Havde et kaffe og kage arrangement…
Havde et kaffe og kage arrangement efter min fars bisættelse på Hillerød golf klub. Selve lokalet og omgivelserne var perfekte. Men kagen som skulle være skære kage var små stykker kage, og noget af det var frossent. Derudover fik vi kringle som var meget tør. Kan ikke anbefale kage arrangement på Hillerød golf klub


