Bestiller der aldrig igen
Gider ikke vente på mine varer kommer i over 11 hverdage, da jeg så skrev at mine varer slet ikke kommet, blev der skrevet at det var ikke dem der leveret men PostDanmark, ja det ved jeg godt det er..
Nu er han så sur at han vil overføre mine penge tilbage, når jeg sendte varerne retur, fordi han gad ikke at svare mig mere når det ikke var deres problem..
Jeg kunne forstå der gik et par dage fordi pakken havde de sendt forkert, men sgu ikke over 11 hverdage..
Jeg handler der bestemt aldrig mere, deres måde at være på over for deres kunderne fordi kunden brokker sig over varen ikke er kommet, kan jeg ikke bruge til noget..

Besvarelse fra Jp-tryk

