Alt i alt helt fantastisk
Jeg bestilte et par ombre press on nails.
De er virkeligt lækre. Man kan se og mærke at det er kvalitet. Da jeg fik dem på sad de perfekt.(havde forinden målt min negl) perfekt pasform. Havde dem på i 7 dage uden problemer. Jeg tog neglene af selv og glæder mig til at genbruge dem. Også hurtig levering. Det var alt i alt en fantastisk oplevelse.:-)

