IUIBEAUTY Anmeldelser 

70
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

2-in-1 bikini area trimmer broke after 3 uses— one end won’t operate at all despite cleaning, lubricating, etc. As if that wasn’t bed enough, it pulled my hair and cut my skin terribly in the few uses... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Received a different color than what I ordered for the trimmer/razor but I like it even more - provides a even and close shave especially for down below I love it just make sure you use moisturizing s... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The dual shaver I received did not work, as in it removed no hair and pinched. When I confronted them about this they claimed I could only get 1/3 of the money back because of the expenses they inc... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered 4 pump bottles of the hair removal 2 broken but that isn't the wrote part less than 8 minutes on & it stripped my skin in 3 area. Customer service is shocking they will send 1 replacement... Se mere


Kontaktoplysninger

2,4

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

70 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 46 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,4

Alle anmeldelser

(70)

39 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Delivery issues

There were some delivery issues with the product, but after reaching our customer service said they would make it right. Even though the issues was not their fault.
There was an immediate response to my initial email, and they continued to remain in contact.
I have not received the 2 in 1 razor, yet, so I can not provide a review of the product itself.

10. september 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hello,

Thank you for contacting us. We sincerely apologize for the inconvenience and unpleasant shopping experience you encountered. We will resolve this issue as soon as possible.

Regarding the logistics issue, delivery failures typically occur due to incorrect addresses or inaccessible locations. Rest assured, we will promptly contact the carrier or arrange alternative delivery to ensure your order reaches you safely. Should you encounter any further logistics or product-related concerns, please contact us directly via email or online chat. We will respond immediately. Thank you for your support.

If you have any other questions, please reach out to us via email or online chat.

Sincerely,
IUI Customer Service Department

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Not a fan of the styling brush i…

Not a fan of the styling brush i ordered, but customer service went above and beyond for me. I will try other products through this brand and company.

2. september 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hi Lori, thank you for highlighting our customer service team! We'll be sure to share your compliments with them—they'll be delighted to know they helped you so well. We're here for you anytime!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They are FRAUDS

They are FRAUDS! I never received my item or my money back. We emailed back-and-forth for months. They continued to send me automated responses and completely wasted my time. I have read several reviews that are similar, so please trust this and know to not use this company. They are frauds.

26. august 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hello Rachel,

Thank you for reaching out to us. We sincerely apologize for the inconvenience caused and the unpleasant shopping experience you’ve had—this falls short of the standard we strive to provide, and we take this matter seriously. We are committed to resolving it as promptly as possible.

First, we want to thank you for your purchase. After verifying your order number, we confirmed that you have not yet received your items. We previously sent you an email to propose arranging a full refund for this order. While we hoped this solution would address your concern, we noticed you have since initiated a dispute for the order.

Please be advised that once a dispute is opened, the refund process will be handled directly by your bank—our system is unable to process a refund independently at this stage. If you have not yet received the bank-processed refund, we recommend contacting your bank directly for an update on its status. Alternatively, if you still wish to receive the product, we are happy to arrange a replacement shipment for you free of charge.

We want to reassure you that IUI is not a fraudulent company; your satisfaction has always been, and remains, our top priority.

Should you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to contact us via email or our online chat service.

Yours faithfully,
IUI Customer Service Department

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Im giving 5 stars for customer service

Im giving 5 stars for customer service. They were quick to resolve a shipping issue and I appreciate that. I haven’t gotten the product yet but I am hopeful that it’s good!

24. august 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hello, Meghan,

Your positive review of our services has us over the moon! Knowing our customer service provided you with a great user experience and lived up to your expectations is what makes all our hard work worthwhile—and it pushes us to keep elevating our products and services.

Should you ever need assistance, have questions, or want to share more feedback, our support team is ready. Connect with us via email, or use our online chat (9:00 AM–6:00 PM GMT+8 on our official site)—we’re happy to help.

Thank you for your support, patience, and kindness. We’re eager to serve you even better in the future.

Sincerely,
IUI Customer Service

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great on legs

I never have time between work and household cleaning to stand in a long shower to shave. This thing has saved me and my time making it easy to sit down and do a quick once over keeping me hair free and looking fresh!

3. august 2025
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hello, Jewels,

We’re absolutely thrilled with your positive review of our shavers! Your words about the great user experience and how our product lived up to your expectations mean the world to us—it’s exactly why we work so hard to craft reliable, satisfying products.

