Billeje i Malaga
Starter med det bedste af det dårligste.
Utrolig langsom betjening af udlevering af bilen, stod i kø 2 timer til ca. kl. 24 fandt først ud af hvorfor det gik så langsomt da vi selv kom til.......
Kun meget dårlig Engelsk fra Firefly`s side, underligt når der ikke er ret mange fra Spanien der lejer bil i lufthavnen.
Kunne kun få bilen hvis vi betalte 121 Euro MERE END DET FORUDBETALTE, ellers var bilen ikke forsikret selvom det står i kontrakten, ( men er rettet i, Kondisiens and tomes ) hvis vi ikke kunne betale 121 kontant ville de have 1200 Euro på visa som sikkerhed, som man kunne få retur hvis der ikke var noget med bilen ved aflevering........:-0
Et ungt par før os gik grædende derfra, SÅ SØRGELIGT,
STOP INDEN I KOMMER I SAMME SITUATION


