God når det går godt - dårlig når tingene ikke går som forventet
Har rejst med In-Italia 3-4 gange. De har en god hjemmeside og hidtil har min erfaring også været, at det har været gode billeder af de steder de lejer ud med nogle fine beskrivelser.
Når jeg giver 2 stjerner skyldes det, at min tidligere erfaringer blev gjort slemt til skamme ved sidste rejse. Her mødte vi frem til en lejlighed som 1) var en helt anden, end der var blevet vist billeder af og 2) hvor beskrivelsen af stedet var helt skæv og på ingen måde retvisende.
Da jeg ringede til In-italia og gjorde opmærksom på problemet, var der ingen - absolut ingen - forståelse og hjælp at hente. På trods af at der var tale om ganske objektive kriterier - fx at de billeder, som de havde haft på deres hjemmeside var billeder af lejligheder der ikke kunne lejes gennem in-Italia.
Selv om vi havde booket stedet i 14 dage, så smuttede vi hurtigt igen og mistede altså vores penge på trods af de helt åbenlyse indsigelser.
Alle kan begå fejl men deres manglende imødekommenhed og manglende vilje til at rette op på deres egen bommert er helt grotesk. En pointe ved at bruge et rejsebureau er jo netop at finde en løsning, når tingene går skævt. Ellers kan man jo bare booke selv uden om bureau.
Og det gør jeg fremover. Jeg bruger i hvert fald ikke In-italia. Beklager, men I har mistet en ellers trofast kunde..





