Emdrup Auto Anmeldelser 13

TrustScore 2.5 ud af 5

2,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Automekaniker

Skrevet af virksomheden

Lokalt service værksted med fokus på kunden, prisen og kvaliteten. Alle vores kunder er VIP kunder. Vi bestræber os på at få din bil klar og ud at køre til aftalte tid og pris . Al service og pris aftales forudgående med kunden.


Kontaktoplysninger

2,3

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

13 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer væk fra Emdrup Auto

Hold jer væk fra Emdrup Auto
Hold jer væk fra Emdrup Auto – det er min klare personlige erfaring.
De reklamerede med et serviceeftersyn til 1.200 kr. Min bil er næsten ny og har kun kørt 19.000 km, så jeg tænkte, at det lød rimeligt og aftalte mundtligt, at det blot skulle være et almindeligt servicetjek.

Da jeg kom for at hente bilen, lød regningen pludselig på 6.500 kr. – over tre gange så meget som forventet. Jeg blev ikke kontaktet undervejs for at godkende den højere pris, hvilket jeg mener er helt uacceptabelt.

Hvis du gerne vil beholde dine hårdt tjente penge, så vil jeg på baggrund af min oplevelse ikke anbefale et besøg hos Emdrup Auto. For mig føltes det som ren snyd og humbug.

15. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Isætning af rude

Isætning af rude. God kommunikation omkring arbejdet og opgaven blev hurtigt løst

15. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Emdrup Auto-logo

Besvarelse fra Emdrup Auto

Hej Michael. Tak for de fine ord. Vi prøver altid at yde vores bedste. God aften. Mvh Claus Emdrup auto

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Der er forskel på at give for meget og så svindel.

Der er forskel på at give for meget, og så svindel.. Bliv væk for Emdrupauto, man risikerer at betale for noget der slet ikke skal leves, samt sikkert heller ikke vil blive lavet..

Da min kobling pludselig ikke virket mere, fra det ene sekund til det andet var jeg lidt i vildrede hvad jeg skulle gøre. Jeg havde lige fået kobligen skiftet for mindre end 8 mdr siden, så tænkte ikke at det måtte være det… Da jeg så en del væske løbe fra bilen, var jeg næsten ikke i tvivl om at det måtte være, slavecylinderen.. Men da det var ferietid, og dem der have lavet den sidst, havde ferielukket, valgte jeg at tage den hen til Emdrup auto, som ikke havde ferie lukket..

Jeg blev ringet op mandag morgen, hvor de fortalte mig at kobligen var gået samt en del andre ting der skulle laves.. Det ville koste 14.000 i alt..

Jeg var noget chokeret over denne mening, da jeg næste var sikke på det ikke var kobligen men slavecylinderen der var gået..

jeg cyklet derhen, spurte ind til hvordan det dog kunne blive 14.000 i alt, da jeg for 8 mdr siden havde givet 4.700 kr for at få skiftet kobligen..

De fortalte mig at det ville koste 9.000 at skifte kobligen samt et serviceeftersyn som pludselig kom oven i, ville koste 5.000 kr… Derfor 14.000 i alt…

Da jeg stadig ikke tænkte at de var kobligen, samt hvis det var måtte jeg jo ha garanti det sted jeg havde fået det lavet, forttale jeg dem at jeg ville tage bilen der hen, og klage over det..

De blev lidt betuttet da jeg fortale dette, men jeg fik da blive ned fra liften og skubbet ud på vejen..

Nogle dage senere, fik jeg min bil det det værkested som havde lavet min koblig for 8 mdr siden..

Og ganske rigtigt, det eneste der var galt med bilen var en klemme til slavecylinderen, prisen blev 1500 kr i alt..

Jeg har ikke noget imod at betale ekstra for god service, eller betale en høje timeløn m.m Men at fortælle at kobligen er gået, og skal skiftes og det så viser sig at det skal den slet ikke, det er i min verden svindel..

24. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer langt væk hvis i har jeres bil kær

Uuu hvor skal jeg begynde

Chefen råber og skriger af sine medarbejdere, om det er til at forstå halt om halt altså de kan i hvert fald ikke finde ud af at samle biler.

Jeg skulle ha lavet noget i motorern det endte med at køre fint indtil at ting begyndte at gå i stykker.
Jeg tog op til en anden mekaniker der fortæller at dem der har haft køleren ude ikke har skruet den på rigtigt så den har ødelagt min ac kompressor hvilket så kostede yderlig 12500kr.
Jeg tager der efter fat i den mekaniker der startede med at lave min bil og forklarede ham om problemet det er han helt lige glad med og siger at der ikke er noget at gøre ved det.

Alt i alt
Dårlig service
Dårlig chef
Dårligt arbejde
Dårlig oplevelse fra start til slut

23. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dyrt olieskift og dårlig oplevelse

Vi aftalte pris olieskift med filter og pakning, men da jeg henter bilen, var prisen det dobbelte uden nogen forklaring. Jeg oplevede chefen som meget ubehagelig, da jeg kommenterede på det. Vil råde andre til at få aftalen på skrift, hvis I vælger at bruge dem. Jeg skal ikke derhen igen.

21. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hej.

Hej.
Jeg finder det passende at gøre andre opmærksom på den kvalitet og det engagement der kommer til udtryk når du besøger Emdrup Auto.
Har nu været fast kunde gennem flere år-og har altid været meget tilfreds.
"Gutterne" er meget fleksible mht hurtig at skaffe tid
og man føler sig særdeles velkommen og ikke mindst
er alle medarbejdere lige til at gå til.
At deres priser er rimelige og fornuftige er jo ikke at foragte.
Man føler virkelig at man kommer værkstedet ved.
Bedste hilsner John Skjøth

25. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Var egentlig tilfreds med værkstedet i…

Var egentlig tilfreds med værkstedet i første omgang, men når så man reklamerer over reparationen og delene må skiftes igen efter få 1000 km, så kræves fuld betaling igen, selvom der er gjort opmærksom på problemet gentagne gange. Kommer ikke til at bruge dem igen.

31. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er simpelthen så glad

Jeg er simpelthen så glad, for at det lige præcis var der jeg kørte ind med min bil. Det er nogle friske og dygtige gutter, der ved hvad de laver. Også er prisen til at betale 👌🙏
Det er helt klart mit nye faste værksted.

6. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Vis anmeldelser på alle sprog. (13 anmeldelser)

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere