Meget uprofessionelt
Meget uprofessionelt. Vi havde lejet bilen for knap 300 kr hjemmefra. Vi endte op med at betale både ekstra forsikring og lufthavnsafgift og administrations gebyr for forudbetalt brændstof. Ekstra forsikringen tog vi fordi bilen vi fik havde så mange ridser at vi var bange for at vi har overset nogle i rapporten. Den kostede 163 EUR, lige i overkanten, men så er vi fri for alt.
Resten af udgifterne ca. 50 EUR har vi ikke læst os frem til med alt der med småt.
Den absolut dårligste rent a car nogensidende!








