"Kok med kul på" - et meget sigende navn for kvaliteten
Jeg er ansat i firma, hvor Kok med kul på står for at lave den daglige firmafrokost. Desværre...
Råvarerne har generelt set sidste udløbsdato 2 uger før der bliver serveret, mens selv noget så basalt som en salatbar formår at skuffe.
Kødet er så sejt og tørt, at jeg lige så vel kunne binde snørebåndet op og tage en bid af min skosål.
Kan ikke anbefales, hvis du kan lide mad.
