Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Doesn’t work. Total rip off. Company refuses to issue refund despite their guarantees. TOTAL SCAM. DO NOT PURCHASE. Their written guarantee says that they will make full refund within 180 days of... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've been using Folix22 for about 3 months — the results are noticeable, though not immediate. Hair fall has significantly decreased, especially after washing — I used to lose a lot on the brush, now... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Got the package with product but no receipt, no information except for the micro sized lettering on the bottle. Haven’t started using it yet but those two things jumped out at me instantly .

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor communication tried to cancel several times and still waiting for a return label. I want a refund and have an opened box ready to ship back! I don’t trust this product after reading reviews. I... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Helse- og skønhedsbutik

Skrevet af virksomheden

Folix22 is here to provide scientific hair growth products and put an end to hair loss for millions of men and women.


Kontaktoplysninger

2,5

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

68 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered and paid for 4 bottles of…

I ordered and paid for 4 bottles of Folix22. Six weeks later I received an email that my package had been delivered. I contacted Folix by email to report the missing delivery. It took them an other two weeks to research the delivery and get back to me. They said that UPS and DSL both stated that the package had been delivered on time.
I told them I did not have the product and told them to request a photo of the place they delivered it to because it was not to me. I was told that they were satisfied that the package was delivered and that there was nothing else that they could.
My son checked the video that coves my 100 yard driveway and there was not a single UPS truck or DSL truck up or down my driveway for three days prior to, the day of, or for five days after the dated memo stating that the delivery had been made.
I'm out the money and product.

10. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I received my order in timely…

I received my order in timely manner..have been using now for about 1month..I have noticed a difference in filling in but too soon to say..I'm on my second bottle now..will review again soon. Thank you folix22..I'm waiting...

28. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

Thank you for your feedback. Please let us know if there is anything else we can help you with.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I sent an email requesting to return…

I sent an email requesting to return this item. Can I return and refund?

19. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

Please feel free to send us a direct message at help@folix22.org to ensure the best resolution for your concern. Have a wonderful day!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent customer service

Excellent customer service. Immediate reply to email and resolution was very appreciated

30. april 2024
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

We appreciate your feedback and please let us know if there is anything else we can further help.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I am sorry

I am sorry, but doesn’t work for me.
I still loosing a lot of hair.

11. april 2024
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

Please send us a message to further assist you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

How to use folix22-

How to use folix22-
There were no instructions as to how this product should be used. Also does not include what is included inj. The liquid.
So I found my info online and it appears that it is mostly for men with lost hair problems, I have had no success with this product so want to return for refund.

9. april 2024
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

Thank you for your feedback, we have reached out to you regarding the process of how to return your order.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

It has started working

It has started working

9. april 2024
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

Thank you for your feedback. Can you share more of your experience with Folix 22. We really appreciate it!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It's past more than 6 months that I…

It's past more than 6 months that I didn't receive any package! They don't answer! They only answer on my reply on their commercials with fake promises of refunding! Nothing ever arrived! I was wondering if they ever ever make any refound to anyone of us?

17. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I'll keep you posted!

HI. Just received my product. Started yesterday. Looking forward to results. I'll keep you posted.

9. april 2024
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

We love to hear from you Kim. Please keep us posted.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Following my review on Mar 29 2024

Following my review on Mar 29 2024. Folix 22 replied by promising a refund.i truly thought that they will refund my unused bottle (bought 3). They even sent me an email that my file is under review. I just received an email today from them refusing my refund. False advertising is a crime. Im gonna take the necessary measures to go after their 180 day money back guarantee. Scam company

8. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This is a scam company

This is a scam company. I purchased 3 bottles for my son in Dec with zero results. I wanted to refund the last unused bottle they refused. I had to emailed them for weeks until they reply. For any other question, they reply fast! Go figue! The money back guarantee for 18odays that they claim is a scam.

29. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

We have sent you an email for us tor us to process a refund for your order.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

You can buy the crap at Walmart for a…

You can buy the crap at Walmart for a fraction of what you sold it to me for. What a rip off 😡 Also the non-legitimate Facebook ad rip off

23. februar 2024
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

Here at Folix 22, we prioritize the authenticity and quality of our products. We want to inform you that replicas of Folix22 are circulating on Walmart. Rest assured, we are actively collaborating with Walmart to remove these replicas and uphold the integrity of our brand. To ensure that you receive genuine Folix22, we advise purchasing only from our official websites: www.folix22.com and www.folix22.org.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have been trying to return my order…

I have been trying to return my order since February 9, 2024 and it is now March 17, 2024 with no luck.
They say they are moving and I cannot return at this time because they don't have a new address???? But they did offer me a 50% refund and I would get to keep the product. Why would I want only a 50% refund when I paid over $300. for the product. I just want to return this product and get my money back. I have done some research and this product is not for me. I have female pattern baldness and this just won't help.

17. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

We have submitted a refund request for your concern. We have also sent you an email response regarding your concern.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BAD COMPANY

BAD COMPANY! Yes I purchased Folix22 but I tried to cancel the order within a hour after purchase but the company told me it was basically too late to cancel. Then they told me to wait until my order arrived and then they would send me a return label. I waited for arrival then requested a label and they told me to refuse the package when the product arrives. Then they told me they didn’t provide labels. Now they just don’t respond in customer help emails from me and there isn’t a phone number that you can contact. Their return policy is bull. Typical Made in China Co.

2. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

We've sent you several emails to help with your concern. Please check your inbox, including spam/junk folders, for detailed information.
Let us know if you need further assistance

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Make sure to see the full order before payment

The website indicated I was purchasing one set of product and I chose some shampoo etc, Then I was billed for a double order of folix 22, So they do not show you the complete order first before billing. It took forever to even get the parcel packed, shipped or a tracking number sent. I eventually got something that looks like a tracking system but I have no idea if I am being scammed yet or not. Will have to wait I guess. As soon as i do get the parcel I will gladly post another review.

Esay Valloo

23. februar 2024
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

We sincerely apologize for any inconvenience caused by the delay in processing your order.

Upon reviewing our records, it appears that you have placed multiple orders for the Folix22 Hair Growth Formula™ 4-Month Supply + 2 For Free (total of 3) under order number 2542. Unfortunately, our system does not allow modifications to orders once they have been placed.

In our efforts to assist you further, we have exhausted all available resources to expedite the processing of your order. However, we regret to inform you that there seems to be an issue with the shipping address for order 2542, as reported by our shipping partner.

In light of this situation, we would like to offer you two options for resolution: a replacement order or a refund for order 2542. We understand the importance of resolving this matter promptly and will proceed with your preferred option upon receiving your response.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused, and we appreciate your patience and understanding. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us. We are here to assist you in any way we can.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I made the first contact 10 mins after…

I made the first contact 10 mins after paying for this item requesting it to be cancelled and refunded. No reply same with a further 4 emails. Then told too late to cancel as will now be in process of being sent???Dishonesty very much the theme and then told once I receive it to send it back so I pay again.i will never purchase from this place ever again bad taste bad publicity

23. februar 2024
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced. As discussed in our previous conversation, we'll be more than happy to initiate the refund once the item has been returned to us. If you choose to refuse the delivery, please rest assured that upon receipt of the item, we will promptly proceed with processing the refund for you. Should you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us at any time. Thank you for your patience and understanding.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

Thank you for your feedback Bob, As per checking your order is now in transit and we have sent you a separate email regarding your order.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Folix22 Order Never Received

I ordered this in December! Was never received. Have emailed the company continuously and have not received any response with regard to refund. Do not order from this company!!!!

Folix 22 have finally today 1st March got back in touch with me they have apologised and authorised my refund. Thank you

15. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Folix22-logo

Besvarelse fra Folix22

Hey Michelle, it shows that your order was delivered at your delivery address. We have sent you an separate email regarding your concern and we are here to help you.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere