Flemming leverede musikken til min…
Flemming leverede musikken til min venindes fødselsdag.
Sikke en oplevelse!
Alt spillede, lys, lyd og ikke mindst Flemming Gammelholm!!!!
Imponerende præstation!
Vi fik de bedste tilbagemeldinger fra vores gæster!!!!
De var vildt begejstrede!
Selv min bror der er lidt af en træmand fik et bundt visitkort!
Selv om han fik et godt bundt flokkedes familie og venner om ham og ville have et!
Det var lige før han ikke havde nok.
Jeg kan ikke rose ham nok!
Han er enhver eventmanagers drøm!!!!
De allerbedste anbefalinger herfra!!!




