At udnytte menneskers kærlighed til…
At udnytte menneskers kærlighed til og omsorg for deres dyr med voldsomme og tiltagende priser for dyrlægebehandling er simpelthen noget at det mest usympatiske, og en super grisk og grådig adfærd.
Jeres medlemmer burde skamme sig.
