Hydrofic Anmeldelser 

29
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The product itself is good. Helped my mother set it up last night and it was quite straight forward. She is super excited. Giving three stars as the website stated that dispatch would be done... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very poor quality ice bath with poor materials and some parts missing. No response from customer services team. The structure is easy to assemble but you cannot get enough air into the ring - the lid... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible service been 2 months and still haven’t received my bath. It’s says world wide shipping, I’m living in India then they use a sun contractor to deliver tub. Asking me for a kyc number, a kyc... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Delivery took w long time than usual. Products are coming from China and they delivered the wrong item but in return they give me full free accessories to compensate.

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med fitnessudstyr
  2. også i
  3. Helsecenter

Skrevet af virksomheden

Discover the ultimate recovery tool for athletes, fitness enthusiasts, and those seeking optimal post-workout rejuvenation. Our portable ice baths offer a convenient and effective way to soothe and revive your body. Immerse yourself in the power of cold therapy, relieving muscle soreness and accelerating your recovery. With our high-quality ice baths, you can experience the invigorating benefits of icy rejuvenation anytime, anywhere.


Kontaktoplysninger

2,6

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

29 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(29)

0 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I placed the order 2 months ago and I…

I placed the order 2 months ago and I paid and still haven’t received my order
this could be the worst thing I’ve ever seen ..

23. juli 2023
Hydrofic-logo

Besvarelse fra Hydrofic

Thank you for taking the time to share your experience with us. We apologize for any inconvenience you may have faced with your order.

However, according to the tracking information we provided, your order has been marked as delivered. If you believe there might be an issue or if you haven't received it, we kindly ask you to contact our customer support team so we can investigate further and resolve the matter promptly. Your satisfaction is our top priority, and we are here to assist you in any way we can. Thank you for your understanding.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Product is good and easy to assemble

The product itself is good. Helped my mother set it up last night and it was quite straight forward. She is super excited.

Giving three stars as the website stated that dispatch would be done in three working days (it was 10 instead), due to "unexpected high traffic", which is understandable but a bit misleading. They have since changed it I believe. But also the website stated delivery would be DHL and instead was UPS.

A bit knit-picky, but I initially thought that it was a scam due to the delay.

But anyway! just my two cents. My mother is happy so that is the most important thing. Onward ice baths!

26. juni 2023
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great product

Great product - however the packaging was rather basic (just a card box).

Delivery took longer than the promised one if 2-3 days (took over a week)

19. juni 2023

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere