Uprofessionelt og mærkeligt firma!
Uanset hvor mange aftaler jeg har forsøgt at indgå med dem, så bliver de ved at modarbejde eller afvise. De er ekstremt uerfarne og uprofessionelle, og jeg har aldrig mødt en virksomhed der er så lidt løsningsorienteret. Trods mine gentagne forsøg at indgå aftaler, og selvom jeg troede at der lå en halv aftale hos medarbejderen Marie, så får jeg en mail fra dem dagen efter min indbetaling på det minimums beløb der skulle indbetales for november, at nu vil de sende mig videre til fogedretten. Dagen før har jeg prøvet at kontakte den medarbejder som hedder Marie flere gange, men hvor hun aldrig vender tilbage men hun kan godt sende mig en SMS med betalingsoplysninger?
Jeg går videre med dette til forbrugerklagenævnet nu, da de bevidst modarbejder forsøg på aftaleindgåelser samt løsninger der kan sikre at gælden kan afvikles. Samtidig overholdes rykkerproceduren ikke i henhold til loven, hvilket skaber et usammenhængende fundament for at arbejde med Delacour i forbindelse med at få løst inkassosager.
- PS. Ja jeg talte lidt hårdt til de medarbejdere der blev ved at modarbejde mine løsningsforslag, da det er enormt frustrerende at blive ved at prøve at skabe løsninger mens der bare en der sidder i den anden ende, og nærmest læser op fra et manus når de skal fortælle hvad man kan og ikke kan. Samtidig så har de fleste af de medarbejdere som jeg har talt med lidt svært ved at holde det professionelt ift. ikke at blande sig i at man har stiftet en gæld på et meget lille beløb, og at holde sine personlige holdninger for sig istedet for på en professionel måde at fokusere på at der er en gæld som skal afvikles, og hvordan det kan lade sig gøre.
Meget mærkeligt og uprofessionelt firma.

