Både overnatning og Mindehøjtidlighed…
Både overnatning og Mindehøjtidlighed afholdt i Traneparken har været en rigtig god oplevelse. Fin service, pæne værelser, flot opdækning og servering til mindehøjtidligheden, hvor der var plads, tid og ro til samvær i lyse omgivelser. Gode aktiviteter til familiens børn: Legerum og bordfodbold.Maden i top. Tak til Traneparken og personalet.







