Uheldig oplevelse rettet til god
Bestilte en del varer hos dem d. 18/12.
1. De trak pengene for ordren 1 dag før afsendelse.
2. De sendte forkert vare.
3. De svarer ikke på henvendelser omkring fejlforsendelse. Sendte mail omkring fejlforsendelse d. 25/12. I dag d. 5/1 har jeg ikke fået svar og sendt rykker.
4. Efter rykker d. 5/1 fik jeg svar d. 6/1 hvori de forklarer sagsforløb og undskylder for manglende svar (ferie) samt løsning.
Ret skal være ret og anmeldelse er rettet til 4 stjerner da der trods løsning var irritation undervejs.





