Har aldrig modtaget mine sko
Har aldrig modtaget mine sko. Bestilt for en måned siden 🤬
0⭐️ herfra
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Har aldrig modtaget mine sko. Bestilt for en måned siden 🤬
0⭐️ herfra
Der stod skoene var ergonomisk støttende, men det er bare en almindelig sko.
Ikke særlig behagelig at have på.
Blev skuffet over den kom fra Kina, når det var en dansk hjemmeside.
Har aldrig modtaget de sko, som jeg bestilte. Og jeg fik ovenikøbet en mail, hvor jeg skulle bedømme mit køb!! Var også så naiv at købe et sæt tøj, som jeg ikke engang vil være bekendt at give til genbrug. Jeg så flotte reklamer på facebook, men det er absolut sidste gang, at jeg køber noget via facebook
Scam, fup og bedrag. Hold jer laaangt væk! Faldt for nogle farverige, flotte ortopædiske sko der var sat ned pga et lukke-udsalg i Danmark. Første tegn på ugler i mosen var da varen efter 2-3 uger blev afsendt. Fra Kina! Og så tog det yderligere 4-5 uger før de ankom. Et par ilde lugtende, hårde plastik sko der aldrig har set skind og er ikke bøjelige. Ha ha. Så faldt jeg også for den. Men det gør I ikke nu….
Fup firma. 400 kr for 2 bluser af den ringeste kvalitet. Lige til skraldespanden. Køb aldrig noget hos dem
Det værste jeg endnu har købt- to forskellige bluser og meget dårlig kvalitet
Køb aldrig noget fra dem 😡😡
Jeg har bestilt to vare hos Elys Copenhagen. Den ene vare er bestilt for tre uger siden og den anden en uge senere.
Ingen af varene er kommet frem, jeg har skrevet til dem, de siger at varen vil komme frem.
Tidligere har der været et link, hvor jeg kunne følge varen, men nu er linket forsvundet og der er et link med at butikken lukker og bliver til net butik.
Så køb endelig ikke vare hos Elys.
Ja, så er der gået en måned efter en bestilling....gad vide om jeg nogensinde vil modtage noget.......snyd og bedrag 🤪
Jeg har ikke købt noget her, men det er igen et firma, der pludselig efter mange år skal af med alle varer. FB-annonce. Første og sidste gang jeg trykker på sådan en.
Jeg købte hos Callie, som viste sig at være svindel og bedrag. Tøj, der var lige til at smide ud.
Jeg har som sagt ikke prøvet her, men jeg ville være meget forsigtig.
Køb ikke varer her fra.
De sender varer fra Kina som slet ikke er den kvalitet man forventer af de billeder de viser på SoMe. Jeg har i over 3 uger forsøgt at få ud af dem hvilken adresse jeg skal returner til, men de trækker hele tiden ud med nye mails og spørgsmål og spørger til hvad jeg skal give i fragt for at returner, hvilket jo ikke komme dem ved når jeg selv skal betale fragten.
Det er fup og scam ligesom butikken Vinterson helt sikkert de samme der står bag køb ikke noget herfra
Hold jer langt væk fra dette firma. Det er fup. Den kjole man tror man køber er ikke det man får tilsendt.
Hold jer langt væk - det er et fupfirma der sender crap fra Kina.
Virksomheden er scam! Jeg har bestilt og betalt en pakke, og fik ingen bekræftelsesmail, og har endnu ikke modtaget pakken. Jeg har siden undersøgt virksomheden, og der står bla. at virksomheden har trustpilot review på 4,8 i købsflowet, men virksomheden eksisterer ikke herinde.
På deres Facebook side står der, at de i marts blev oprettet, og i april måned er der lukkesalg på deres hjemmeside - samtidig fremgår der på hjemmesiden at virksomheden er 23 år gammel, og billede af en fysisk butik, som ikke findes - andet info om virksomheden findes ikke nogen steder på internettet eller CVR nummer.
Vil sende en advarsel før andre ender med at miste deres penge på hjemmesiden. De kører pt annoncer på instagram, som er der jeg fandt dem.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.