Jeg er enig i opslaget skrevet af Line…
Jeg er enig i opslaget skrevet af Line Mark, det hele ser godt ud ud af til, men som ansat, og med dybdegående kendskab til virksomheden er det noget helt andet, som med Line Mark vil DK-Rescue/Casper Olesen nok skrive at jeg ikke på noget tidspunkt har været ansat i virksomheden, men jeg kan dokumentere at jeg i en længere periode har stået på firmaets hjemmeside som "HR-Leder", der er intet styr på noget som helst internt i virksomheden, alle ressourcer bliver brugt "kosmetisk", for at få alt til at se godt ud offentligt, ejeren lider af galloperende ADHD og har flere Narcissistiske tendenser, og han finder en grund til at fyre og afvise folk lige så snart der bliver stillet nogle som helst kritiske spørgsmål om måden han driver sin virksomhed på (jeg er selv en af dem, men kan sagtens nævne flere), Jeg har bl.a oplevet at blive sendt alene på opgaver hvor vi skulle være 2-3 mand, og fik af vide at hvis det blev opdaget, så skulle jeg sige at der var sygemeldinger, og hvis ikke det blev opdaget, så skulle der bare sendes regning på fuld bemanding, og til sidst blev jeg fyret fordi jeg stillede for mange spørgsmål til måden virksomheden blev drevet på, og jeg kan ikke give en præcis dato da det er noget der er foregået over en længere periode.







