homedesignoutletcenter.com Anmeldelser 242

TrustScore 5 ud af 5

5,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service and support, customer service is good! Product works well exactly as described

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

They have high quality low priced great cabinets, both for kitchens and bathrooms. I've installed both types of their cabinets. I send most of my customers to choose these cabinets for their own hom... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

After dealing with the local chain home improvement stores with horrible service and damaged products, my wife found homedesignoutletcenter.com. I so happy she did. The prices were reasonable and thei... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This vanity exceeded our expectations! The cabinet is beautifully detailed on 3 sides, the Carrara Marble top is exquisite. It looks like a very high end vanity at a fraction of the cost. Our contra... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med badeværelsesudstyr
  2. Badeværelsesrenovering
  3. Møbelforretning

Skrevet af virksomheden

Home Design Outlet Center Kitchen & Bath Tile Showroom have on display, bathroom vanities, tiles, kitchen cabinets and accessories. Whether it's modern, classic or contemporary, our designers will help you design your dream kitchen, bathroom or entire house. Visit our showroom or shop online for the latest trends in home products for your remodeling project.


Kontaktoplysninger

5,0

Fremragende

TrustScore 5 ud af 5

242 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Very good customer service

The original vanity I ordered wasn’t going to come in on time for my bathroom remodel but when I called to see what I could do to order another vanity that they had in stock and ready for delivery the Skokie,IL store was extremely helpful. I was able to get a vanity similar to the original one I ordered and delivered quickly.

12. februar 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy

Easy, painless ordering with the best prices around. Very helpful staff.

7. december 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Customer Service

I needed a part for the spa immediately as a condition of closing the sale of my home. I sent a picture of the part and I had it in three days.

17. november 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Easy online store front, poor customer follow up

Easy online store front to handle purchase. Item was listed as in stock, but then part of order was on back-order. Didn't find out to later. When told it was on back-order (through email), I asked for estimated ship date (by email response) and no response (by email or phone) for several days until I had to finally call. Once called and talked to someone, still no answer.

16. november 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Dear Wayne,


Thank you for your review. We are very sorry to hear about your experience. Our office staff love helping customers. We are still waiting for estimated arrival date for part of your order from our vendor. As soon as they get back to us we'll contact you.


Please contact us at 201-531-0502, if you have any questions.


Home Design Outlet Center

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Company to Deal With

Highly recommend them - I had a big order and everything they sent was perfect!!

14. november 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Dear Penny,

Thanks for your review. We're very happy to hear that you were pleased with the service and product. Call us if there is anything we can help you with.

Hope you will consider us again in your next renovation!

Home Design Outlet Center Customer Support

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

The website said item was in stock

The website said item was in stock, but it was not. My credit card was charged on the date of order, I canceled the order and have not received a credit yet.

13. november 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Dear Mark,

Thank you for your review. We are very sorry to hear about your experience. This is not the standard of service our customers have come to expect from us. Your feedback forwarded to data specialist to avert.

Please contact us at 201-531-0502, we would like to make up for your disappointment.

Home Design Outlet Center

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

It's been close to two weeks and still …

It's been close to two weeks and still haven't received my order, no follow up communication. The website stated 3-5 days!!!
-waiting game with no communication from producer to say when the product should be here!

10. november 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great no problems

6. november 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Dear Dave,

Thanks for your review. We're very happy to hear that you were pleased with the product. Call us if there is anything we can help you with.

Hope you will consider us again in your next renovation!

Home Design Outlet Center Customer Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I will never order from this company …

I will never order from this company again. This has been a nightmare. I ordered my vanity online on 9/26 and the website said I would get it 10/6. I called the customer service line on 10/2 to find out where the order was and was told it had just shipped from California the previous Friday. When I asked about cancelling the order since it would not going to arrive on 10/6, I was told I would be charged $271.00 for shipping. I called back customer service on 10/6 to find out where the order was and was told I have to call the freight company to schedule shipping. Unbelievable. My receipt doesn't say anything about having to contact the freight company. The vanity is now supposed to come on 10/11. Let's see what happens.

6. oktober 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Dear Francia,

Thank you for taking the time to leave us a feedback. Per your concern, we've looked into your account and if you requested to change the address or cancel the order after the items being shipped you will go to responsible for initial shipping charges. Please also see our terms and conditions from https://homedesignoutletcenter.com/terms-conditions.html.

Please contact us at 201-531-0502, please let us know if you have any questions. .


Home Design Outlet Center Customer Support.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love the unit it was already …

I love the unit it was already assembled. Shipment was quick and easy in NJ. The only draw part was the self is removal I had to cut it to adjust the drainer. Which didn't not give the new look from inside. Overall it ws great

3. oktober 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Dear NJ B,

Thank you very much for your review.

