Flot facade på vores andelsbolig!
Vi benyttede Jysk Facade til oppudsning af vores ejendom i vores andelsforening, hvilket vi bestemt ikke har fortrudt. Flot, proffesionelt udført arbejde; oppudsning med net i kvalitetsmatrialer, veludførte reperationer af gesimser, sålbænke mm., alle aftaler og tidsfrister overholdt og altsammen til en særdeles rimelig pris.
Venlig hilsen
Morten Refsing, Kbh.S







