Ingen varer modtaget og ingen svar.
Jeg har desværre ikke modtaget min bestilling. Jeg har to gange forsøgt at kontakte firmaet uden at de har reageret.
Opdatering:
Jeg har fået telefonisk kontakt til forhandleren, hvor der har været ejerskifte. Den nye ejer var ikke bekendt med den angivne mailadresse, som jeg har kontaktet. Han ville gensende min ordre hurtigst muligt.
Jeg afventer i skrivende stund modtagelsen af varen.
Opdatering: Jeg har nu modtaget mine varer.
Tildeler samlet 4 stjerner grundet den gode behandling fra den nye ejer.