We are looking forward to welcoming you soon again to our showroom.

Home Design Outlet Center Customer Support.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Some disappointment

Although I was impressed with Home Design Center being overly cautious of delivery being made to a different name and address than the credit card's billing address, I have not been impressed with much else. I am re-doing a bathroom in a rental house and was told (verbally) that the vanity would be delivered on Tuesday 9/26/17. I had my contractor waiting at the house all day for a delivery that never came. Needless to say he was not happy. I called Tuesday night and left a message, called again on Wednesday morning. I was told that I would hear back from them once they contacted delivery dept. FOUR HOURS LATER, I called again to find out what was happening. I was told the vanity would be delivered next Tuesday, 10/03/17. Hopefully I get the vanity next Tuesday.

29. september 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Dear Karen M,

Thank you for taking the time to leave us a feedback. Per your concern, we've looked into your account and we found out that you provided us billing and shipping address which were different from each other, in which we had to confirm before delivery, in addition please note we do not have access to make any changes to customers information that was entered in our system. When the address was confirmed it was stated that we would call to give a delivery appointment, unfortunately deliveries for next day were already booked before you contacted us. Being deliveries to New York take place only on Tuesdays we had to scheduled it for the following week.

We apologize for the delay and any inconvenience this may have caused.


Home Design Outlet Center Customer Support.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I purchased 60” Wilmington vanity

I purchased 60” Wilmington vanity, absolutely beautiful. Marble top is gorgeous! Thank you for sending next day!
Highly recommended

19. september 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Dear Serkan,

Thanks for your review. We're very happy to hear that you were pleased with the service and product.

Please feel free to contact us if you have any questions.

Home Design Outlet Center Customer Support.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pool customer service re status of order

I have been trying to get information about status of order--if it has shipped or when is will ship for 5 days. I have done online chat, emailed & called only to have to leave a message. No reply--very poor customer service

10. september 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Thank you for your review. We are sorry we could not meet your time requirement. This is not the standard of service our customers have come to expect from us. The vanity you purchased was stocked in FL and it takes, 5-7 business days in transit after it ships. Although we have certain agreements with the carriers, we have no control over their operation.

Please contact us at 201-531-0502, we would like to make up for your disappointment.

Home Design Outlet Center

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor quality, misleading description, poor online system

Update: The vanities I ordered were supposed to be solid birch wood and veneer. My husband who is a contractor says the vanities are molded plastic. Not satisfied at all.

I was looking for 2 vanities with a matching linen tower for my MBA. When I went to order the ones I wanted, they were showing out of stock online. I called and was told they would be in by the middle of the month. They were still showing out of stock online at the end of July, so I ordered another style. I received a call that the ones I ordered were discontinued and unavailable. When I asked about the original ones I wanted, I was told they were in-stock. But, they were still showing out of stock online. The representative called their warehouse and made sure they were available. She changed my order and shipped the vanities and linen tower out promptly. I would give them 5 stars if it was not for their system showing the items were not available and they were; and for the other vanities being available online when they were actually discontinued.

16. august 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Dear Sharon,

Thank you for taking the time to leave us a feedback. Per your concern about the construction of our vanities, most of them including the set you have purchased are all wood with the veneer. Outside of the vanities are veneered to prevent water damage. The smooth feel on the vanity can be deceiving, however we stand behind our products and would like to make things right for you. We also forwarded your feedback to data specialist to avert.


If you would like to discuss further please call us at 201-531-0502.

Home Design Outlet Center

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Don't trust inventory levels

I purchased a vanity from homedesignoutletcenter. I was emailed the next day. They had called their supplier and the item was out of stock (despite it showing 'in stock' when I purchased). Then before responding to their email, I checked again. The item still said in stock. I mentioned this in my email, and they said that they are still a new company and that they are working on their inventory. I cancelled my order Now, 2 weeks later, the item STILL says in stock, despite the supplier stating inventory would not be available until October (it is August). I can say they refunded my money, and responded to emails quickly, but that is about all the good I can say for this company. Hopefully, they truly are a new company and can get the kinks worked out.

16. august 2017
Uopfordret anmeldelse
homedesignoutletcenter.com-logo

Besvarelse fra homedesignoutletcenter.com

Thank you for your review. We are very sorry to hear about your experience. This is not the standard of service our customers have come to expect from us. Your feedback forwarded to data specialist to avert.

Please contact us at 201-531-0502, we would like to make up for your disappointment.

Home Design Outlet Center

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere