Bad Quality
Har købt en masse ce4+ samt et par vivinova . Alt smager brændt . Har henvendt mig til butikken og fik da også hurtigt svar .
Meeeen , blev mere til en sludder for en sladder .
Har brugt disse typer i mange månder nu og har da indimellem fået en der "smagte" brændt , men ALDRIG 22 stk .
Fik at vide at min væske måske var for tyk , at jeg skulle suge mindre osv osv ............ Er ikke nybegynder Damper , hvilket jeg også fortalte , så alt det er der selvfølgelig taget højde for . efter jeg fortalte at alt var som det skulle være men de stadig smagte brændt , hørte jeg ikke mere .
Virkelig dårlig kvalitet og virkelig dårlig service !!!!!!!!



