Svårt att värdera betyget men företaget har bytt ägare. Den nya ägaren Fredrik ringde upp mig då han satt och kollade bak på alla ordrar senaste tiden som föregående ägare lämnat efter sig. Han beskr... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Svårt att värdera betyget men företaget har bytt ägare. Den nya ägaren Fredrik ringde upp mig då han satt och kollade bak på alla ordrar senaste tiden som föregående ägare lämnat efter sig. Han beskr... Se mere
Virksomheden har svaret
Hade jätte mycket problem med den förra ägaren med leverans tid och brist på uppdateringar även när jag hade betalat direkt vid köp. Den nya ägaren ringde mig personligen när han hade fått reda på mit... Se mere
Virksomheden har svaret
Beställt en värmekamera den 8 dec. Varan skulle finns i lager enligt hemsidan. Idag den 12 januari har fortfarande inte fått någon. Har kontaktat kundtjänst vid 3 tillfällen men inget svar. F... Se mere
Gjorde en beställning som uteblev utefter annonserad leveranstid. Mailade några gånger utan svar och därefter avbokade jag beställningen. Gjorde betalning via klarna så det var lätt att korrigera p... Se mere
Jaktvildmark.se är en specialiserad nätbutik med bas i Norrtäljeområdet som erbjuder ett noga utvalt sortiment av högkvalitativ jaktutrustning, optik och funktionella kläder. Företaget fokuserar på att förse jägare och friluftsentusiaster med hållbara produkter och expertis för en trygg köpupplevelse. Besök Jaktvildmark.se för mer information om deras utbud. Tveka inte att kontakta oss för mer information.
Ängsgatan 4, 76141, Norrtälje, Sverige
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 6 % af deres negative anmeldelser
Det tager typisk over 1 måned at svare
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Svårt att värdera betyget men företaget har bytt ägare.
Den nya ägaren Fredrik ringde upp mig då han satt och kollade bak på alla ordrar senaste tiden som föregående ägare lämnat efter sig. Han beskrev att detta bestod av stora mängder icke levererad men betald utrustning. För min del handlade dock bara om en mindre summa men det skall också uppmärksammas och jag hoppas för Fredrik att han lyckas få igång företaget och lyfta det till en välfungerande butik!

Besvarelse fra Jaktvildmark.se
Hade jätte mycket problem med den förra ägaren med leverans tid och brist på uppdateringar även när jag hade betalat direkt vid köp. Den nya ägaren ringde mig personligen när han hade fått reda på mitt problem och såg till att lösa det så fort som möjligt. Tog bara en vecka innan jag hade fått det jag beställde.

Besvarelse fra Jaktvildmark.se
Beställt en värmekamera den 8 dec.
Varan skulle finns i lager enligt hemsidan.
Idag den 12 januari har fortfarande inte fått någon. Har kontaktat kundtjänst vid 3 tillfällen men inget svar.
Finns ju inget telefonnummer som man kan ringa. Fick den 20 dec information om att de hade gjort en fraktorder hos PostNord men inget paket har lämnats över till PostNord.
Så sjukt dåligt att de inte svarar på mejlen.
Så beställt inte från detta företag
Jag lär inte få någon kamera så det blir att beställa från annan leverantör
Beställde kulor den 26/10-25 och har fortfarande inte fått dom. Försökt kontakta butiken och även registrerad ägare men får inget svar. Beställ absolut inte av denna butik!!!

