Haier Benelux Anmeldelser 69

TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Merci à Mme Chloe Precel qui a fait avancer très vite mon dossier pour un échange de combiné frigo-congelateur en panne sous garantie. Quand vous avez votre frigo qui vous lache quand il y a plus de... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Haier heeft mij onzettend goed geholpen ondanks het niet hun fout was ben ik super snel geholpen !! En door een vriendelijke en eerlijke medewerker !! Dankuwel voor de snelle hulp !!!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Je tiens à partager mon expérience très positive avec Haier Benelux. Suite à un problème avec une taque de cuisson défectueuse, le service après-vente a été exemplaire. L’équipe a fait preuve d... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wij hebben en airco van haier , 4 maal geweest en nu blijkt dat een apparaat van 2 jaar oud er al geen onderdelen meer van zijn terwijl men zegt 6 jaar garantie op onderdelen . Forse rekening gehad... Se mere

Virksomheden har svaret

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

69 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Service au top!

Service au top!! J’ai eu affaire au chef du service technique et à la collaboratrice au nom de Chloé. Elle m’a aidée du début à la fin. Ils n’ont pas hesités à prendre la meilleur des décisions afin de me venir en aide. Je remercie le service et je suis très satisfaite!!

2. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Haier Benelux-logo

Besvarelse fra Haier Benelux

Bonjour Nejma,

Merci beaucoup pour votre aimable commentaire et votre note de 5 étoiles ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez eu une bonne expérience et que nous avons pu répondre à vos attentes. Votre recommandation est très importante pour nous. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez besoin d'aide. Nous nous réjouissons de pouvoir vous servir à nouveau à l'avenir !

Cordialement Chloé,
votre équipe de service Haier Benelux

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wasmachine doorgebrand

Wasmachine doorgebrand, haier geeft geen gehoor!
Helaas is in onze wasmachine een kabel doorgebrand! We worden van het kastje naar de muur gestuurd, van haier naar coolblue, van coolblue naar haier.
Wasmachine van 2,5 jaar. Valt buiten de garantie mevrouw. Blijkbaar is het normaal dat dit gewoon doorbrand, boven verdieping vol rook staat? Ook geen interesse waardoor dit komt? Het lijkt ons namelijk alles behalve veilig.
Er kan een monteur komen, kosten voor onze rekening. Ja laatmaar!
Op deze manier voor ons de aller laatste keer! NOOIT meer een Haier!

21. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Haier Benelux-logo

Besvarelse fra Haier Benelux

Beste Demiw,

Wij verontschuldigen ons oprecht dat uw apparaat dit probleem heeft ondervonden en begrijpen uw teleurstelling volledig. Dit voldoet niet aan onze kwaliteitsnormen. Wij streven ernaar de verwachtingen te overtreffen door elke klant een positieve ervaring te bieden, maar vooral ook een tijdige oplossing voor elk probleem. Het spijt ons oprecht dat dit niet uw ervaring was.
We zijn opzoek gegaan naar uw dossier, spijtig genoeg vonden wij niets terug. Wellicht heeft u een dossier bij Coolblue aangemaakt. In ieder geval zien wij als fabrikant het niet zwart/wit wat de garantie betreft, zeker niet als er risico op brand bestaat. Dit nemen wij zeer ernstig.
Wij zouden het op prijs stellen als u per e-mail (service.benelux@haier-europe.com) of telefoon (+32 (0) 2 609 69 43) contact met ons opneemt om te zien wat er precies gebeurd is en of wij uw probleem nog steeds kunnen oplossen.

Ik kijk alvast uit naar uw reactie.
Chloé,

uw Haier Benelux Serviceteam

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Beter laat dan nooit tot een oplossing komen!

Het duurde erg lang, want het dossier bleek zoek, Haier heeft ons alsnog schadeloos gesteld, en is ook achter Coolblue aangegaan i.v.m. schadeloosstelling, waarna Coolblue ook akkoord is gegaan met de schadeloosstelling en het overeengekomen bedrag zal aan ons over gemaakt worden! Koel/vries combinatie ging in de garantieperiode 1e maal kapot op 1e kerstdag, koelkast ging vriezen, i.v.m. feestdagen kon het niet eerder gemeld worden dan 8-01-23 bij CE repairs, waar zeer moeilijk een afspraak mee te maken valt omdat ze mails versturen die of onzichtbaar zijn, of niet verzonden zijn, want niets kwam aan, ook niet in de spam map, en na 4 monteurs te hebben gezien was de koel/vriezer na bijna 3 maand gerepareerd op 22-03-23 nu is de koelkast op 25 januari 2024 weer gaan vriezen alleen is de garantie nu 1 week verstreken, contact opgenomen met Haier, vriendelijk geholpen aan de telefoon, ik moest alles insturen omtrent aankoop, reparatie e.d. alles direct verzonden, inmiddels ruim 1 maand later nog steeds niets gehoord, na 1 maand gewacht te hebben heb ik contact opgenomen met Coolblue waar we de koel/vriezer hadden gekocht, maar doordat de garantie 1 week verlopen was op het moment dat die kapot konden ze ons slechts aanbieden dat we een reparatie zouden laten uitvoeren waarbij er 1/3 van de kosten voor onze rekening zou zijn, ik voelde me door Haier behoorlijk benadeeld want we hebben in de garantieperiode al 3 maand zonder werkende koelkast gezeten, en nu heeft de koelkast binnen 1 jaar na reparatie hetzelfde probleem en komen we voor onkosten te staan die ons niet de garantie geven dat hetzelfde probleem zich niet weer voordoet binnen afzienbare tijd. Ik weet nu niet wat wijsheid is in dit geval, een andere koel/vriezer kopen is mijn inziens belachelijk omdat ik toch mag aannemen dat een koel/vriezer langer meegaat dan 2 jaar, wat ook wel bleek uit het contact met Coolblue want volgens hun had de koel/vriezer een "economische levensduur van 6 jaar" wat een berekening geeft van het aantal dagen dat je het apparaat hebt gehad tot het kapot ging, er wordt geen rekening gehouden met de duur van het kapot zijn in de garantie periode, aan de hand daarvan had het apparaat 2190 dagen bruikbaar moeten zijn, en we hebben het 765 dagen in bezit gehad, dat het maanden kapot was en we tassen vol met groenten en fruit hebben moeten weggooien maakt allemaal niet uit, Haier reageerde gewoon niet, nu achteraf omdat het dossier zoek was geraakt, en er schijnbaar intern sprake was van miscommunicatie, en om nu ongeveer 1/3 van de reparatie kosten te moeten gaan betalen voor een koelkast die duidelijk bewezen heeft niet goed te willen functioneren is voor mijn gevoel weggegooid geld want ik ben bang dat ook deze reparatie mij binnen 1 jaar weer opnieuw dezelfde problemen gaat opleveren dan dat nu het geval is.
UPDATE:
Na aanleiding van de reactie van Haier op 5-7-2024 bijna 5 maand later, hieronder te lezen heb ik het gehele dossier nog maar een keer opgestuurd, ik ben benieuwd of het wederom maanden gaat duren voor er een reactie van Haier komt.
UPDATE 2 :
Haier heeft gereageerd en wil ons compenseren, en heeft Coolblue gecrediteerd, maar nu zegt Coolblue dat ze dan wel de koelkast terug willen!!! Alsof wij een grote Amerikaanse koelkast een half jaar kapot in huis of in de tuin laten staan tot er eindelijk een oplossing komt, Coolblue is nu nog de enige die dwarsligt/oplossing in de weg staat, Coolblue is na tussenkomst van Haier akkoord gegaan met de oplossing van Haier, en zal ons binnen 5 dagen crediteren. Mijn dank gaat uit naar Trustpilot die dankzij dit platvorm ons ontzettend heeft geholpen!
Hieronder de reactie van Haier
Beste Meneer Hagen,
We hebben besloten om uw dossier te laten crediteren aan Coolblue.
U mag contact nemen met Coolblue om de verdere stappen met hun overeen te komen.
Hopelijk hebben wij u zo verder kunnen ondersteunen en helpen.
Hou ons zeker op de hoogte op het moment dat deze volledig in orde is.
Coolblue is onze kant uit al op de hoogte dat ze op een oplossing voor u kunnen voorzien.
Chloé Precel

27. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Haier Benelux-logo

Besvarelse fra Haier Benelux

Beste Heer Hagen,

Bedankt dat u dit probleem aan ons heeft gemeld! We kunnen ons oprecht niet genoeg verontschuldigen voor het feit dat we in dit geval niet aan onze norm voldoen. Wij streven ernaar de verwachtingen te overtreffen door elke klant een positieve ervaring te bieden, maar vooral ook een tijdige oplossing voor elk probleem. Het spijt ons oprecht dat dit niet uw ervaring was. Bij nader inzien, kunnen wij uw dossier niet terugvinden om een onderzoek te starten.
Wij zouden het op prijs stellen als u per e-mail (service.benelux@haier-europe.com) of telefoon (+32 (0) 2 609 69 43) contact met ons opneemt om te zien of we uw slechte ervaring kunnen verlichten en kunnen achterhalen waar het fout gegaan is.

UPDATE:

Beste Heer Hager,

Ondertussen heb ik Coolblue opnieuw gevraagd om onmiddelijk een oplossing te geven wegens dat wij het nodige hebben gedaan. Deze werd aanvaard en u word verder geholpen door de diensten van Coolblue.

Hou ons zeker op de hoogte! Wij wachten op nieuws :).

Groetjes Chloé,
uw Haier Benelux Serviceteam

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

niet aan te raden...

Na vorig jaar een energie zuinig wasmachine te hebben gekocht (met die zwarte gekleurde deuren), en na 6 maanden ellende, kreeg ik een omruiling, ook een energie zuinige maar nieuwste wasmachine.. al werkte haier wel mee, maar dit duurde erg lang, eer ze het om gingen ruilen....( nu 2 weken geleden na 5 maanden)
Nu geeft die nieuwste wasmachine dezelfde problemen, ook een 9 kg wasmachine maar dat kan ie niet aan hooguit 4 kg, het blijft in onbalans staan waardoor de machine niet centrifugeerd (Ook niet tijdends het wassen), bij een zwaardere was...resultaat een kletsnatte was vaak waar het wasmiddel nog in zit plus 1 uur 20 m duurt 2 en half uur, het loopt ook vast plus dat je het of overnieuw moet doen in 2 x wassen of zwieren en dan ook in 2 x). Zelfs mijn oude machine van bijna 9 jaar oud kon de beddegoed aan, deze niet dus... moet nu hoeslaken met 2 slopen wassen, daarna een was met het dekbed overtrek... wat een ellende met deze machines....Ook een zwaardere witte was kan ie niet aan.. kan wel weer haier inschakelen dan sturen ze net als de 1ste keer technikus langs maar die machine kan niet gemaakt worden, het zit in de wasautomaat zelf, de onbalans dus.. plus dat het dan weer 5 a 6 maanden gaat duren....
Het is 1 en al stress die machines, dat wordt dus een ander merk kopen zodra ik dat kan.

16. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Haier Benelux-logo

Besvarelse fra Haier Benelux

Beste Nel,

Wij verontschuldigen ons oprecht dat uw apparaat dit probleem heeft ondervonden en begrijpen uw teleurstelling volledig. Dit voldoet niet aan onze kwaliteitsnormen. Wij streven ernaar de verwachtingen te overtreffen door elke klant een positieve ervaring te bieden, maar vooral ook een tijdige oplossing voor elk probleem. Het spijt ons oprecht dat dit niet uw ervaring was. Uw feedback is belangrijk om ons te helpen onze klantervaring te verbeteren. Wij zouden het op prijs stellen als u per e-mail (service.benelux@haier-europe.com) of telefoon (+32 (0) 2 609 69 43) contact met ons opneemt om te zien of we het probleem nog kunnen oplossen, of op zijn minst uw slechte ervaring verlichten.

Groetjes Chloé,
uw Haier Benelux Serviceteam

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Wasmachine stuk na garantieperiode

Onze wasmachine was helaas stukgegaan en omdat het net na de garantieperiode gebeurde waren we bang dat we pech zouden hebben. Maar Haier heeft het prima opgelost! Bedankt voor de service!

2. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Haier Benelux-logo

Besvarelse fra Haier Benelux

Beste Mevrouw Saes,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling en 4-sterrenbeoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad. Uw feedback is belangrijk om ons te helpen onze klantervaring te verbeteren. Als u iets specifieks wilt benadrukken dat ons die vijfde ster had kunnen opleveren, aarzel dan niet om ons dit te laten weten. U kunt ons een e-mail sturen (service.benelux@haier-europe.com) of ons rechtstreeks bellen (+32 (0) 2 609 69 43).

Groetjes Chloé,
uw Haier Benelux Serviceteam

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Wij hadden onlangs een geleider kapot…

Wij hadden onlangs een geleider kapot van de koelvries combinatie.Mailtje gestuurd uitgelegd foto erbij en zeer netjes en correct afgehandeld/opgelost door Haier.
Zeer tevreden 👍👍👍

20. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Haier Benelux-logo

Besvarelse fra Haier Benelux

Beste heer Frijns,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie en 5-sterrenbeoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad en dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Uw aanbeveling betekent enorm veel voor ons. Neem gerust contact op als u ooit meer hulp nodig heeft. Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn!

Groetjes Chloé,
uw Haier Benelux Service Team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Haier HTW5620CNMP

Haier HTW5620CNMP
Prima koelkast, nu 7-8-2023 6 weken in huis, door het hele mooie weer constant buiten in de tuin en dus niets gemerkt van het geleidsniveau, nu is het al weer haast 3 weken vaak binnen zitten ivm. slechter weer en dan valt het gelijk op dat de koelkast een irritante pieptoon produceerd tijdens het in schakelen en dat duurt zolang tot de koelkast stopt met draaien. Ik word daar wel door geirriteerd. Kan hem iig. niet meer ruilen, pas ná de 30 dagen omruilgarantie ontdekt.
Pluspunten:
Veel ruimte zowel koel als vriesgedeelte
0⁰ lade voor langer houdbaarheid van vis en vlees
Lade voor groente waarin de luchtvochtigheid in stand wordt gehouden en dus langer vers
2 vrieslades waarvan de onderste met nog een lade voor evt. ijsblokjes te maken
Digitaal display, handig voor de instellingen
Minpunten:
Zeer irritante pieptoon als de koekkast aanslaat en blijft zolang hij inbedrijf is
Wifi stelt totaal niets voor, daar hoef je hem niet voor te kopen

9. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Haier Benelux-logo

Besvarelse fra Haier Benelux

Beste Teunis,

We danken u voor uw algemeen positieve feedback over dit product. Wij zouden het op prijs stellen als u per e-mail (service.benelux@haier-europe.com) of telefoon (+32 (0) 2 609 69 43) contact met ons opneemt om te zien of we het probleem met de pieptoon kunnen oplossen.

Groetjes Chloé,

uw Haier Benelux Serviceteam

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere