Hold jer lang væk!!!
Hej
Jeg har nu KØBT min nummer to beholder, da jeg ikke kunne få bytte min beholder nummer 1 da den var utæt. Dette skyldes at FUMU var gået konkurs og bauhause kunne ikke hjælpe mig. De kunne kun sælge mig en nye og "forbedret" beholder fra det firma der havde overtaget FUMU.(En helt grotesk historie) Nu har jeg købt den nye beholder igennem Bauhause, da de lovet mig at den nye model var meget bedre!! Hvor er jeg dog naiv. Den er nu ca. 6 mdr efter igen utæt. Dette projekt har nu kosten min en mindre formue i VVS regninger og i div. beholdere. Jeg stå tilbage med et produkt der er ubrugeligt.
Jeg kan kun fraråde alle at købe dette FUMU 3i1 køkken armatur!!!.
