Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

3,4

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

10 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,4

Alle anmeldelser

(10)

10 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse

Vi udfører kontroller af anmeldelser

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor Customer Service

The customer service is terrible. It is by e-mail only. I somehow had a subscription to the GLP-1 Booster that I didn't want. I wanted to purchase it monthly. It took 2 e-mails to get that canceled. I was billed for the last bottle, which I nver received due to canceling. I haven't been refunded yet after they insisted it would be 5-7 business days. I would NEVER recommend ordering from this complany.

31. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Gl Me-logo

Besvarelse fra Gl Me

Hi Tracy,

We’re truly sorry to hear about your experience, and we understand how frustrating it must have been to deal with a subscription you did not intend to have, especially when you were trying to manage your order and billing.

We also understand your concern regarding the charge for the bottle you did not receive and the wait for your refund after being given a 5–7 business day timeframe. We regret the inconvenience and frustration this situation has caused.

Your feedback regarding the customer service experience, communication, and subscription process is important to us. We appreciate you bringing these concerns to our attention, as they help us identify areas where we can improve.

If you need any additional assistance regarding your order, subscription, or refund, please feel free to contact us at help@gl-me.com—our customer care team will be happy to assist you.

Warm regards,
GL-ME Customer Care Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordering was easy

Ordering was easy. Excited to try the product.

14. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Gl Me-logo

Besvarelse fra Gl Me

Hi dear Regan,

Thank you for choosing GL-ME and welcome to our community! 💙 We’re so happy you decided to give our product a try.

Starting something new can be an exciting experience, and we’re grateful to be part of your journey. Our goal is to make wellness feel simple, convenient, and easy to incorporate into your everyday routine.

If you ever have any questions or need guidance, please don’t hesitate to reach out to us at help@gl-me.com. We’re always happy to support you.

Warm regards,
GL-ME Customer Care Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Second time posting for GL-ME booster

Second time posting for GL-ME booster. I've been sending emails to this company for refunds that I qualify for and they have already received their unused product back since June and still no refund. I get many return bot emails and not many customer service replies. Please DON'T USE THIS PRODUCT. Don't get caught like I did and can't get your money back!!

2. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Gl Me-logo

Besvarelse fra Gl Me

Hi dear Mary,

We’re truly sorry to hear that you’ve felt this way about your experience with GL-ME. This is not the experience we want any of our customers to have, and we genuinely appreciate you taking the time to share your concerns.

We can see that one of our Customer Care representatives was able to assist you with your case. We sincerely hope you received the support and service you deserved and that your concerns were addressed as smoothly as possible.

We truly value your feedback, as it helps us continue improving both our customer service and overall experience.

If you need any further assistance, our team is always available at help@gl-me.com.

Warm regards,
GL-ME Customer Care Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great company

This company has great customer service. I appreciate the quick response to my questions. Thank you. I am using GL-ME Booster.

26. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Gl Me-logo

Besvarelse fra Gl Me

Hi dear Christine,

Thank you so much for your thoughtful review! We're so pleased to know that your experience with our customer service team was a positive one.

Our goal is always to make every interaction clear, supportive, and reassuring. Knowing that you felt this level of care means a great deal to us, and we'll be sure to share your comments with the team.

We're glad to have you with us. If you ever need further support, we'll always be here at help@gl-me.com.

Best wishes,
GL-ME Customer Care Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT BUY THIS!!!

DO NOT BUY THIS!!!
I purchased this product on June 21 and after being on it for a month I have not lost...I have gained! I have contacted them multiple times to tell them I am disappointed in their product. The first time I was told "follow up with your doctor, everyone's body reacts differently". I sent them another email on July 19 and on July 20 they initiated another shipment and charged me $105. I am contacting my bank letting them know I did not authorize this charge and I have already reached out to GL-ME to tell them to cancel the shipment.

21. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Gl Me-logo

Besvarelse fra Gl Me

Hi dear Traci,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear that you feel this way, as we always want our customers to have the best possible experience with GL-ME.

We understand how disappointing it can be when you don't see the results you were hoping for. Because every person's body is unique, our capsules may work differently from one individual to another, and we never want to overpromise when it comes to personal wellness outcomes.

We're also sorry to hear about your concerns regarding the recent shipment. Our team would be happy to review your account, confirm the status of your subscription and order, and assist with any cancellation requests or questions you may have.

Please reach out to us directly at help@gl-me.com if you haven't already, and we'll do everything we can to review your case and provide the support you need.

Thank you again for sharing your experience. Feedback like yours helps us continue improving both our products and the service we provide.

Warm regards,
GL-ME Customer Care Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I made the same mistake as others…

I made the same mistake as others regarding my subscription. Micky reponded promptly explaining my mistake in a non condescending way. I was given not platitudes, but viable options that benefit both the company and me - I respect that!

Ms Thule H.

7. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Gl Me-logo

Besvarelse fra Gl Me

Hi dear Friend,

Thank you so much for your thoughtful review! We're delighted to hear that Micky was able to assist you promptly and explain everything in a clear and respectful way.

Providing honest, helpful, and solution-focused support is something we truly value, so it's wonderful to know that the options offered felt fair and beneficial for both you and GL-ME. We'll be sure to share your kind words with Micky—they'll be thrilled to know they made such a positive impression.

We sincerely appreciate your trust and your willingness to share your experience. If you ever need anything in the future, our team is always here to help at help@gl-me.com.

Warm regards,
GL-ME Customer Care Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Quite informative

Quite informative, but I dont care for pushing more product through the quick video. I'll try the original product first.

28. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Gl Me-logo

Besvarelse fra Gl Me

Hi dear Denise,

Thank you so much for taking the time to share your feedback! We truly appreciate your honesty.

We understand your preference for trying the original product before considering any additional offers. Our goal is simply to present optional products that some customers may find beneficial, but there's absolutely no obligation to purchase anything beyond your original order.

We appreciate you giving GL-ME a try, and we hope you have a positive experience with our capsules. If you ever have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us at help@gl-me.com.

Thank you again for your feedback—it helps us continue improving the experience we provide.

Warm regards,
GL-ME Customer Care Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere