Discountershop.nl Anmeldelser 36

TrustScore 2 ud af 5

1,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik heb jerrycans besteld via bol.com. Mij werd beloofd dat dit de eerstvolgende werkdag geleverd zou worden. Dit is nu al een week geleden. Er staat dat hij verzonden is, maar PostNL heeft nog niks va... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Via Bolcom hebben we bij de discountershop een set fietstassen en 2 snelbinders gekocht. De fietstas en de snelbinders kwamen in 2 verpakkingen en bij openen bleek dat er maar 1 snelbinder in zat..... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Raamfolie gekocht om mijn autoruiten te tinten. Wat blijkt, dezelfde folie ligt gewoon bij de action voor 3,29. Gewoon 10! euro goedkoper voor dezelfde shit. De rollen folie die ik bij deze shop had... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Geweldige persoonlijke hulp van een hele lieve jongen bij de klantenservice afdeling verzend, die ervoor zorgde dat er meteen een pakket met het product waarom ik erg verlegen zat, mijn kant opging. E... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Hvidevareforretning

Skrevet af virksomheden

Bij Discountershop.nl vindt u huishoudelijke producten, elektronica en modeartikelen tegen de beste prijzen en aantrekkelijke kortingen. Onze webshop is ontworpen om gemakkelijk te navigeren en biedt een naadloze winkelervaring voor onze klanten. Of je nu op zoek bent naar de nieuwste gadgets of stijlvolle accessoires, je zult het bij ons vinden. We zijn altijd op zoek naar manieren om ons assortiment uit te breiden en nieuwe producten aan te bieden om aan de vraag van onze klanten te voldoen.


Kontaktoplysninger

1,9

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

36 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik heb jerrycans besteld via bol.com

Ik heb jerrycans besteld via bol.com. Mij werd beloofd dat dit de eerstvolgende werkdag geleverd zou worden. Dit is nu al een week geleden. Er staat dat hij verzonden is, maar PostNL heeft nog niks van hun ontvangen. Ik krijg geen contact met het bedrijf. Er wordt beloofd dat ik hem uiterlijk maandag zou krijgen en het is nu al woensdag. Vorige week donderdag mijn bestelling gedaan en nogsteeds niks ontvangen. Slechte ervaring met dit bedrijf. Ik hoop dat de jerrycans nog binnen komen. Ik zou dit bedrijf zo aan niemand aanraden!

3. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Discountershop.nl-logo

Besvarelse fra Discountershop.nl

Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer dat je ervaring niet naar verwachting was en we begrijpen je frustratie.

We willen graag verduidelijken dat de bezorging van de jerrycans via Bol.com en hun bezorgpartner PostNL verloopt. De vertraging is helaas veroorzaakt door de drukte bij PostNL, wat buiten onze controle ligt. De beloofde leverdatum werd door Bol.com aangegeven, en we betreuren dat deze niet gehaald werd.

We kunnen je verzekeren dat we altijd ons best doen om onze klanten tevreden te stellen. We raden je aan de trackinginformatie via de PostNL-website te volgen voor updates over de levering.

Als je verdere vragen hebt of als we iets voor je kunnen doen, neem dan gerust contact met ons op. We hopen dat je bestelling alsnog snel bij je aankomt en waarderen je geduld.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slecht bedrijf, geen service

Op 4 mei heb ik bij Bol zilvergrijze aluminium Dunlop ventieldopjes besteld (A0005CUURW).
Ik heb in plaats daarvan ZWARTE ontvangen. Meteen gebeld en de medewerker heeft met mij afgesproken dat ik de verkeerde mocht behouden (transportkosten zouden hoger zijn) en dat hij meteen de juiste zou verzenden. Een week later weer gebeld met ene Leon omdat ik niets gehoord heb c.q. ontvangen. Diverse keren heen- en weer gemaild met Leon met als resultaat:
- hij gaf aan dat ik wel de juiste kleur heb ontvangen??
- nadat ik een foto heb opgestuurd van de ZWARTE dopjes, bleef hij volhouden dat het de juiste zijn??
- hij gaf aan dat de zilvergrijze iets lichter zijn dan zwart??
- hij is niet van plan zich niet aan de eerder gemaakte afspraak te houden
- hij vertrouwde mij niet en was bang dat ik straks DE JUISTE zou terugsturen??
- hij was ook niet van plan de juiste te leveren. Ik moet de verkeerde terugsturen.
De zilvergrijze zijn 2x zo duur als de zwarte.
Discountershop is onbekend met de betekenis van klantenservice, je wordt beledigd en komen hun afspraken niet na.
Door het prijsverschil ben ik dus opgelicht.

4. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Waardeloos bedrijf

Ik heb 4februari een bestelling van luiers gedaan, zou de volgende dag binnen zijn. Tot heden niks ontvangen. Bedrijf is constant niet bereikbaar op de opgegeven telefoonnummers en reageert niet op e-mails. Hoe kan je zo zaken doen? Graag een oplossing hier voor vinden! Want ik ben nu mijn geld kwijt en moet het alsnog opnieuw bestellen bij een ander.

4. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Discountershop.nl-logo

Besvarelse fra Discountershop.nl

Wij hebben uw review ontvangen waarin u aangeeft dat uw bestelling niet is geleverd en dat u geen contact met ons kunt krijgen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is en willen dit graag met u oplossen.

Echter, na controle van onze gegevens zien wij dat er geen bestelling met uw naam of e-mailadres in ons systeem voorkomt. Het lijkt erop dat uw review per ongeluk op onze website is geplaatst, terwijl deze mogelijk voor een ander bedrijf bedoeld is.

Wij verzoeken u vriendelijk om uw review te verwijderen en deze, indien van toepassing, op de juiste website te plaatsen. Mocht u toch bij ons hebben besteld en hulp nodig hebben, neem dan contact met ons op.

Discountershop

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte service

Via Bolcom hebben we bij de discountershop een set fietstassen en 2 snelbinders gekocht.

De fietstas en de snelbinders kwamen in 2 verpakkingen en bij openen bleek dat er maar 1 snelbinder in zat......kan gebeuren dus we melden dit en komt er een mail terug dat er 2 verzonden zijn en dat het op camera staat......het gaat ons te ver om voor 7,50 deze onzinnige discussie te voeren en de beelden op te vragen, daar hebben we geen tijd voor en zin in maar NOOIT meer kopen we hier wat en melden dit ook bij BOLCOM waar we best goede klanten zijn....

12. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Discountershop.nl-logo

Besvarelse fra Discountershop.nl

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht en feedback. We vinden het jammer te horen dat uw ervaring met ons niet naar wens is verlopen. Bij Discountershop streven we er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en eventuele problemen op een nette manier op te lossen.

In dit geval hebben we de situatie zorgvuldig gecontroleerd en vastgesteld dat er inderdaad twee snelbinders zijn verzonden vanuit ons magazijn. We begrijpen echter dat u één snelbinder heeft ontvangen en dit kan natuurlijk verwarrend en vervelend zijn. Om dit op te lossen, hebben we gevraagd om het product te retourneren zodat we dit kunnen verwerken en u uw geld kunnen terugkrijgen. Daarnaast hebben we aangeboden om de bestelling opnieuw te plaatsen zodat u het gewenste product alsnog ontvangt.

Wij betreuren het dat deze situatie aanleiding heeft gegeven tot negatieve feedback, en we waarderen het enorm als u contact met ons opneemt wanneer u een probleem ervaart. Wij willen er alles aan doen om eventuele misverstanden op te lossen en u tevreden te stellen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Team Discountershop

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf, via Blokker iets bij ze besteld. Retour aangevraagd, was erg ingewikkeld om een label te krijgen en vervolgens 1 maand nu al dat ik zit te wachten op mijn geld. Dit was de laatste keer dat ik iets bij deze winkel koop.

21. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Netjes&snel in huis

Ik had een paar dagen geleden een paar producten besteld, kwam netjes op tijd binnen zoals op de site aangegeven.
Ben er blij mee jongens.

Zeker een aanrader.!

9. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Verstuurd artikel niet

Bedrijf verzend artikel niet. Dit was een aanbieding, moest hiervoor zelf aan de bel trekken. Je krijgt je geld terug en kan hetzelfde artikel voor de volle prijs alsnog kopen. Wat een waardeloze service.

20. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Pakket bezorgd

Pakket niet bezorgd. Klantenservice onbereikbaar. DHL doet niks zonder bericht van Discountershop. Inmiddels netjes opgelost, item opnieuw verstuurd d.m.v. klantenservice.

18. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Discountershop.nl-logo

Besvarelse fra Discountershop.nl

Goedemiddag,

Dank voor uw feedback.
Uw pakket is afgeleverd bij de buren nr:17 zoals mijn collega al eerder een bericht heeft verzonden naar u.

Met vriendelijke groet

Discountershop

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

geen enkele service

Gemaild, meerdere keren via hun whatsapp chat gereageerd. Wel een leesbevestiging maar geen reactie.
Waardeloze service :-(
-edit na reactie van verkoper-
Het zou niet nodig moeten zijn om uren en dagen bezig te moeten zijn om in contact te komen. En de factuur was niet verzonden, niet via Blokker en niet via jullie. De prijs was prima, maar als je daarna vele uren moet besteden om een factuur te ontvangen voor de boekhouding is het uiteindelijk een erg duur product geworden.
-- het vier maanden na de bestelling ook pas hier op trustpilot een reactie te geven, en in plaats van excuses te maken weer allerlei uitvluchten te bedenken illustreert de manier van klantenservice precies.--
---ik heb uiteraard de hele mailwisseling en appwisseling ook nog. Blokker gaf aan dat ook zij bij jullie herhaalfelijk om een factuur hadden verzocht, en dat zij die zelf niet konden versturen, dat ik het maar zelf bij jullie moest regelen. Na een zeer groot aantal contactpogingen zonder enige reactie met jullie uiteindelijk de factuur ontvangen. Dat jullie factuursysteem niet goed werkt zou niet mijn probleem moeten zijn. Toen jullie uiteindelijk wél de mail vanuit jullie systeem verzonden hebben kwam deze gewoon aan, oorspronkelijk is hij dus gewoon niet verzonden. Een klant zou niet extreem veel moeite moeten doen om een factuur te ontvangen, en het zou niet nodig moeten zijn om er tientallen keren om te vragen voor hij dan eindelijk verzonden wordt..

13. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Discountershop.nl-logo

Besvarelse fra Discountershop.nl

--We melden alle incidenten. We kunnen alle gesprekken die we met u hebben gevoerd hier op Trustpilot plaatsen, maar heeft dat zin?

---De factuur van Blokker wordt automatisch verzonden. Mijn collega liet weten dat er een screenshot is verzonden waaruit blijkt dat de factuur al is verzonden. Echter, u bleef aangeven dat u de factuur niet had ontvangen. Na twee dagen heeft mijn collega de factuur opnieuw via e-mail en WhatsApp verstuurd. Toen gaf u aan dat u de e-mail niet had ontvangen, maar mijn collega liet weten dat deze wel via WhatsApp is ontvangen door u.

Ik heb uw bestelling gevonden. Tijdens de periode dat mijn collega's hiermee bezig waren, heeft u verschillende feedbackberichten geplaatst. U had om een factuur gevraagd en deze had u ook automatisch ontvangen, maar u gaf aan dat u deze nog niet had ontvangen. Mijn collega heeft deze vervolgens apart naar u verzonden.

Het plaatsen van meerdere feedbackberichten voor een factuur was daarom volledig onnodig.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Labels besteld op 5 januari

Labels besteld op 5 januari, zou geleverd zijn op 12 januari, tot op heden (17 jan.) niets ontvangen. Ik betaal uitgeraard niet voor iets wat ik niet heb ontvangen.
Mvg Herman
Bij nader inzien geef ik toch 5 sterren, de aanschaf is geannuleerd en kennelijk ligt de fout bij de post.

17. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tevreden klant!

Bedankt voor de bestelde artikel het was keurig netjes verpakt en optijd verstuurd. er zat zelfs iets extra bij. toppers!!

1. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Naar retour geen geld terug

Verkeerde levering gekregen. Ze reageren niet tot je hier een melding zet. Nu 5 weken verder. Inmiddels geretourneerd en wacht al 1.5 week op mijn geld. Ja zeggen ze allang terug geboekt, zoek het maar uit bij je bank. Oplichters!!

25. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Discountershop.nl-logo

Besvarelse fra Discountershop.nl

Beste,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback. Wij vinden het uiterst belangrijk om te horen van onze klanten en streven er altijd naar om onze service te verbeteren.

Ik betreur het te horen dat u niet tevreden bent met uw ervaring bij ons. Naar aanleiding van uw feedback heb ik uw bestelgeschiedenis nagekeken. Ik kan bevestigen dat de terugbetaling voor uw geretourneerde product inderdaad is verwerkt en naar uw bankrekening is overgemaakt. Het kan soms enige tijd duren voordat terugbetalingen zichtbaar zijn op uw bankrekening, afhankelijk van de verwerkingstijd van de bank.

Ik begrijp dat het proces niet zo soepel is verlopen als u had gehoopt, maar ik verzeker u dat wij altijd in het belang van onze klanten handelen en geen oplichters zijn. Mocht u verdere vragen of zorgen hebben, dan sta ik klaar om u te helpen.

Ik hoop dat we in de toekomst nogmaals de kans krijgen om u te laten zien dat wij onze klanten waarderen en altijd streven naar uitmuntende service.

Met vriendelijke groet,

Discountershop

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Raamfolie gekocht om mijn autoruiten te…

Raamfolie gekocht om mijn autoruiten te tinten. Wat blijkt, dezelfde folie ligt gewoon bij de action voor 3,29. Gewoon 10! euro goedkoper voor dezelfde shit. De rollen folie die ik bij deze shop had gekocht direct dezelfde middag nog retour gestuurd.

23. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service!

Super service!! DHL was te laat met bezorgen, toen werd de bestelde artikelen door een medewerker van Discountershop thuis gebracht. Geweldig! En de kwaliteit is ook van prachtig materiaal. Klasse.

14. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bestelling werd zeer snel geleverd en…

Bestelling werd zeer snel geleverd en het product ziet er veel beter uit dan de foto. Zeer tevreden

12. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Discountershop.nl-logo

Besvarelse fra Discountershop.nl

Goedemiddag,

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te verzenden! Iedereen hier bij Discountershop vindt het fijn om te weten dat onze klanten blij zijn met onze service.

We doen altijd ons best om uw ervaring onvergetelijk te maken, en we zijn blij dat we het hebben bereikt!

Wij wensen u een fijne dag!

Discountershop

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Zeer tevreden snel geleverd.

11. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Discountershop.nl-logo

Besvarelse fra Discountershop.nl

Goedemiddag,

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te verzenden! Iedereen hier bij Discountershop vindt het fijn om te weten dat onze klanten blij zijn met onze service.

We doen altijd ons best om uw ervaring onvergetelijk te maken, en we zijn blij dat we het hebben bereikt!

Wij wensen u een fijne dag!

Discountershop

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

lijmpistoolvullingen besteld 10mm

lijmpistoolvullingen besteld 10mm, wordt een doos afgeleverd met op de pakbon de juist, maar in de doos zitten verkeerde (7,2m). contact met klantenservice: "ja, die van 10mm verkopen we niet meer.".... nu moet ik weer actie ondernemen om mijn geld terug te krijgen pfff

8. juli 2022
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere