Dentalklinikken - Husum Anmeldelser 258

TrustScore 5 ud af 5

4,8

Frederikssundsvej 282, 1. th, 2700 København, Brønshøj-Husum, DK


Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

⭐⭐⭐⭐⭐ Wow – en virkelig fantastisk oplevelse! Jeg var til besøg hos Dentalklinik, og jeg kan varmt anbefale klinikken. Personalet er utroligt søde, imødekommende og professionelle, og de får én t... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Som sædvanlig en god gennemgang og kontrol af mine tænder. Og opfølgning med en lille reparation i vente. Generelt er man jo ikke glad for tandlæger, men en god behandling mindsker “modviljen”. Så det... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har fået lavet tandretning hos Husum Dentalklinikken, og jeg har været virkelig glad for hele forløbet. Winnie har været min behandler, og hun har været utrolig hjælpsom og tilgængelig hele vejen... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Virkeligt dygtige tandlæger på alle måder. De er opdaterede på den bedste tandregulering og håndterer patienter venligt og fagligt. Jeg kan kun anbefale klinikken i Husum. Jeg kører fra KBH centrum fo... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Tandlæge
  2. Kosmetisk tandlæge
  3. Tandklinik
  4. Tandlæge med speciale i tandimplantater
  5. Tandlægevagt
  6. Tandblegning

Skrevet af virksomheden

Anmeld din oplevelse hos Dentalklinikken i Husum. Vi sætter stor pris på at høre, hvad du synes om den behandling og service, du har fået hos os. Vi gør os umage hver eneste dag for at give alle patienter en god oplevelse. Uanset om du er fast eller ny patient, om du har tandlægeskræk, om du kommer til det regelmæssige eftersyn, eller om du skal have lavet en større behandling, sørger vi for at tage os tid til dig og gør os umage for at udføre den bedste behandling. Både ris og ros kan gøre os bedre til at forstå, hvordan vi kan gøre det til en endnu bedre oplevelse at gå til tandlægen. Du finder vores tandlæger i København K, København N, Amager, Husum, Rødovre, Herlev, Ballerup, Hillerød, Jægerspris, Hedehusene og Odense. Dentalklinikkens tandlægevagt i København og Nordsjælland holder åbent alle weekender og helligdage året rundt.


Kontaktoplysninger

  • Frederikssundsvej 282, 1. th, 2700, København, Brønshøj-Husum, Danmark

  • 38280910

4,8

Fremragende

TrustScore 5 ud af 5

258 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 96 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dentalklinik byens bedste 😁🦷

⭐⭐⭐⭐⭐
Wow – en virkelig fantastisk oplevelse! Jeg var til besøg hos Dentalklinik, og jeg kan varmt anbefale klinikken. Personalet er utroligt søde, imødekommende og professionelle, og de får én til at føle sig tryg fra start til slut.

Behandlingen var udført med stor omhu og høj kvalitet, og resultatet var helt perfekt. Klinikken er desuden meget flot, moderne og skinnende ren, hvilket giver et rigtig godt indtryk.

Tusind tak for den gode service – jeg kommer helt sikkert igen og vil varmt anbefale Dentalklinik til andre! 🌟🦷

26. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super venlig behandling

Super behandling

22. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Flemming

Tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du havde en super behandling og oplevede en venlig modtagelse hos os.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det hele har været så velorganiseret

Det hele har været så velorganiseret. Jeg er kommet i klinikken gennem hele mit liv. Frank har været min tandlæge i rigtigt mange år og jeg har været glad for ham. Under hans sommerferie 2025 faldt jeg og kom til skade med min tandbro. Det gav mig problemer med forsikringen, som kun ville forholde sig til den del der gik i stykker. Den historie skal jeg ikke omtale her. Cansu tog sig af det akutte forløb. Det gjorde hun rigtigt godt. Og da jeg ønskede et implantat blev jeg henvist til Mohamad, kirurgen. Hold da op hvor er han dygtig. Ingen over og ingen ved siden af. Han kan virkelig sit kram. Jeg har aldrig set noget lignende. Han har givet mig tider, som er overholdt til punkt og prikke. Han når meget på ganske kort tid. Og det forhold, at han skulle skære i min mund, bore, indsætte ekstra knogle, var noget, som blev gjort på rekordtid. Og det gjorde ikke ondt. Jeg fik desuden en ny krone. Tandimplantat samt ny krone, hvor den gamle bro blev ødelagt. Der findes ingen dygtigere tandlæge, vil jeg mene. Tak for god behandling til alle.

18. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Carl-Erik

Tusind tak for din meget flotte og udførlige anmeldelse. Det betyder meget for os, at du har haft tillid til klinikken gennem så mange år, og at både Frank, Cansu og Mohamad har været med til at give dig en god oplevelse gennem hele dit behandlingsforløb.

Vi er glade for at høre, at du følte dig godt taget hånd om, og at både planlægningen og behandlingen levede op til dine forventninger. Din ros betyder meget, og vi sørger for at give den videre til hele teamet.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god behandling

Rigtig god behandling.
God betjening.
Sødt personale.

12. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Claus

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os, at du havde en god behandling og oplevede både god betjening og et sødt personale. Det sætter vi stor pris på.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God og imødekommende behandlingkan kun…

God og imødekommende behandlingkan kun anbefale dental Klinikken

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Søren

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os, at du oplevede en god og imødekommende behandling. Tak også for din varme anbefaling. Den sætter vi stor pris på.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professionel hele vejen igennem

Professionel hele vejen igennem

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Steen

Tusind tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du oplevede en professionel behandling hele vejen igennem. Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Venlig og dygtig personale

Venlig og dygtig personale, jeg følte mig i gode hænder.

11. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os, at du oplevede vores personale som venligt og dygtigt, og at du følte dig i gode hænder. Det betyder meget for os.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nye bro.

Har fået lavet en bro. Hvis der var det mindste fik jeg bare en akut tid nu har jeg fået en nye bro og det er bare lavet super flot. Så Dentalklinikken er bare super dygtige. 💪👍👍👍👍👍👍👍

7. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Rene Brian

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os, at du er så tilfreds med din nye bro, og at du oplevede, at vi hurtigt kunne hjælpe dig, når der var behov for det. Vi sætter stor pris på dine pæne ord og er glade for, at resultatet lever op til dine forventninger. 😊

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtige god oplevelse😊 der var tid til…

Rigtige god oplevelse😊 der var tid til at snakke om forløbet inden min tand blev trukket ud og det hele gik stille og roligt. Kan varmt anbefale Frank L. Kristensen, fantastisk tandlæge.

10. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Lene

Tak for din flotte anmeldelse 😊

Det glæder os at høre, at du oplevede god tid til at gennemgå forløbet inden behandlingen, og at tandudtrækningen foregik stille og roligt. Tak også for de pæne ord om Frank. Det betyder meget for os.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

For høj plombe

De var som altid søde og talte , det er en fornøjelse at være patient der

10. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Ann-Marie

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du som altid oplever vores team som søde og imødekommende. Vi sætter stor pris på dine pæne ord og er glade for, at du føler dig godt tilpas som patient hos os.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service

Super service

10. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Torben

Tak for din anmeldelse. Det glæder os at høre, at du oplevede en super service hos os.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Virkeligt dygtige tandlæger på alle…

Virkeligt dygtige tandlæger på alle måder. De er opdaterede på den bedste tandregulering og håndterer patienter venligt og fagligt. Jeg kan kun anbefale klinikken i Husum. Jeg kører fra KBH centrum for at få behandling i denne klinik :)

9. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Camilla

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os meget at høre, at du oplever vores tandlæger som både fagligt dygtige, opdaterede og imødekommende.

Vi sætter stor pris på den tillid, du viser os ved at tage turen fra København centrum til Husum for at blive behandlet hos os. Tak for din varme anbefaling.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Personalets imødekommenhed!

9. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Kirsten

Tak for din anmeldelse. Det glæder os at høre, at du værdsætter personalets imødekommenhed. Det betyder meget for os, at vores patienter føler sig godt taget imod.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Som altid venlig

Som altid venlig, behageligt og meget professionelt hos Frank og Dorte 😊

Varmeste anbefalinger.

8. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Christina

Tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os at høre, at du som altid oplever behandlingen som venlig, behagelig og professionel hos Frank og Dorthe 😊

Tak for dine varme anbefalinger.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fin klinik

Søde, venlige, dygtige og imødekommende personale 👍

8. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Henriette

Tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at du oplever vores personale som søde, venlige, dygtige og imødekommende 👍

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hader at sidde i stolen,ingen negativ…

Hader at sidde i stolen,ingen negativ af tandplejer,men jeg kan ikke lide at gå til tandlæge

8. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Susanne

Tak for din anmeldelse.

Vi har forståelse for, at et tandlægebesøg kan være forbundet med ubehag for mange mennesker. Samtidig er vi glade for at læse, at du ikke har noget negativt at sige om din tandplejer.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Manglende inddragelse i beslutning om behandling.

Oplevede ikke fuldt ud at blive inddraget i beslutningen om behandling.

OPDATERING:
I min Trustpilot-anmeldelse nævnte jeg ikke, hvilken behandling jeg havde modtaget. Jeg undrer mig derfor over, at klinikken i sit offentlige svar omtaler, at jeg har fået fjernet en tand. Da denne oplysning stammer fra mit patientforløb, ønsker jeg at få oplyst, hvordan klinikken vurderer, at dette er foreneligt med tavshedspligten og reglerne om behandling af helbredsoplysninger. Jeg anmoder samtidig om, at formuleringen fjernes fra det offentlige svar.

5. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Lis

Tak for din opdatering.

Da vi besvarede din anmeldelse, tog vi udgangspunkt i den oprindelige version, hvor behandlingen var beskrevet. Det ser ud til, at anmeldelsen efterfølgende er blevet redigeret, og vores svar har derfor ikke afspejlet den nuværende ordlyd.

Det har ikke været vores hensigt at dele oplysninger, som du ikke selv havde valgt at offentliggøre.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har haft den tandlæge i ca.30 år

Har haft den tandlæge i ca.30 år
Har altid været meget tilfreds.

4. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Alice

Tusind tak for din anmeldelse og for den tillid, du har vist gennem så mange år. Det betyder meget for os at høre, at du har været tilfreds med din tandlæge gennem næsten 30 år.

Vi ser frem til fortsat at tage godt imod dig.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kompetance

Kompetent, servicemindet og meget behagelig at tale med.

2. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Husum-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Husum

Kære Brian

Tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at du oplevede behandlingen som kompetent, serviceminded og behagelig.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Husum

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere