Home Craftology Anmeldelser 

426
•
TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

When i tried to add a coupon code, the site checked me out instantly without even sending me to a confirmation page. Now technically this was Shop app's fault, as they were the ones who checked out... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love this company. I would not buy from anyone else. There quality is above all others. They are supportive in suggesting size when needed. Their customer support is awesome. I usually order custome... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Always really happy with this company always comes well packaged, canvas never creased easy to roll out and flatten. Haven’t started it yet but know will love end result. If ever I do have to contac... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very happy with the whole process. Completely surprised when both of my recent orders arrived within a month coming all the way from Austrailia to Alberta, Canada. One of them being a custom. The pack... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

426 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,0

Alle anmeldelser

(426)

12 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

So disappointed

So disappointed, the diamond beads are all uneven sizes. Started my project but it looks so aweful I will not be completing it.

2. maj 2022
Home Craftology-logo

Besvarelse fra Home Craftology

Hi Caterina,

I am so sorry that you had a bad experience with our kits.

We had a bad batch of kits ship out a month ago. I contacted every customer via email and put out a notice on facebook about the issue and we have offered 100% free replacements to any customers who were affected.

My team has been given your email address and will be in touch in a few minutes to organize a replacement for you.

So sorry this happened to you.

Chris
Home Craftology

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Solved incorrect drills

On my latest project two of the colors were wrong-very wrong. I immediately contacted customer service to report the issue. They were very prompt at ordering replacement drills. It took over a month to make it from China which is understandable under todays circumstances. Homecraftology was in contact with me the whole time and apologized for my inconvenience. I have used a couple of other companies but Homecraftology surpassed all of them in quality and I will always recommend them.

15. april 2022
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not happy at all with the Customer…

Not happy at all with the Customer Service. First I received not enough Diamond Pieces and the ones I received didn't fit the square correctly so much smaller thus leaving gaps in the piece. There response was to purchase a straightening tool, but that still would leave gaps. The piece I purchased was 50x75cm so quite expensive, I am still waiting for the missing dp but extremely disappointed with the time and effort put into it.

Will not be purchasing anymore from this company.

12. april 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Last time I ordered from this site it…

Last time I ordered from this site it took quite awhile to come . But the diamond dot kits came fairly quickly. I opened them up . They are done up very nicely . I am not able to comment on the quality of them as I will not do them til this fall and winter . We will be camping in less than a month . So crafts will be put off till fall and winter .

10. april 2022
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

My last Custom Dp

Have done many HC kits and been so happy with them recently I ordered th 5 was pencils which did t make it to me with my order. HC came to my side and have resent them with a deep apology. Last but not least I have received and completed out of them the one I was so happy about it turned out great, but when I seen the mock up of my 2nd custom Dp, it looked good, but the co!it's for the little boys arms are so out of whack. Their arms in no way resemble the co!or of flesh I have contacted them and were trying to work thru make ing it right. It's such a large area to pick drills off ,and reapply new drills HC will sent us.I'm so torn and with what to do. Thank you. Debby Hodgins

5. april 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great company

Good quality canvas and sxtra drills always
Great customer service if any missing drills and other problems

Great company

2. april 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I am giving my order a five

I am giving my order a five. I just have one suggestion, can you put the name of the piece on the outside of the box? I order 4 at a time and don’t know which is which until I take it out and then trying to put it back in the box.

2. april 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

New To Diamond Painting

New to diamond painting, I have purchased numerous kits from Home Craftology. I really enjoy the entire experience working with their canvases, from the selection process, the unboxing process, the diamond placement process, and value greatly their Customer Service. I have not been disappointed in any capacity with their company and products, and encourage other diamond painters to experience Home Craftology for yourselves. You will be pleased!

2. april 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

What a wonderful caring company

Homecraftology is really good at what they do. Each kit is put together with pride, showing how much they care what you think. Every kit that I have gotten, has turned out really nice. Thank you to Homecraftology for the wonderful kits and all the help that is offered.

2. april 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered multiple diamond paintings

I ordered multiple diamond paintings. Some custom & some the company has on their website. I was ecstatic with the way all but 2 of the customs. Some of the customs turned out absolutely beautiful. Only 2 didn't. The company went above and beyond in helping me to get replacement canvas. Customer service is outstanding. I love the multi facets on their drills it gives some extra sparkle. Can't say enough good things about their customer service. HIGHLY RECOMMEND

1. april 2022
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere