Uprofessionel håndtering af skadesag
Jeg har i forbindelse med opgaveløsning og senere vandskade, desværre oplevet manglende kommunikation fra Entreprenørhusets side. Dette selvom jeg har afsendt 2 mails vedr. anmodning om dækning af min selvrisiko i forhold til vandskade, da mit forsikringsselskab verderede at ; der er tale om grov uagtsomhed, jf. Erstatningsansvarsloven §§ 19–23, idet den mangelfulde udførelse direkte har forårsaget skaden. Og skaden er blevet lavet og dækket at mit egen forsikringsselvskab.
Jeg er ved hjælp fra mit forsikringsselvskab kommet i kontakt med Deres forsikringsselvskab og har nu den vej anmodet om dækningen af min selvrisiko. Desværre er oplysningen fra forsikringsselskabet, at de her 4 uger efter at have sendt mail vedr. mit krav til Entreprenørhuset, at de fortsat har valgt ikke at besvare deres mail.
Jeg sidder desværre tilbage med en meget ærgerlig oplevelse som har økonomiske konsekvenser for mig, hvilket jeg på ingen måde mener er rimeligt, at det er Entreprenørhuset som er ansvarlig for skaden.







