Ikke tilfreds med min rengøring
Har haft firmaet ude og lave luksus pakken på min bil og er bestemt ikke tilfreds med arbejdet.
Sæderne er ikke bleven kørt frem og støvsuget inde ved midter konsollen og konsollen er ikke tørret af bagved.
Oppe hvor selen køre er der stadig meget beskidt fra selen. instrumentbordet er der stadig pletter som om man ikke har brugt nok rens/væske på kluden.
Omme ved hattehylden de spor den ligger på er der ikke bleven tørret af
sæderne har store misfarvninger og pletter.
ved godt det er en cream farvet kabine.
men med det sagt havde jeg forventet at de sagde vis det skulle mere til for at få kabinen ren. som der også står på deres hjemme side de gør så man ikke får uventet udgift.
havde nok ikke valgt luksus pakken vis jeg viste dette angående sæderne.