If you ever need help, have questions, or just want to follow up, our support team is here for you. Reach us via email, or use our online chat (9:00 AM–6:00 PM GMT+8 on our official site)—we’re always happy to assist.

Thank you for your kindness, understanding, and support. We can’t wait to continue providing you with excellent service in the future.

Sincerely,
IUI Customer Service

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy to travel with. Top tier

Love it! Always fast and best! Can use it on the go. Keeps my skin smooth

18. august 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hello, Bren,

What a wonderful surprise to read your glowing review of our shavers! Knowing our product not only met but exceeded your expectations—and gave you such a great user experience—has put a smile on every team member’s face. This kind of feedback is the heart of what keeps us refining our products and services to be even better.

Should you have any questions, need help, or want to share more thoughts later, don’t hesitate to reach out. You can connect with our support team via email anytime, or use our online chat (available 9:00 AM–6:00 PM GMT+8 on our official website)—we’re here and ready to assist.

Thank you from the bottom of our hearts for your support, patience, and trust. We’re already looking forward to the next chance to serve you well.

Sincerely,
IUI Customer Service

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I do not have to use a Razor Blade …

I do not have to use a Razor Blade that always cuts me. it's easy handle and easy to carry . it is Less than paying Razors all the time. this one you just Plug it in. works like a charm.

15. august 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hello, Lanie,

We are delighted to receive your positive review of our shavers! It means so much to our team to hear that our products met your expectations and provided a positive user experience—this feedback is what drives us to continuously improve our products and services.

If you have further questions, need additional assistance, or would like to follow up on your concerns, please feel free to contact us. You can contact our support team directly via email or our online chat service (available on our official website from 9:00 AM to 6:00 PM GMT+8). Our team is always ready to assist you.

Thank you again for your patience, understanding, and support. We look forward to serving you better in the future.

Sincerely,
IUI Customer Service

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This product is great!

My product was shipped to me rather quickly and I love that my new product actually does the job and it works way better than a normal razor I love it!

14. august 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hello Lauren,

Warm greetings from IUI Customer Service! We'd like to take this opportunity to personally thank you for sharing your wonderful feedback about our razors—your positive feedback is truly heartwarming for our team.

We're incredibly pleased to hear that our razors lived up to your expectations and provided you with a smooth, satisfying shaving experience. Every detail of our products is centered around customers like you, so it means a lot to us that we've successfully made your daily life easier.

If you have any questions about your razor, need some maintenance tips, or would like to explore other IUI products in the future, please feel free to contact us. You can contact us via email (or our online chat)—our team is always here to help.

Thank you again for choosing IUI and taking the time to share your positive experience. We're honored to have you as a customer and look forward to continuing to provide you with excellent service.

Sincerely,
IUI Customer Service

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DANGEROUS PRODUCT !!!

DANGEROUS PRODUCT !!!

bought the hair straightening brush and it blew up in my hand. I turned it on set the heat to 190 let it get the temp picked it up and it blew up in my hand coursing me a mild electric shock!!! I had only used it 3 times prior, had only owned it for just over 1 month. This product should not be sold.... it is dangerous please if you have one be carful not to leave it unattended. I am now in a fight to get my money back even though I have done all the things they have asked! I even said I would send the product back....... my very strong advice would be to stay well clear of this company not just this product.
They are now blackmailing me and saying if I don't take my review down they will not give me my money back!

5. august 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Subject: Urgent: Regarding Your Experience with the Straightening Brush - We Deeply Apologies

Dear Customer:

We are deeply shocked and deeply sorry to learn about your experience with the straightening brush. The situation you describe—a product malfunction during use that resulted in electric shock—is completely unacceptable and violates all of our commitments to customer safety.

We sincerely apologize for the fear, distress, and potential harm this incident has caused you. Since we do not have your order number, email address, or other information, we are unable to locate your order. If you see our message, please contact us at service@iuibeauty.com. There is absolutely no excuse for a product malfunction like this, especially one that occurred after only three uses within a month of purchase. Your safety is our top priority, and we take this matter very seriously.

We will take immediate action:

1. Full Refund: We will immediately issue a full refund for your purchase. Additionally, as a gesture of goodwill and appreciation for the inconvenience, we would like to provide you with a $20 voucher to be used on any future purchase. 2. Investigation Initiated: Our Product Safety and Quality Control team has been notified and is conducting an urgent and thorough investigation into this specific incident and the batch to which it relates. We need to understand exactly what happened to prevent it from happening again.
3. Evidence Collection (Critical): To assist us in our investigation and ensure we fully resolve this issue, please provide us with:
Your order number.
A clear photo or video of the damaged product (if possible and safe to do so).
Any additional details regarding the incident (exact settings, preheating time, location of use (e.g., bathroom)—but this is irrelevant).
Please reply to this message or contact our dedicated support team directly at service@iuibeauty.com.

We understand that your trust has been severely damaged, and we are committed to doing everything we can to recover your losses and maintain the highest safety standards for all our customers.

Sincerely and deeply regretfully,
Customer Safety and Satisfaction Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Customer service is fantastic

The 2 in 1 bikini razor was fantastic unfortunately I did receive a defective one that stopped working after a few uses but the customer service was fantastic and they responded very quiclky and they resolved the issue by offering to send me a new one. Very pleased with customer service would definitely buy from them again 10 out 10 would recommend buying products from them

6. august 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Dear jainekqua,

Thank you for your review. First of all, thank you very much for your purchase. This is the greatest support for us!

Regarding damaged products, we handle a large volume of orders and shipments daily. It's possible that some items slip through the cracks, resulting in damage even after inspection. There are also logistical issues. Of course, your satisfaction is our greatest motivation, and we will do our best to meet any requests. Your replacement order is currently on its way. If you have any further questions, please contact customer service. Thank you for your support!

If you have any further questions, please contact us via email or online chat.

Sincerely,
IUI Customer Service

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Got a bad one

I give it 4 star because I had a bad experience with the product not the costumer service! The product must of been defective or damaged during shipping because the box was all dented but I reached out to the customer service and had an excellent service! They responded quickly and professionally. They offered me different solutions and each of them I found were very reasonable. I picked one and Voila! Simple has this. Im happy, I'm sure they are. Great service!!

24. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hi,

Thank you for contacting us. We sincerely apologize for the inconvenience and poor shopping experience. We will resolve the issue as soon as possible.

We sincerely apologize for the poor shopping experience you encountered. While we cannot predict logistics-related product damage, we are committed to resolving any issues you may encounter during your shopping process, as long as it is within our capabilities! Thank you for your support and purchase. Please feel free to contact us via email if you have any further questions.

Best regards,
IUI Customer Service Department

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Customer service was great

Customer service was great, fast and super responsive. The product was not for me as it did nick me and I did get a rash, but as soon as I sent an email to the customer service they didn't hesitate to try and fix the problem.

25. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hi,

Thank you for contacting us. We have reported the product issue you raised to our product team and will strive to resolve it and minimize the occurrence of such incidents in the future.

We sincerely apologize for the poor shopping experience you had. We are glad that you are satisfied with our solution. Your satisfaction is our greatest motivation, and we are very grateful for your understanding and purchase.

If you have any further questions, please feel free to contact us via email or online chat.

Best regards,
IUI Customer Service Department

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

2-in-1 hairless bikini

I ordered the 2-in-1 hairless bikini line trimmer and paid for expedited shipping. At 7 business days I checked and it was still in a state far away. I messaged them and less than 24 hours later they had apologized, let me know there warehouse here in the US was sold out, so they shipped from elsewhere and refunded my expedited shipping cost.

2. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hi,

Thank you for contacting us. We have optimized our logistics system in response to the issue you raised. We believe that this type of issue will not occur again in the future.

We sincerely apologize for the poor shopping experience you had. At the same time, we are very happy that the issue has been resolved. Your satisfaction is our greatest motivation. We thank you for your support and purchase.

If you have any other questions, please contact us via email or online chat.

Best regards,
IUI Customer Service Department

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful customer service

Awful customer service. Could not return item without paying shipment and have not received the discount offered.

1. juni 2025
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Dear Cavalaris,

Thank you for contacting us. We apologise for the inconvenience and poor shopping experience. We will try our best to solve the problem for you as soon as possible.

We have received your question about the return of your product, and we would like to explain that our current return policy is that if there is no quality problem, you are responsible for your own postage costs if you return an order. If there is a quality issue it is our responsibility. In addition, you mentioned that you did not take advantage of the discount policy, we checked that your order did not tick the free service when you placed the order, and our system can only recognise the free service that has been ordered. So your order did not come with the relevant freebie, which is something that needs to be manually selected. Me. As our customer, your satisfaction is our biggest motivation, we understand that you are very unhappy about the return, we are willing to give you a full refund, you can keep the product without returning it. We want you to have a good shopping experience and that is what we are all about. If you agree with our proposal, we kindly ask you to reply to this email.

If you have any other questions, please contact us via email and live chat.

Sincerely
IUI Customer Service Department

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company is a scam

This company is a scam! Purchased a product, didn’t receive any email confirmation but the amount had been taken from my bank. I then got an email saying it was out for delivery, and had been delivered. The picture of the delivery address is not mine & when I contacted the delivery company, they confirmed that the tracking number was not associated with my address OR name! Meaning IUI Beauty has accepted my order but amended any delivery information so that I don’t receive it. I contacted them and they claim “it has been delivered so there is nothing we can do”. I have contacted trading standards and my bank to report fraud, my bank have confirmed that they hear a lot about this company. Trading standards have sent me a document to complete which allows them to pursue a case again IUI beauty. I will not let this lie!

13. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BEWARE

BEWARE! This company is a SCAM. I placed an order for the thermal brush on May 3, 2025 which to this date have not received. They claim it was delivered on 5/19/25, but it is a LIE. I asked them to show proof of delivery and they send me a picture of my house from Google Map. No actual picture of item at the front door. Besides, I get notifications of all parcels out for delivery from USPS and I have never gotten one for this item. Now I just want a refund and they tell me they won’t give me a full refund. Don’t buy from this merchant!!!
UPDATE: After submitting this review I received a few emails from them, including the one below. After a long ordeal, they finally acknowledge that I never received my brush and refunded me my full purchase price.

3. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY


Hi.

Thank you for choosing IUI Beauty. We are very sorry for the delay in confirming We are sorry for the bad shopping experience, after the logistics provider confirmed that the parcel has been delivered, there may be various circumstances that caused you to not receive the goods, in this case, we have contacted you by email to see if you need to resend or refund.

We are very sorry for the logistic error, we have arranged to improve this item and we believe this will not happen again in the future. If you need to contact us, please communicate via email service@iuibeauty.com and online message.

Your satisfaction is our greatest motivation. Thank you for your understanding and trust in IUI Beauty.

Sincerely,
IUI Beauty

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

A++Product and Customer Service

I recently purchased the Thermal hot brush and encountered a minor challenge while using it. I reached out to customer service and was impressed by their prompt and effective communication. They responded without delay, addressing my concern with clarity and professionalism. Their support made the experience seamless, and I truly appreciate their commitment to customer satisfaction. Highly recommend this product, not only for its quality but also for the excellent service behind it.

30. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hello Evelyn, we truly appreciate your kind words! It's great to know that you find our curling wand effective and a great value. We work hard to provide quality products at affordable prices. Thank you for your choice!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company is a Scam

This company is a Scam . I made a order a couple of weeks ago for the thermal Brush and still have not gotten it. Customer service is awful. They won’t let me cancel the order and won’t refund me my money. They promise I would get it yesterday which is Friday and it did not come I try to track my order and it says can’t find your order sometimes it says the order is still in china. It has not moved from that status. Just plain horrible.

12. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Hi,

Thank you for choosing IUI Beauty. As we are unable to confirm your order details, could you please provide us with the relevant order number or email address so that we can look for the order? If you have not received the product, we are willing to arrange a full refund or a quick replacement.

We are very sorry for the delay in logistics, we have arranged to improve this item and believe this will not happen again in the future. If you need to contact us, please communicate via email service@iuibeauty.com and online message.

Your satisfaction is our greatest motivation. Thank you for your understanding and trust in IUI Beauty.

Sincerely,
IUI Beauty

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I never received the product I ordered

I never received the product I ordered. Shipping information was "unavailable" and the company responded with boilerplate auto responses and no follow up. I doubt the item was ever even shipped or existed.

UPDATE: I received an email from the seller saying that IF (and only IF) I remove this review they will refund 50% of the cost. Unfortunately, I still have not even received the item. No full refund offered and no refund at all unless I remove this review. DO NOT BUY from this companyy

28. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
IUIBEAUTY-logo

Besvarelse fra IUIBEAUTY

Dear Brenda,

Thank you for choosing IUI Beauty. We apologize for any problems caused by your recent order and thank you for your patience.

After checking, we have confirmed that your order has been delivered. Due to logistics delays, the package logistics speed has indeed slowed down. As compensation for the logistics delay, we are willing to refund 50%. If your order has not been received, please contact us and we will refund or replace it in full.

If you have any other questions, please feel free to contact me directly by email. Thank you for your understanding and trust in IUI Beauty.

Sincerely,
IUI Beauty

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere