Quiero hacer una devolución y el mail que proporcionan no llega a ningun destinatario.
El producto no esta bien confeccionado, bi por asombro se parece al de la web.
Quiero devolver el producto y no puedo. QUIERO RESPUESTA
Mi numero pedido es #KATIMYW2511689 y no puedo escribir mi mail aquí públicamente, quiero devolver mi pedido YA

18. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. Your satisfaction is very important to us, and we deeply regret the inconvenience you've faced.

To assist you promptly, could you please share your order number or any details about your purchase? Additionally, we’ll look into the email issue immediately to ensure our customers can always reach us without trouble.

Rest assured, we’ll resolve this for you quickly and make the return process as smooth as possible. Please provide us your order number and email address. Thank you for your patience and understanding!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful quality, huge scam

Awful quality, the reviews are a scam. They will not let you return. Do not shop here.

1. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

I’m really sorry to hear that you’re not satisfied with the quality of your item, and I completely understand your frustration. We take feedback like this seriously and would love the opportunity to resolve this issue for you.

Could you please share your order details so we can look into this further? We want to make sure every customer is happy with their purchase, and if something went wrong, we’re here to help with returns or exchanges as per our policy.

Your satisfaction is really important to us, and I want to make this right. Thank you for reaching out, and I look forward to hearing from you soon.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

i’ve been trying to get a refund sense…

i’ve been trying to get a refund sense before my package arrived, now that it has arrived i’ve tried to return it and get my money back. i ordered it october 20 and i’ve sent 4-5 emails and i haven’t gotten any help nor have i even got a reply, please do research before ordering from katimy.

20. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

First and foremost, I want to sincerely apologize for the frustration you've experienced regarding your refund request. I completely understand how disappointing it must be to have reached out multiple times without receiving a response, and we deeply regret the delay in our communication. This is certainly not the standard of service we strive to provide.

Please rest assured that your concerns are being taken seriously. We will immediately investigate why your previous emails were not answered and ensure that your refund request is handled promptly. I

We value your feedback and are committed to resolving this issue as quickly as possible. Thank you for your patience, and we appreciate the opportunity to make things right.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Missing items and bad customer service …

I ordered a nail kit but items were missing from the delivery, the delivery was delayed as well. I contacted them multiple times about the missing item and they said “we’ll get back to you” but never did. Complete waste of money, couldn’t even get a refund as they didn’t respond to me. I can’t even use the half of the order that they sent me without the missing items.

14. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Dear customer,

Upon checking, your order does not include a kit; it is only a tube of nail poly gel.

Thank you

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT BUY!!!!!!!

Do NOT buy from Katimy. Their customer service is terrible, I've emailed them several times requesting to cancel my order and to receive a refund, but I've yet to get a reply or confirmation. I've been emailing them to cancel my order BEFORE the package ships in order to make the refunding process easier for both parties, but no matter how much I follow up, the process of my order CONTINUES to go through even after FOUR emails requesting to cancel. TERRIBLE CUSTOMER SERVICE!!!!!!!!!!

12. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

I’m really sorry to hear about your experience with Katimy. That’s incredibly frustrating, especially when you’re trying to take proactive steps to cancel the order and avoid any issues. It’s disappointing when a company doesn’t respond or respect a customer’s request, particularly with something as important as a cancellation.

Kindly send your order number and email address so I can check it.

I hope this situation gets resolved quickly for you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT BUY FROM KATIMY

DO NOT BUY FROM KATIMY

I purchased a dress from them and it did not look like the picture on the website and it was the complete wrong size. Weirdly enough, there are no tags on it or any labels either far as the size or instructions on how to care for the dress. I spent $50 dollars and I emailed contact@katimy as their website tells you to do to initiate a return and I’ve followed up 3 times as well, and gotten no response. This business is corrupt, unethical and I will be reporting them to the better business bureau as well, so others do not get scammed. Completely unacceptable, please do not waste your money on them.

7. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We take feedback like this very seriously and would appreciate the opportunity to address any specific concerns you may have.

Our customer service already email you, and we’ll do our best to make things right.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

sito poco sicuro

sui prodotti è visibile il logo paypal per pagare ma poi non è possibile e bisogna mettere i dati della carta di credito, esiste un sito clone vogany.com , le informazioni legali non sono conformi . le informazioni di contato telefonico o indirizzo del reale propietario non sono presenti,
presenti commenti di un altro utente a cui non hanno fatto il reso

7. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

I appreciate your input. PayPal used to be an option, but we had to quit using them because they were problematic when we tried to issue refunds and consistently rejected all of our transactions.

So that our consumer would not have any issues getting their refund, we must discontinue using it.

Thank you for your kind understanding.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor Service and Defective Item

I ordered a dress from Katimy, and my experience has been very disappointing! The dress arrived damaged and does not resemble the pictures displayed on the website.

When I reached out to the customer service team, I was offered a 15% partial refund to keep the item or an exchange for a new item. However, I want to return the dress and receive a full refund, as promised in their return policy.

This situation is unacceptable, and I am frustrated by the lack of resolution. I expected better service and adherence to their stated policies.

I hope others will consider this experience before making a purchase.

30. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Thank you for taking the time to share your feedback, and I sincerely apologize for the experience you've had with both the defective item and the service you received. This is certainly not the standard we aim to provide, and I completely understand your frustration.

We take both product quality and customer service very seriously, and it's clear we missed the mark in your case. Please know that we are committed to resolving this for you as quickly as possible. I would like to offer the following steps to address your concerns:

Return/Exchange: If the item is defective, we can arrange for a return or exchange, depending on your preference.

Customer Service Improvement: We are reviewing the issues you've raised with our team to ensure this doesn’t happen again in the future.

Could you please provide more details about the defect, or send us a photo, so we can address the issue immediately? Your satisfaction is our priority, and we'd love to resolve this to your complete satisfaction.

Kindly forward your order number and email address so we can contact you if you have not contacted us.

Once again, I truly apologize for any inconvenience this has caused. We value your business and appreciate your patience as we work to make things right.

Thank you for your understanding, and please feel free to reach out if you have any questions or need further assistance.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bad customer services

I'm looking to return a dress that arrived to late for a family wedding. I emailed twice for a return slip but no response. I'm really disappointed

31. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

I’m really sorry to hear about your experience with customer service. That’s not the level of service we aim to provide. Your feedback is valuable, and I’d like to understand what happened so we can improve.

Please kindly forward to us your order number so I can quickly check it for you.

Thank you for bringing this to my attention.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have not received any response to my…

I have not received any response to my return request. Customer service is terrible.

Order number is #KATIMYW2510713

31. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Thank you for your feedback regarding our customer service response times. We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced. Your concerns are important to us, and we're actively working to improve our response times.

Kindly forward your order number so I can check it myself quickly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Thank you for reply regarding order

Thank you for reply regarding order
#KATIMYW257171

I did not receive and email providing me a return address - just an email from somebody who says they are a student working for Katimy? - with a link to a questionnaire.therefore for the sake of transparency please write the return address on this forum -

I look forward to receiving it
Regards

29. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Thank you for your feedback regarding our customer service response times. We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced. Your concerns are important to us, and we're actively working to improve our response times.

Upon checking your emails, our customer service is always responding to your each emails since day one.

Could you kindly forward if your email address does not received our response?

Your current email address is beth***stle*@hotmail.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not buy off this website!!

Do not buy off this website!!!
Have emailed several times for my qr code as explained on the website for a return but still not response days later.when ordering didn’t even get an email to confirm that the dress has been bought, or when it was getting delivered. So unable to give my order number for my return either. I would appreciate if I would have my refund please as this not great tbh and not very great customer service if they can’t be bothered to reply to there customers!!!

29. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Thank you for your feedback regarding our customer service response times. We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced. Your concerns are important to us, and we're actively working to improve our response times.

Kindly forward your order number so I can check it myself quickly.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ready for a Night Out

Bought one of their dresses for a formal event, and it fit like a glove. The design was simple but elegant, and I felt like a million bucks. The fabric was thick but breathable, perfect for the evening.

19. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Thank you! I’m so glad to hear you feel ready for a night out! It’s always exciting to have the perfect outfit for a fun evening.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don't waste your money!!!

Note to self: before buying from companies featured Pinterest, check Trustpilot for reviews on the company in advance. Oh, and don't buy from Katimy.

Ordered a pair of high-waisted pants. When they arrived a week ago (21 Oct), they were anything but smart, made from cheap material, with hem stitching on show, and far too short.

I immediately started the returns process via email as directed. Katimy responded 23 Oct, with an apology and offer of help with any problem and proposal to exchange the pants for a different size. I replied the same day (kindly send me the instructions for returning these). Katimy replied 24 Oct - the management team suggested to obtain a partial refund of 15% as a 'gesture of goodwill' and keep the item, an exchange or to send an unstamped returns slip for me to ship to their post boxes in France. I requested a straight return and refund the same day and I am still waiting for the returns slip!!

Will I ever receive a reply? Will my house be rid of this item? Hopefully we'll find out better news in the next thrilling installment of this unnecessary drama.

21. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Dear customer,

I’m really sorry to hear that you’re not getting a response from customer service. That’s frustrating, and it shouldn’t be happening. Let me know if there’s anything specific I can do to help resolve the issue!

Could you please kindly send us your order number so I can check it myself?

Thank you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hice un pedido por error

Tras hacer un pedido por error, estuve escribiendole durante varios dias diciendole que queria cancelarlo, no obtuve respuesta, a los 3-4 dias, me dijeron que el pedido estaba enviado ya, que tenia que esperar a que me llegase y ya tramitar la devolución.
Conforme me llego el pedido, les volvi s escribir para hacer la devolución y llevan una semana y media dandome largas y poniendome impedimentos para hacer la devolución aun sabiendo que los costes de envio a la dirección de devolución corren de mi cuenta.
Jamas volveria a comprar en esta pagina y ni mucho menos se lo recomendaria a alguien.

25. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Dear customer,

I’m really sorry to hear that you’re not getting a response from customer service. That’s frustrating, and it shouldn’t be happening. Let me know if there’s anything specific I can do to help resolve the issue!

However, as I checked your email conversation, and our customer service already respond to you.

Kindly check you email.

Thank you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful after sale service.

The product was good and arrived promptly, BUT size was wrong and not reflective of what I ordered according to their size guide. Inside Tag said size 1. It would fit a 12 year old child. Not a small woman.
I Emailed 5 times. No response.
Eventually after I put up a review they replied, saying I could return the item at my own cost or get a 30% refund. I would have preferred a complete refund.
Very, very disappointing :(

11. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Katimy-logo

Besvarelse fra Katimy

Dear customer,

I’m really sorry to hear that you’re not getting a response from customer service. That’s frustrating, and it shouldn’t be happening. Let me know if there’s anything specific I can do to help resolve the issue!

However, as I checked your order number, it was resolved by our customer service.

Thank you!

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere