Grounded Labs Anmeldelser 31

TrustScore 3 ud af 5

3,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely has to be the coolest idea and the worst execution. Customer service is a joke they throw temper tantrums like children and dont stand behind their product. been waiting on replacement pa... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Unless you enjoy constant troubleshooting and terrible customer service, don't buy this item. Have had mine for close to two years now. I spend way more time fixing it than I do looking at. It is a... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I backed Grounded Labs on kickstarter and have had my device for years. Even though the product was in storage for a year and time zone difference is substantial, they had prompt and helpful custome... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolute nightmare to initially set up and it was only when I tweaked my router that I could actually get it to connect. (Change from smart channel switching to fixed channel). Now that the negative... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

3,0

Middel

TrustScore 3 ud af 5

31 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 76 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst company ive ever had to deal with

Absolutely has to be the coolest idea and the worst execution. Customer service is a joke they throw temper tantrums like children and dont stand behind their product. been waiting on replacement parts for over a month not even shipped every time the promise date comes and goes they just say sorry bear with us. I think their should be class action arbitration against them for selling such trash then not even standing behind it

13. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Hi Shawn. On January 25th you reached out with an issue with your coffee table. We sent a few emails back and forth offering to help troubleshoot. You declined and we fully refunded your table. We also let you keep the table. Currently, your order has been fully refunded and you've kept the product.

Despite the fact that the order was fully refunded, our support team still offered to work with you. Today you sent us multiple threats including "Best wishes in your personal lives but im now coming for your business with every avenue I have including litigation and arbitration but also the bigger issue is the damage I'll do the revenue ill cost you just by social media".

We really wanted this to work out. We've had dozens of messages with you and several video calls despite your order being fully refunded.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Constant Troubleshooting

Unless you enjoy constant troubleshooting and terrible customer service, don't buy this item. Have had mine for close to two years now. I spend way more time fixing it than I do looking at. It is a constant aggravating annoyance rather than the zen I bought it for. Overpriced garbage. Don't waste your time or money.

Update: I have opened NUMEROUS support tickets including an email dialog last week. Nice try

6. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Thanks for providing your email! I do see your order back from 2024, but I wasn't able to find any support tickets under the same email. I also searched your name for tickets but wasn't able to find any. Please reach out to our team via support@grounded.so, and they'll be happy to help out.

Hi Kim. We genuinely don't have any tickets under the email you provided. I've reached out to you over email to resolve this as our team usually replies in 1 - 2 business days.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Would not buy from Grounded Labs again

Would not buy from Grounded Labs again. First, their customer service is awful. Canned messages and absolutely ZERO support. I ordered a table in June 2025 and was told it’d be delivered by September. September came and went - no update - no outreach. December rolls around, still no table. I contacted the company to understand what the delay was and got a canned message that my table would arrive in September 2025. Mind you, it’s now January 2026. March rolls around and still no table or update and the company’s solution was to cancel my order. Just absolutely vile. Homedics makes a superior product and you can actually deal with caring humans there. Buy one of those tables instead. Steer clear of Grounded Labs!!

14. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Hi Keleigh. I searched our website and support portal for orders under your name, but I wasn't able to find any, so I've requested more information to see what went wrong here.

We do have an in-house support team and they're generally well rated, so I'm eager to see what went wrong. We do offer full refunds on unshipped pre-orders, but we don't process those unless a customer asks. The only exception to that policy is if a customer is threatening, but that's only happened in 3 cases from what I remember.

That full refund on unshipped pre-orders policy is very important as we did have delays in the initial table production. We did send out monthly updates via email and posted them publicly on the blog, so once you send over your email and order number I can check on why you didn't receive those.

Best,
Zach
Co-founder Grounded Labs

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I backed Grounded Labs on kickstarter…

I backed Grounded Labs on kickstarter and have had my device for years. Even though the product was in storage for a year and time zone difference is substantial, they had prompt and helpful customer service! We were able to get it back up and running after a few troubleshooting attempts.

Highly recommend and I definitely aim to get more of their products!

6. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Why so negative? I love mine!

I am not sure why there have been so many negative reviews. Mine has worked great from day one and when there was an issue, they solved it immediately. I love my Oasis Mini!

7. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Glad you're enjoying your Mini! We send our review requests to our website, so the Trustpilot stuff is all unsolicited. Seems like the platform is getting more popular though so we might need to start sending review requests here.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Disappointed

I bought this for myself for Christmas. I didn't wind up setting it up until January. I got 3 months of use out of it. Then an update/upgrade popped up and you couldn't click no or download later, you could only say ok. It hasn't worked since. It won't connect now. I've reached out to customer service for help, letting them know I tried everything on their troubleshooting sheet. They emailed me the same directions for troubleshooting they put in the box. I let them know I'm not ignorant and I already tried that! And that is why I was reaching out for more help. None of these are cheap, and I enjoyed it while it worked, but if one update/upgrade is all it takes to shut the whole thing down, then it is not worth the money.

20. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Hi Kera. That sounds frustrating, and we did have some issues with a software update that went out a few weeks ago. It was a pretty major device security improvement, but it did have some bugs to iron out. Things seem to be in a good spot now, so if you're still having issues please reach out to our support team so that we can resolve this for you.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolute nightmare to initially set up…

Absolute nightmare to initially set up and it was only when I tweaked my router that I could actually get it to connect. (Change from smart channel switching to fixed channel).
Now that the negative part is actually out of the way it's really freaking mesmerising!

24. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Glad you eventually got it working! We have a shortlist of routers that seem to cause issues, and disabling "band steering" or "smart connect" often work well. For a lot of routers enabling built in IoT networks also works. Our support team can always help if you have issues in the future.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I know it looks cool, but that doesn't mean it is

I really tried to be patient with them but this has been such a headache. I was a Kick Starter supporter. My table was delivered in January 2026 and I've been talking to their support team on and off ever since. It started with a loud clanking sound and once I got through with support it hasn't worked. I've had to take the entire thing apart three times, I've done two video calls, they've shipped me a new engine only to have the board break and need to ship me a new one that still hasn't gotten here. You have to stay on top of support to get anything done or shipped or things just stall out and you lose time.

It's a very expensive normal table in the corner of my living room. I hate when people notice it because I'm embarrassed to have spent so much money on something that doesn't work and having to explain the concept to them is even worse.

1. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Hi Haley. Yeah, that's certainly not an ideal experience. It sounds like you were a Kickstarter backer and got one of the first tables, but it's often the case that our first batches have some quirks to iron out. I followed up with you over email a week or so ago to make sure that this was resolved for you, and I haven't heard back, so I hope that means your table is working well now. If that's not the case though, please reach out and I'll make sure this gets resolved for you.

Best,
Zach
Co-founder

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer support

Backed early on the Kickstarter. The tables quality exceeded my expectations, it's gorgeous and works great. Mine recently stopped working and customer service was so quick, responsive polite and helpful. They are RMA-ing my table which I hadn't known was even an option, being a Kickstarter campaign. Very pleased with the experience and will happily recommend.

11. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My experience was beyond 5 stars very…

My experience was beyond 5 stars very fast with a response with questions and problem solving. With my recent issues they were very fast to come up with a solution and not dragging it out for days like other companies do. Their customer service is absolutely amazing.

6. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love my oasis mini so much

I love my oasis mini so much! I had to buy the side table as well! I wish they had more girlie designs like more flowers, teddie bears, hiland cows. Also more American stuff like the American flag, combat boots, armed forces stuff. A lot more flower stuff for sure. But did I mention how much I love them! Also, I wish they had an option to buy extra bags of sand the size needed for the side tables. But again… I LOVE MY TABLES SO MUCH!!!!

7. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Warning to anyone considering purchasing

Bought the oasis table from kickstarter October of 2024. Obviously there was delays and drama with tariffs and R&D. So it didn’t arrive until January of 2026. The second I got it there was a loud clicking noise so I emailed them. They scheduled me for a video call appointment a week later and the guy had me take apart the table just to do “fix” it. I put the table back together and because it takes forever to sketch an image I thanked him and hung up assuming it was fixed. Turns out it was significantly worse and they wanted me to schedule another appointment that was two weeks away just to diagnose the problem which I refused because at this point this table has been collecting dust for a month and I needed a solution not a diagnosis. Anyways Zach (the part owner of the company) told me twice in February and march that parts are arriving to their warehouse and he’ll send out replacement parts asap. It’s now April and I still haven’t gotten parts or a fix or a solution after 26 back and forth emails. Please do not buy this product. I wanted to love it so much but it was a genuine waste of $800

6. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Hi Kareem. Thanks for being a Kickstarter backer! We really try to have a 100% success rate on the first batch of products that go out, but that unfortunately doesn't always happen. It would certainly make my life easier if it did.

The replacement parts did take quite a while to get in. The war didn't help, and we got hit with random inspections for US customs which delayed things further. It looks like we provided a free full table replacement due to the delay in getting replacement parts in, and please let me know if this is still unresolved for you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Buyer beware of Oasis Sand Tables

Buyer beware! I ordered a table in December and have been told monthly that it would ship “next month”. Here we are 5 months later and still no table. I have tried emails but it is an AI response every single time. No actual response that provides an update. I suspect a lot of the reviews I read were not real either and that this is an actual scam.

Update: I have copies of all emails received and each one was noted in the response was from “Shaye”. If Shaye is a real person working there and not a chat bot, they did not provide transparency regarding my questions. The answers were vague and provided excuses as to why the shipment was delayed each month. Often the answers were contradictory in the email saying tables were being sorted and would be sent out in a couple of weeks only to learn a few weeks later they weren’t available for shipping after all. If this is a legitimate business, I would strongly encourage the consideration of better communication and transparency for people when they order. Consumer trust is important and it looks from many reviews that this is an ongoing issue.

3. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Hi there. I reached out over email after this was posted asking if you'd like me to fully refund your order. You requested that I keep your order. It looks like this was delivered today, and I hope you're able to enjoy your table! Please reach out over email if there's anything I can help with. You have my direct email.

Best,
Zach
Co-Founder Grounded Labs

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Paid over $840 for a table in January

Paid over $840 for a table in January. The advertisement said SHIPPING JANUARY.

It’s now March, the same ads show shipping April.

I’ve been misled via email on deadlines and timelines citing a different excuse each time.

Look at the prior posts, they clearly ship out the item when a complaint is made and then post a response like it was taken care of already.

Here’s what they do.
They take your money and hold out on people until enough are ordered that they can buy them at a bulk discount.

Unfortunate.

Send me, and everyone else our tables. 😡

23. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered on Sat and received on the…

Ordered on Sat and received on the Wednesday, extremely well packaged!! Absolutely delighted with the build quality and very easy to set up. First picture was amazing, set up at my work which is an old folks home and they absolutely love it! Do you also supply extra sand just in case it’s knocked over? If so how much?

4. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Amazing to hear! We do have extra sand available on the website, but we're hoping that your old folks don't knock over the Mini.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Good luck getting whatever you order

Good luck getting whatever you order. I’ve been waiting almost a year! If you go on their website it says it will ship out within 6-7 days.. yet here I am still waiting from last May! I ordered it for my husband for Father’s Day! That’s how long we’ve been waiting.. they used to send update emails but I guess they no longer do that. If you ask for an update now, it’s A.I generated so they don’t even give you an actual answer. I’m assuming because too many people didn’t get their product? It’s like they’re prioritizing the people who have bought them recently, not the ones that have been hanging on. Ridiculous. Maybe I should cancel my order and reorder it. I bet I’d get it quicker. I’m just the sucker that believed them. Do yourself a favor and stay away.

1. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Hi Tara. Apologies for the delay in reply, and I appreciate you sharing more information on this order! The pre-orders certainly took longer to ship than we were expecting, but it looks like this was delivered on March 11th. Can you please let me know if you were able to receive it?

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Exceptional customer service

Exceptional customer service! Long story short, I damaged a part of a friend's Oasis Mini. Instead of purchasing an entirely new unit, I contacted the support team to see if we can resolve it regarding just the one part I broke. They responded within a day, and resolved it smoothly right away. Their demeanor and resolution were both pleasant.

I tried the Oasis Mini at this friend's house as well, and it's cool!

12. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not buy from this company

Do not buy from this company. They lie when they say they have responded to messages. The owner is extremely rude and needs to work on his customer service skills. You can find the same product at a cheaper price from other companies.

21. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Hi Joan. I'm sorry to hear you had a negative experience, and I'm investigating to ensure no one was rude to you. I'm posting an exact transcript of your last interaction with our support team. Please let me know if there's another email thread I'm missing so that I can investigate this:

Joan: "I would like to go ahead and get a refund please. Thanks."

Grounded Labs: "Hello Joan,

Thanks for reaching out to us about cancelling your order #69153.

I've just canceled #69153 and issued a refund. Please allow 3-5 business days for this to arrive back on the payment method used for purchasing. Please let me know if you've got any additional questions or concerns, as I'm only an email away."

Please let me know if there's something I'm missing so that I can continue to investigate this.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stops working mid-playlist and ruins patterns

I really wanted to love the Oasis Mini, but it’s been an ongoing frustration since the day I got it.

When I first received the device, I tried creating playlists of patterns, and it would randomly stop working mid-playlist. The only way to get it running again was to go through a whole ritual of resetting it. It wasn’t a quick fix either. It was a repeated, annoying process that completely killed the experience.

Over time, that specific issue became less frequent, but then it was replaced by a new problem that’s just as bad (if not worse).

Now, when I set up a playlist and run it, the magnet mechanism stops pulling the ball all the way through the full pattern. It starts skipping part of the track, so a middle section gets completely ignored. The result is that the pattern looks broken and “screwed up,” like the device is only half-working.

At this point, it’s hard to trust the device to do what it’s literally designed to do. For something being sold at this price point, the product should work consistently and correctly, not require constant troubleshooting or produce incomplete patterns.

The concept is great, but the execution is unreliable. I wouldn’t recommend this to anyone unless they’re okay paying for something that doesn’t fully function the way it’s advertised.

25. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Grounded Labs-logo

Besvarelse fra Grounded Labs

Hi Melody. I'm glad to hear the software updates have improved your initial connectivity issues, but I'm sorry to hear your Mini is avoiding the center. I see a ticket from you back in August, but I haven't found any since then. Please reach out to our team via support@grounded.so, and we'll work to get this resolved for you.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bought for my wife for Christmas she…

Bought for my wife for Christmas she described it as a gadget for me to use not her that all changed when she began to set it up. Now she thinks it’s the best thing since sliced bread very therapeutic and calming and I get a running commentary on what stage the drawing is at, truly the best thing I’ve bought her

1. januar 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere