Hold jer langt væk
Hold jer langt væk fra Danmarkspanelet. Man spilder sin tid, hvis man en sjælden gang får adgang til en undersøgelse. For det meste får man at vide, at man ikke er i målgruppen, og når man så endelig slipper igennem bliver man ofte smidt af undervejs.
Kronen på værket var, at jeg ville indløse 500 points for at få 50 kr. på PayPal. Så skete der det, at "vi kan ikke behandle din anmodening" og da jeg efterfølgende ville logge ind for at se, om pointene var trukket, kom kunne jeg ikke få adgang, men en besked om, at jeg var blevet udmeldt, "da jeg ikke havde overhold vilkårene og betingelserne". Derfor - hold jer langt væk og bruge i stedet
Wilke, YouGov, Norstat, Userneeds, Toluna eller webpol.
Jeg kan se, at Trustpilot skriver: "Denne virksomhed har ikke tilegnet sig deres Trustpilot-profil, og så vidt vi ved, inviterer de ikke aktivt deres kunder til at skrive anmeldelser på Trustpilot." Det forstår man jo godt.