Besvarelse fra Jaktvildmark.se
Vägrar svara på mail eller chatt trots betald order. RIktig scammer. Deras I LAGER stämmer inte alls. Snabba att svara när man vill köpa. ANnars KATASTROF
Beställde en handhållen IR-kikare, inte levererats på sex veckor. Försökt kontakta kundtjänst men knäpptyst. Behövt bestrida betalningen till mitt kreditkortsbolag.
LÖSTE SIG BRA !!
Beställde en Pulsar värmekikare som det tog lite tid å få , men efter bra kommunikation med Simon (VD) som på allra bästa sätt tog tag i problemet samt kompenserade mig på ett grymt fint sätt , så alla var nöjda i slutänden och det är det som räknas. Alla kan göra fel men det är hur man löser det som räknas
Tack för affären
Gjorde en beställning som uteblev utefter annonserad leveranstid. Mailade några gånger utan svar och därefter avbokade jag beställningen.
Gjorde betalning via klarna så det var lätt att korrigera pengarna för produkten men butiken har ändå tagit betalt för frakten för något som aldrig fraktats. Inte fått någon återkoppling nu på några veckor för mail om återbetalning av den.
Ruffel och båg-företag.
Otroligt bra service, super nöjd.
Deras kundsupport gör ett fantastiskt jobb!
Köp aldrig här. Har inte fått fästet jag köpte med siktet och dom svarar aldrig. Dom verkar även göra något lurt med recensionerna här eftersom det är endel "fejk" profiler som ger höga betyg.
Given the wrong tracking number at first which caused confusion, but in the end the package arrived in good condition.
Totalt kass företag.
Levererar inte det som beställts betalar inte tillbaka pengarna svarar varken på mail eller telefon.
Produkten var okej men inte fantastisk
Kikarsiktet fungerar, men jag hade hoppats på lite bättre skärpa i bilden.
4 veckor efter jag lagt min beställning och efter tjat från 2 mailadresser svarade de på kundtjänst... sedan tog de ytligare 1 vecka innan de skickade varan... stod på deras hemsida när jag beställde att den fanns i lager och skickas på 1-2 dagar... köp inte här
Det termiska siktet fungerar över förväntan i mörker. Det har gjort kvällspassen mycket enklare och roligare.
Beställde saker som inte kom men fick aldrig svar om när pengarna som jag betalade med Swish skulle sättas tillbaka.
Beställde en vara som var markerad som "I lager" och fick via chatten veta att jag kunde hämta varan samma vecka. När jag besökte butiken fick jag emellertid veta att varan inte inkommit ännu, med ett löfte från ägaren om återkoppling. Någon återkoppling efter detta har jag inte fått, varken kring statusen på ordern eller på den efterföljande avbeställningen som jag gjorde.
EDIT: Lyckades äntligen få häva köpet 5 dagar senare.
Undvik dem!
Jag rekommenderar starkt att läsa de negativa kommentarerna här på trustpilot. Jag kan bara instämma med dessa fullt ut, det här är inte ett seriöst företag! De påstår själva på sin hemsida att de har den "BÄSTA servicen". Det kunde inte vara längre ifrån sanningen.
Jag har även spenderat en stund till att läsa de positiva omdömena och det är lätt att misstänka att en hel del av dessa är rena fejkomdömen. Det verkar rätt tydligt när man läser andra omdömen som dessa "kunder" gett för andra butiker. Men ta en titt själv och dra din egen slutsats.
Skämt företag, försöker bara lura en på pengar. Beställde en yxkniv som aldrig kom. Betalade med swish och försökte nå de i två veckor på alla möjliga sätt. Tillslut hotade jag med polisanmälan då fick de eld, fick ett mail och pengarna tillbaka. I mailet skrev de att leverantören inte skickat än och att jag ska få en annan som kompensation vilket jag inte fått. Frågat två gånger hur det går men inget svar.
Ofullständig leverens, och en av produkterna som levererades och som de själva via chatten gett rekommendation om vilken storlek som skulle passa, visade sig ändå vara fel storlek. Sedan har det varit väldigt svårt att få svar på när de tänkt leverera den saknade ljuddämparen och att få en retursedel för den ej passande hållaren till kikarsiktet. Till det positiva ska dock nämnas att de var väldigt hjälpsamma och trevliga i chatten under försäljningstillfället, men det väger inte upp för att de inte levererat och i praktiken bestulit mig på 5499 kr som jag ännu inte fått någon vara för.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.