Gopo Studio Anmeldelser 

35
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

J’ai passé une commande le 21/05/26 . Réceptionnée le 27/05/26 en point relais colis. Juste petit bémol sur les échanges de mails avec le vendeur sur de suivi de la commande. Les articles : 1... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Commande passée le 12/07, mail de mise à jour de l'expédition reçu le 03/08 pour indiquer que la commande est en transit depuis le...15/07 ! Suivi collisimo du 04/08 indique : "Votre Colissimo va b... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

La livraison était rapide. Mon point relais n'était plus disponible mais j'ai pu en choisir un autre rapidement. J'ai donc été livré en moins d'une semaine. Je n'avais pas choisi mais j'ai pu l'échang... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bravo, super expérience ! Process de préparation de commande hyper rapide, suivi nickel pour toutes les étapes, et article conforme à la commande. Mon fils attend noël avec impatience :)

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

35 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(35)

26 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Incroyable je suit la marque gopo…

Incroyable je suit la marque gopo studio sur tiktok depuis un moment, j ai commander un ensemble j ai reçu une semaine plus tard la qualité et incroyable avec le petit dollars de remerciement gopo je conseille vraiment pour c eux qui sont branchés flared style, us drip bref merci Eddy ( Razmoket) cordialement

26. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

2nd review

Order arrived today, very happy with the quality of the tracksuit, nice & durable, did have some issues with the delivery but overall it was something I could handle, very impressed with the tracksuit, the packaging etc, also left an unfair review earlier so would like to apologise as I was just impatient, very good quality item, just recommend patience if you’re looking to buy 🙏🏽

7. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Flex pendant l'été

La livraison était rapide. Mon point relais n'était plus disponible mais j'ai pu en choisir un autre rapidement. J'ai donc été livré en moins d'une semaine. Je n'avais pas choisi mais j'ai pu l'échanger pr 18€ de frais de livraison comme mm c un peu cher. Ensemble de super qualité, coupe propre, franchement il est incroyable. Acheter le pour flex cet été.

30. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jogging , short

J’ai passé une commande le 21/05/26 . Réceptionnée le 27/05/26 en point relais colis.
Juste petit bémol sur les échanges de mails avec le vendeur sur de suivi de la commande.
Les articles : 1 short et 1 pantalon de jogging : belle qualité du textile, confection soignée, look très tendance.
Au total bon rapport qualité prix et mon ado adore ses nouvelles affaires.

21. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Need a REFUND ASAP

I’m extremely disappointed with the handling of my order GOPO1943 (Tracking: CB518218130FR).

I paid £157 in total including £11 shipping for home delivery in the UK, but the parcel has instead been redirected to a pickup point in Coventry without my permission or authorisation.

It has now been almost 2 weeks, and tracking states that my parcel has been delivered, however it has not been delivered to my address. Instead, it appears to have been delivered to a location approximately 3 hours away from me, and I have not received my parcel.

On top of this, Royal Mail is now requesting an additional customs/import fee before I can receive the parcel, despite the fact I already paid shipping and the parcel is already inside the UK.

I have contacted both Colissimo and Royal Mail regarding this issue, but as the sender and retailer I would appreciate Gopo Studio’s assistance in resolving this matter urgently.

I have also contacted Gopo Studio multiple times via social media and messages but have received no response, which is extremely disappointing considering the amount paid for this order.

Could someone please explain:

* Why my parcel was redirected to a pickup point instead of being delivered to my address?
* Why tracking states the parcel has been delivered when I have not received anything?
* Why I am now being charged extra customs/import fees after already paying shipping costs?
* Whether Gopo Studio can assist with or reimburse these additional charges due to the delivery issues?
* And if the parcel is returned to sender, whether a full refund including shipping would be provided?

I would appreciate a prompt response and resolution to this issue.

26. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Gopo Studio-logo

Besvarelse fra Gopo Studio

Hello,

We are sincerely sorry to hear about the difficulties you are experiencing with the delivery of your order GOPO1943.

Please note that we do not answer support requests on our social media channels due to the extremely high volume of messages, which makes tracking your inquiries impossible through these platforms. This is why we explicitly state across our website, our Terms of Service, and our return policy that our official contact email address is the only valid channel for our customer service. Since we did not receive any email from you at this address, we were unfortunately unaware of your situation.

We take your issue very seriously. Given that you have not contacted our official inbox, we are taking the initiative today to send an email to the address associated with your order GOPO1943. This will allow us to look into these transport anomalies (redirection, customs fees, and location) and find an urgent solution together.

Best regards,

The Gopo Studio Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Malhonnête.

Malhonnête.
Les habits taillent beaucoup trop grand et quand on demande un retour il refuse et dit que c'est valable que si l'erreur vient de lui alors le retour est stipulé dans ses conditions. Il m'oblige à faire un echange ou il voulait que je paye les frais de retour de 19,90 euro plus les frais de renvoi de 9.90 euro ! Mon fils n'a pas eu ses habits et il est déçu.

12. september 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere