Deblonsports Anmeldelser 

10
•
TrustScore 3 ud af 5

2,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

2,8

Middel

TrustScore 3 ud af 5

10 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 33 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,8

Alle anmeldelser

(10)

7 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse

Vi udfører kontroller af anmeldelser

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ben en blijf fan.

Heb deze maand 2 keer wat besteld. De legging is weer top! Het nieuwe wollen vest, love it. Snel binnen en top kwaliteit. Ben al 4 jaar klant. Ben en blijf fan.

23. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Had ik de reviews maar eerder gelezen

Ik lees net het antwoord van jullie, maar dat slaat natuurlijk nergens op. JULLIE HEBBEN EEN CONTRACT MET DE VERVOERDER EN ZIJN DUS ZELF VERANTWOORDELIJK! GOEIE TIP: VERZEND MET POST NL OF DHL. Had ik de reviews maar eerder gelezen! Schandalig voor zo'n duur merk.....je koopt wat en ze verzenden met de meest slechte vervoerder van Nederland: GLS. IK WACHT AL DAGEN OP MIJN PAKKET!! je krijgt steeds een update waar ze zich niet aan houden. De klantenservice van Deblon vindt het niet nodig even te reageren. Dit was eens maar nooit meer.

14. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Deblonsports-logo

Besvarelse fra Deblonsports

Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet op tijd is bezorgd en dat dit voor zoveel frustratie heeft gezorgd.

Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer een pakket vertraging oploopt. Helaas hebben wij geen invloed op de planning of eventuele vertragingen bij GLS. Hoewel wij ernaar streven om bestellingen de volgende werkdag te laten bezorgen, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een zending langer onderweg is dan gebruikelijk.

Wij begrijpen dat dit geen fijne ervaring is. Daarom zijn wij ook bezig om in de toekomst meerdere verzendpartners aan te bieden. Hoewel ook andere vervoerders soms met vertragingen te maken kunnen krijgen, doen wij er altijd alles aan om samen met onze klanten tot een passende oplossing te komen wanneer er iets misgaat.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Deblon

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

2 stars as delivery is delivery is very…

2 stars as delivery is very fast.
Only 1 star for their returns policy, and the time taken to make a refund. Be aware that return cost is paid by the client. Refunds take up to 3 weeks, and require follow-up by email.
Never again.

25. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Deblonsports-logo

Besvarelse fra Deblonsports

We are sorry that the return process did not meet your expectations. As we explained in our previous emails, we normally process returns within a maximum of two weeks. In your case, the return parcel reached us later than usual due to delays with the shipping carrier, which was unfortunately beyond our control. As a result, the processing of your return and refund took longer than normal. We sincerely apologize for the inconvenience.

As previously mentioned, the return shipping costs are the responsibility of the customer, as clearly stated in our return policy. We cover the shipping costs of the original order.

We are sorry to hear that this experience has left you dissatisfied, and we hope this explanation provides some additional clarity.

Kind regards,
Team Deblon

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Eigenlijk is 1 ster al teveel

Eigenlijk is 1 ster al teveel, ik heb denk ik bijna alle Deblon leggings en koop ze niet altijd bij Deblon zelf. Maar deze keer 0 reactie op de whats app berichten die ik stuur. Telefoon wordt niet opgepakt en nog steeds geen bestelling terwijl ik hem op tijd heb besteld en vandaag nodig heb. Ze sturen dan een verzendlink maar dit is gewoon een link dat ze hem hebben aangemeld hebben maar niet daadwerkelijk hebben verstuurd. Zeer teleurgesteld en raadt ze zeker niet meer aan!

17. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kosten retour

Al jaren vaste klant van Deblon, nu was er een model wat toch echt anders viel en wilde ik het retour sturen - blijken de kosten daarvan 8,75 te zijn! Ik ga het risico niet meer nemen om iets te bestellen, dan maar een ander merk wat wel goede retour service biedt.

13. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte klantenservice en garantie

Slechte klantenservice en garantie. Fijne leggings maar na een aantal maanden komen er slijtplekjes in de stof. Ik vind dit niet kunnen voor een legging in deze prijsklasse. De klantenservice vond het maar een raar probleem en wilde er verder niet over praten. Ik kreeg een code voor 10% korting bij een volgende aankoop. Heel slecht en klantonvriendelijk om je niet te verdiepen in de klacht.

20. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Hulpvraag betaling

Al heel lang een, mag wel zeggen, hele goede klant. Heb een tijd geleden een trui en vest cadeau gekregen van mijn moeder. Zij heeft deze betaald via klarna maar daar hebben ze de koppeling betaling gedaan door mijn moeder (die heeft een andere naam) en mijn bestelling niet goed verwerkt. Daardoor kreeg ik herinnering na herinnering en vervolgens een incasso bureau. Nu hebben we afschriften van de betaling dus no worries maar van een incasso bureau worden de meeste onder ons toch een beetje zenuwachtig.

Ik dacht aangezien ik met enige regelmaat bij deblon bestel laat ik contact met hun opnemen om te informeren of de retouren wel goed verwerkt zijn en dat het probleem hem wellicht daarin zou kunnen zitten kreeg ik echt de knip op de neus.

De dame die ik aan de telefoon kreeg wilde mij amper te woord staan. Dit was niet iets voor hun administratie en moest het maar met klarna oplossen en voor informatie over de retouren en betalingen moest ik mijn moeder maar raadplegen. Zij hadden niks openstaan bij klarna en daarmee af. Zo onbeschoft en kleinerend als of ik het allemaal niet begreep.

Erg jammer dat ik zo te woord ben gestaan. Ik zal hier dan ook niks meer bestellen. Fijn zulk personeel.

17. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ben enorm fan!

Vandaag mijn 2e Classic Legging black ontvangen. Top broek. Heb er meerdere (andere kleuren en prints). Gaan lang mee en kleden mooi af. Zitten heerlijk. Snelle service en verzending. Ben al lang fan!

6. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Geen garantie, nul klant vriendelijkheid

Een dure legging gekocht (Ziggy), 130 euro. Erg blij mee, zit lekker. Maar na een paar maanden komt er ineens een aantal gaatjes in het dunnere stof gedeelte van de legging. Kan gebeuren, ik stuur netjes een mail met verzoek om garantie (legging is nog geen 5 keer gedragen en ik ben zuinig op mijn spulletjes!). Helaas is de service en klantvriendelijkheid ver te zoeken. Ik word afgescheept met een 10% kortingscode voor een volgende legging. Nou die koop ik niet meer. Ook na een volgende mail blijven ze star en willen me niet netjes tegemoet komen.

13. april 2021
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere