Virkelig en dårlig oplevelse
Virkelig en dårlig oplevelse
Sælger kommer og lover aftale til billigere pris end Falck
Men der tillægges kr 100 + moms i gebyr pr slukker eller lignende. Så de ender med at være 60% dyrere end gammel aftale, samt opkrævning af penge for udstyr til sindssyge overpriser iforhold til markedet.
Hos falck var lejen af udstyret med i prisen - her skulle det købes ( sælgeren sagde intet om det - der kom bare en faktura efterfølgende)
Derfor er det her en advarsel til alle om at bruge dem som leverandør.
Alle i mit netværk er advaret om dem nu







