Endnu et svindlerfirma...
Vil advare alle mod at handle med dette firma. Jeg har købt et gavekort til 9500kr til mine forældres Guldbryllup. Der har kun været den ene undskyldning efter den anden for ikke at kunne flyve, og det samme gælder efter vi har bedt om at få pengene retur for næsten 2 måneder siden.
Har stadig ikke set en krone, men kun fået den ene løgn efter den anden.
Kort og godt endnu et svindlerfirma
