Rigtig god mad til vores påskefrokost
Rigtig god mad til vores påskefrokost. Vores første private dining oplevelse og det var en kæmpe succes!
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Rigtig god mad til vores påskefrokost. Vores første private dining oplevelse og det var en kæmpe succes!
Vi havde en helt fortræffelig damefrokost med rigeligt af helt fremragende mad og godt selskab af en glad og ryddelig kok.
Jeg kan varmt anbefale en madoplevelse med Mikkel.
Tak for virkelig lækker mad og godt samarbejde 🍀
Vi nød at få leveret en så skøn menu og anretningen gik som smurt ❤️
Vi var 8 kolleger der (efter et fagligt program) mødtes hjemme hos mig kl. 15, og fik et glas vin. Derefter dukkede en veloplagt Mikkel op med kasser med råvarer, opskrifter og godt humør. Vi blev sat igang på kryds og tværs og hakkede og snittede og brasede og simrede mens snakken gik og koncentrationen ind imellem haltede lidt. Mikkel var supergod til at lade os hygge, og kaldte til samling indimellem når der var noget alle skulle se eller høre. Vi fik præsenteret alle retterne (og der var mange) da de var ved at være færdige, og vi fik gode kokketips undervejs. Mikkel sørgede for at alle retter var klar på samme tid, og fik os bænket med herlighederne. Derefter ryddede han hurtigt sine ting sammen og ønskede os en god middag og smuttede igen. Mikkel var hos os fra 15 - ca. 18:30 Og der var gode rester til mig og min bedre halvdel dagen efter. Kan absolut anbefales - og til en rimelig pris
Mikkel serverede en udsøgt 3 retters menu, som alle vores gæster nød til fulde. Mikkel og hans personale havde bare styr på det og bidrog til at min 70 års fødselsdag blev en succes. Stort tak til kokken Mikkel.
Dejlig nytårsaften med 5 serveringer og kransekage, for 4 personer med vinmenu. Der var rigelig fantastisk mad. Så meget at der kom i køleskabet til dagen efter.
Sød og kompetent kok, Henrik, som gjorde oplevelsen helstøbt. Måske skal man give sig tid til at lære kokkene lidt mere om hvilke vine der følger med, det vil sætte prikken over i'et. Men det er en mindre detalje.
God kommunikation med Mikkel fra GK, hele vejen igennem.
Det var en helt igennem dejlig aften. Vi var ni personer og nød godt af fem lækre retter. Maden var fortræffelig, og vi mærkede næsten ikke Mikkels tilstedeværelse undervejs. Til gengæld kunne jeg som vært nyde aftenen og mine gæster uden at tænke på noget praktisk.
Havde for første gang prøvet at bestille en privat kok til at stå for en 3 retters menu. Meget tilfreds med de dejlige og meget smagfulde retter og aldrig tidligere oplevet så dejlige tilkendegivelser fra mine gæster.
Vi var virkelig heldige at vælge Mikkel Løvengaard som kok til vores Krondiamantbryllup, hvor vi var 15 gæster. Vi fik en spændende, fyldig, velsmagende treretters menu, delikat portionsanrettet - en fryd for øjet og for maven. Alle gæster blev rigeligt mætte og var tydeligt imponeret over en velkomponeret og veltillavet menu med mange smage og med udgangspunkt i det nordiske køkken. Det kunne både ses og mærkes, at Mikkel - en meget venlig mand - elskede sit job og kælede for detaljen, og vores køkken var som blæst, da hans del af festen var forbi. Mikkel Løvengaard/Gourmetkokkeriet kan varmt anbefales!
Annemarie Aasmul
Vi havde en fantastisk aften (privatmiddag med 10 kuverter) med super lækker mad! Mikkel kørte det hele yderst professionelt, maden var skøn og retterne blev præsenteret med varme og godt humør. Jeg som værtinde kunne slappe af og bare nyde at være nærværende og sammen med mine gæster. Det var alt i alt en kæmpe fornøjelse!
Vi fik mad fra Gourmet Kokkeriet, og det var en sand fornøjelse! Maden var smagfuld, flot anrettet og buffeten imponerede os alle. Stor ros for den høje kvalitet og fantastiske smagsoplevelser!
Vi havde planlagt en middag med en masse venner og var i starten lidt i syv sind om vi skulle lave maden selv eller få det leveret udefra. Vi gik derfor igang med at søge på nettet efter muligheder for at blive inspireret.
Der stødte vi pludselig på en facebook video med Mikkel fra Gourmetkokkeriet som fortalte om private dining og hvordan det fungerede. det lød spændende så vi skrev os op til et opkald.
Han var hurtig til at ringe tilbage og efter en kort snak var vi ikke i tvivl. tanken om at kunne slappe af og nyde aftenen fuldt ud med vores gæster uden at skulle tænke på madlavning, servering eller opvask lød næsten for godt til at være sandt!!
På dagen for middagen mødte Mikkel personligt op med serveringspersonale i god tid og havde forberedt en del af maden i forvejen.
Han viste sig endda at være et varmt og professionelt menneske og maden smagte helt fantastisk!!
Den ro det gav helt indtil gæsterne kom og de spændende præsentationer under middagen gjorde bare oplevelsen speciel.
Tak til dig Mikkel og dine medarbejdere for at give os denne her super fede oplevelse, det er en klar anbefaling og helt sikkert et koncept vi vil bruge igen!
Fantastik mad og service. Sætter stor pris på den flotte menu du havde sat sammen til vores fest. Kan kun anbefales.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.