Feynlab reklamere med 2-5 dages…
Feynlab reklamere med 2-5 dages leveringstid på deres produkter. Jeg arbejder med klargøring til hverdag og kender derfor til deres keramiske coating og er kæmpe fan af den, men at skulle vente i 6 måneder på en ordre man afgav i maj måned, sende en klage ind efter ca 1,5 måned, fordi betalingen blev trukket tilbage og så trukket igen, samt have en dialog med selveste direktøren for firmaet over mail, for at finde hoved og hale i det hele. Det ender med, at min pakke er forsvundet og han derfor sørger for at en ny bliver sendt afsted, mega fedt og god kundeservice, troede jeg, der er gået yderligere 2 måneder fra han sendte fra første klage til min anden klage og først her dukker en information om at jeg har en pakke på vej fra firmaet… Jeg endte med, at bede om mine penge tilbage hele 2 gange, min sidste mail er blevet fuldstændig ignoreret, da jeg måtte konkludere, at det måtte være et fup firma også skrevet i mailen til direktøren, og det var så først her, at informationen om at en pakke var på vej med PostNord til mig - det er virkelig dårlig stil, at man ikke følger op på om varer er modtaget eller informerer om, at pakken er sendt afsted, når man som firma har modtaget en klage fra en kunde… jeg er meget i tvivl om jeg vil handle direkte med dem igen..





