Dårlig service
Jeg gik desværre derfra med en træls oplevelse om dårlig service. Jeg troede vi havde bestilt all you Can eat and drik og agerede derfor derefter. Da jeg fik bonen kunne jeg se vi var blevet afregnet pr. Drikkevare hvilket blev dyre for mig. Det gjorde jeg tjeneren opmærksom på, der var dog ingen forståelse at hente og han holdt stædigt fast i at han havde noteret det som uden drikkevare og han var faktisk lidt ligeglad med at jeg havde en oplevelse af at jeg havde bestilt med.





