29/11-24 bestilte vi et golfophold og…
29/11-24 bestilte vi et golfophold og betalte d.: 4/12 kr.: 8998.- til Golfbreaks.
9/5-25 fik vi besked om, at dette ophold var aflyst p.g.a. for få deltagere og fik tilbud om, at blive skrevet op til et ophold næste år i stedet. Vi bad om at få vores penge tilbage og 12/5 Meddelte Ariel Zlotnik, at han ville sætte tilbagebetalingen i gang.
Da vi ikke havde modtaget vores penge d. 18/5 kontaktede vi Golfbreaks og bad om at få vores penge overført umiddelbart (beskeden fra "telefonpasseren" var: "jeg lægger en seddel til dem, som skal tage sig af det".
20/5 var vores penge endnu ikke tilbagebetalt og vi kontaktede igen firmaet. "telefonpasser" Sara ville igen lægge en seddel, men fik at vide at det ikke gav mening. Så ville hun gerne bede en medarbejder om at at ringe tilbage, hvilket heller ikke giver mening - vi vil blot have vores penge overført umiddelbart.
I dag. d.: 21/5 kl. 15 - (12 dage efter vi bad om at få vores penge) - er beløbet endnu ikke overført til os, derfor denne anmeldelse, til advarsel for andre. .......

